Ziet er goed uit allemaal Eelco !!!
Dus wanneer gaan we een stukkie rijden samen ? Even de polder onveilig maken. |
Thanx peter, heb wel hulp gehad hoor ;)
Eum, volgend weekend hopelijk! :) |
Eelco mijn PB al gezien?
|
Vette bak hoor :) ff inspiratie opdoen van je uitlaat :) ff de onderdelen loskopen en lassen wat is de diameter?
|
Netjes Eelco!
|
helemaal top eelco blij dat alles supper funtioneert..
en de velgen zien er supper uit niks meer aan doen , |
Gaat lekker hier! :D
Ben benieuwd hoe dit gaat lopen ;) |
Quote:
Diameter is 2,5 Inch. 2x 90° bochtje, flex stuk, en 3/4 meter buis! Met deze diameter gaan de moeren nog nét rond :D Thanx allemaal! Diameter van de intercoolerbuizen zijn 50mm. Was eerst 60 maar dat was wel heel groot. 50 is de originele diameter, en nu hoop ik dat de turbo wat eerder op spoelt :thumbup: |
Autotje staat weer in de schuur afwachtend op de APK.
Moet nog even wielen wisselen met banden mèt profiel :D Apk, en dan ff uitlijnen. Mn BBS zijn helaas voorlopig nog niet klaar door wat problemen bij de polijster. Jammer maar niet zo boeiend, kan iig beginnen met inrijden van de motor. Even kilomers maken en kijken of hij water/luchtdicht is. Verder nog wat afbouwdingen. Heb EGT sensor ingebouwt, gemonteerd in een plaatje carbon. Wat een klotezooi als je dat gaat zagen, alles kriebelt en jeukt :shake: :tongue: |
laatste loodjes :thumbup:
|
Idd de laatste loodjes! ;)
Vrijdag APK erop. Handrem rechts kwam niet helemaal vrij,ff zuigertje eruit gehaald en toch maar de achterste 2 remslangen vervangen. Had nog steekproef ook. :thumbup: Verder lekker rondjes gereden, zit nu al op de 450km ongeveer :thumbup: Ook rookt hij al goed :D Ook de GTI lip maar eens gemonteerd naeen jaar op mn kamer liggen :thumbup: Als afsluiting heb ik een nog een schroefset bestsld. Gewoon goeikoop ding(september weer naar school ;) ) heb nu een vaste set van supersport, maar de demper RV is nu al lek, en nieuw gemonteerd een half jaar geleden. Ben alleen t bonnetje kwijt, dus kan dr niks meer mee. :( Maargoed, straks wel lekker de perfecte hoogte instellen. :thumbup: Nog een foto van hoe ik 2 jaar geleden ben begonnen ;) Houdoe! |
Echt een behoorlijk verschil tegenover 2 jaar geleden.
Ziet er allemaal zeer goed uit! Trouwens jij geen baat bij een nieuw turbo diesel logo voor in de grill? En een turbo diesel stuur logo? Heb ik namelijk nog liggen. |
Ja gelukkig wel!
Thanx, maar vind dit wel misleident leuk. :D Achterop staat ook golf "d". Lijkt en rookt net als een 1.6D, mr als ik dan gas geef.. :D |
Vaste verlagingsset 1 jaar geleden gemonteerd. Nu eenmaal rijdend blijkt de demper RV zo lek als een mandje..
Dus maar schroefsetje besteld! Rijd eigenlijk best wel goed voor dat geld! Verder nog wat afwerkpuntjes gefixt, uitlaat wat schuiner gehangen, remklauwen likje verf, wielkasten voor getectieleerd, dashboard dichtgeschroeft, en vloeistofjes gecontroleerd. Olie is eindelijk weer zwart als een diesel, was wel 500 km voor nodig.. :D Oeja.. 1e tankbeurt 1:17,5! :cool: |
Leuke update! En lekker zuinig dus.
|
Leuke velgjes! :thumbup:
Vind ze stiekum erg gaaf die Borbetjes |
Netjes Eelco!
|
Thanx guys! :thumbup:
Wieltjes staat wel leuk ja, alleen zit flinke kras/groef in. Mooi voor tijdelijk :thumbup: |
heb net je hele topic door gelezen.
wat een project, lijkt erg veel op wat ik allemaal met me auto heb gedaan. motor is mooi opgeknapt. ook goed dat je je i.c hoger hebt gehangen, vond het eerder niet goed. zag ik nou dat je pd zuigers had ?? of toch AFN. was bijna naar de schuur gelopen omdat ik zo twijfelde. erg mooi geworden allemaal. ben benieuwd naar je uitdraai.......wie wordt de tuner ? |
Quote:
Bedankt voor je bericht. Ik heb gewoon de orri AFN zuigers. Project ligt even aan de kant. pomp is kapot gelopen. En erg druk met de studie, maar binnenkort weer rijdend, en met uitdraai hopelijk. Waarschijnlijk wordt het DVX uit België. |
Ziet er goed uit, mooi ding :D
|
wat is er kapot gegaan aan je pomp ?
Chinese plunjer ? |
Das balen eelco.. Ik ben benieuwd hoe dit gaat lopen. Ziet er goed uit allemaal!
|
Quote:
Eelco kennende zou dit niet zo zijn ;) |
Nee, pomp is nog orrigineel.
Hij is tijdens rustig rijden gaan nagelen, wat steeds erger werd. Gelijk gestopt natuurlijk, en alles gecontroleerd. Maar motor nog op tijd, poelie nog vast... Maar hij gaf storing op "start off injection valve". Een regelklep onderin de pomp. Het rare was dat hij soms nagelde, en soms ook echt niet. Pomptiming met VCDS gecontroleerd, maar stond way off. Toen op tijd gezet, en 3 cilinders lopen en amper aanslaan. Toen in de hoek geduwt, en nu maar pomp vervangen. :rolleyes: Binnenkort ff regelen. |
Quote:
binnen zeerkort :D |
hij was jarig dus denk nieuwe pomp van de vriendin gekregen evert .
|
nog mod's aan de pomp ?
|
Gooi, pomp zelf moeten betalen. verkering was uit wist je nog? ;)
Maar de pomp is orrigineel. ;) |
Quote:
aiiii :screwy: |
das wel makkelijk met vervangen.
|
Haha ja klopt..
Ben sinds september weer studend, dus even mak aan. :rolleyes: |
Quote:
student + nachtbraker :shake: |
Haha, herkenbaar of niet? :D
S'avonds te druk bezig hé.. Ben je over je slaap heen :rolleyes: |
Haha ja. Vooral omdat ik 24u per week er bij naast werk (naast de voltijds studie)
Auto is wel klaar. Doe er niets meer aan haha |
Haha, ja ik ken het.
Mooi zo! Rijd die nu goed?. |
Jaa rijdt prima! :)
|
Het probleem met de TDI is nog steeds niet opgelost. Trouwens, miss nu wel..
Het blok is namelijk verkocht. :D Was beetje klaar met de TDI i.c.m. studeren/wegenbelasting/weinig rijden. Dus ik heb besloten mijn koppel in te wisselen voor 2 cilinders meer :thumbup:. Vr6 motor komt uit een golf 2. De kabelboom is volledig los van de zekeringkast (stand alone). Ik heb kabelboom van een golf 3 in mijn golf 1 dus ga ik met golf 3 vr6 kabelboom werken. De korte aandrijfas word ingekort en pas gemaakt voor de vr dus ff de homokineten schoon gemaakt. Verder brandstofpompje van golf 1 in de tank aangeschaft, hogedrukpomp aangeschaft, en gaan we lekker rommelen binnekort :thumbup: |
Haha, dit begint erop te lijken baas :D
Ik ben benieuwd wat je er van gaat maken ;) :thumbup: :thumbup: :thumbup: |
Ik zeg goed bezig!!
|
All times are GMT +1. The time now is 15:53. |