Suuuuuuuuuuuuuppppppppppppppeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrr rrrr :D
Wanneer op te halen maat :D |
Ben vandaag iets later van kantoor, maar tussen 5&half6 kan je t wel ophalen :D :thumbup:
|
Zo van de week ff bezig geweest en achterbank zit er zo goed als in;)
Steunen van de voorstoelen volgende week ff maken en dan zit het :tu: Crappy foon pic is in het echt donkerder. |
Dik! Sluit het ook een beetje netjes aan op de zijkanten?
|
Quote:
Thnx ja de zitting heeft dezelfde rondingen als de orginele Mk4 maar de rugleuning daarintegen is smaller maar heb de orginele kussentjes er ook bij misschien kan ik die aanpassen ;) |
netjes kerel!!
|
Knap werk jonge !! succes met de stoelen !!
|
nice upgrade :)
|
Ja vond ik ook :D wou zeker geen leer deze x en de stoelen zitten geweldig dus ja dan was de keuze makkelijk.
Over een tijdje de hemel bekleden en stijlen dan het dash opknappen en dan met de engine swap beginnen :D |
Quote:
dwaas :D |
:d
|
;)
|
Kan het niet laten kerel :D
Is zo een heerlijke auto een Mk4 wat ik niet had verwacht dat ik niet kan stoppen :D |
ach je doet er niemand kwaad mee ;)
|
|
Mooi werk mattie :thumbup: Wip weer eens langs zou ik zeggen.
|
Quote:
Zal ik zeker ff doen :thumbup: |
Super man ziet er erg goed uit :wow:
|
Thnx mattie :)
|
Zo ff snel met de stoelen bezig geweest van de week en nu de stoelen er ook in dus ben super tevreden ;)
Nu de APK erop en dan kan ik met de rest beginnen ;) |
Mooi doan moat !!! Word een ruige machine straks... ;)
|
Staat goed Gerard. Nou effe langskomen, kan ik er even in het echt van genieten. :thumbup:
|
Dat ziet er geweldig uit kerel! Dikke update.
Nog iets van de RDW gehoord btw? |
Quote:
:thumbup: Quote:
Zo snel mogelijk maat :thumbup: Quote:
Danke Jan en de RDW alleen maar goed nieuws ;) |
Kijk dat zijn berichten!!
|
Ja ben wel aardig in mijn nopjes :D
|
Gave stoelen :)
|
Thnx René :)
|
gvd dik interieur!
was dit makkelijk in te bouwen? |
mooie stoelen :eek: , en dat RDW verhaal --> alleen maar top, zit t je ook eens mee op dat gebied :thumbup:
|
nice!
|
top gerard!
|
Quote:
Achterbank is veel werk stoelen beetje minder :D Heb beugels uitgedacht en laten maken(Johan1982MK1) voor de stoelen Quote:
Thnx maat je ben blij met het nieuws van de RDW beetje geluk is me soms ook wel eens gewenst ;) De Pul en Marckski bedankt mannen :thumbup: |
Dikke Golf 4 :thumbup:
Kleur, wielen, interieur = perfecte combinatie ! |
Dank je
:) |
kom je nog :D
|
|
Zo ff kleine update ;)
Vorige week ff de soft tough rubberlaag verwijderd van de dubbeldin gedeelte van het dash want die rommel laat altijd los en wordt raar en nasty. Meteen ff netjes gemaakt met wat anders nu weer als nieuw beter zelfs ;) Meteen de bekerhouder even gecleand en onopvallend gemaakt. Nu de rest nog :D |
mooi kerel.. dikke wagen
|
Netjes hoor, wat voor spul zit er nu op?
|
All times are GMT +1. The time now is 22:32. |