En verder slopen die handel :lol:
|
Weer wat verder met de blok, volgend week normaal klaar op de inlaat en uitlaat na :)
|
Ziet er goed uit! Je hebt er de vaart in, top
|
Nice!
|
Vandaag weer wat verder gedaan
Doorvoerpomp zuiver gemaakt Vlotter voor de digifiz en opvoerpomp ook zuiver gemaakt Got déja vu?? Aanduiden wat weg moet :D Zekeringkast, houder en pedalenbox omgebouwd En nog enkele staaltjes vakwerk van TMC tegengekomen :roll: |
Goed bezig! :thumbup: Jammer van dat gepruts van TMC..
|
Lekker bezig! Ga je het motorruim helemaal clean doen? Ben zelf ook bezig met mijn Jetta, komt een 2.0 16v in!
|
Enkel overbodige gaten dicht lassen, afwerken, kabelboom verlengen en de kit overal verwijderen voor een what you see, is what you get look :)
|
Ok netjes. Waar ga je de kabelboom langs doen? Zit hier zelf ook nog over na te denken. Ga wel overbodige gaten dicht lassen, maar zit even met de kabelboom!
En koelvloeistof reservoir dan? |
Reservoir blijft gewoon, kabelboom gaat via de chassisbalk lopen
|
Is idd vernis
|
Quote:
Bij de bumper erin en dan als ie net binnen is er weer uit? Of begrijp ik het verkeerd.. |
Hoe het juist moet, moet ik zelf nog aan Eddyvwone vragen ;)
|
Hey Benny.
Onder je pendaal zie je een dop zitten als je die eruit haald kom je voor bij de koker uit waar de bumper komt te zitten. Ik zou ze wel zo veel mogelijk met originele kleuren verlengen. En gewoon een flink stuk er aan zetten en het ligt er natuurlijk ook aan welke kabels je allemaal wilt doen. Die van de computer kun je beter via binnen doen. Groeten Edwin |
Quote:
Hoe bedoel je dat, de computer via binnen doen? |
De computer binnen leggen en dan als het moet oplengen.. Is niet zo heel moeilijk he beetje doordenken..
|
Quote:
:thumbup: Welk merk slangen heb je gebruikt? Ik wil ook graag mijn slangen t.z.t. vervangen voor silicone slangen. |
Venair ;)
|
Super, ziet er erg netjes uit.
Waar heb je de set vandaan? |
Via ebay Engeland
|
En we zijn weer wat verder...
Bovendien nergens rotte plekken gevonden enkel wat vliegroest bij de vuhlals en de batterijbak, dus ik ben gelukkig, scheelt weer een hoop werk :D |
Mooi werk !
Hij gaat er alleen maar dikker op worden !!! Prachtige reclame voor TMC trouwens :D :thumbup: gewoon schandalig ! Zo'n werk is gratis nog te duur... grts |
Dit word een dikke Jetta!
|
Beetje stoflongen na vandaag :D
Achterste kassen aan de binnekant afgekit en getectyleerd net als de onderkant, ook het chassis bijgeklopt waar de as normaal tegen komt op het laagst en ook afgekit en getectyleerd Ondertussen ook begonnen aan de motorruimte en de voorste kassen zuiver te maken voor het betere braadwerk |
Ziet er goed uit allemaal, komt helemaal in orde met deze Jetta :thumbup:
|
deftige vorderingen :thumbup:
|
Compleet zuiver en alles verwijderd wat niet meer nodig is, dus eindelijk van die vuiligheid af :D
|
Vandaag weer een paar uurtje geknutseld :D
Toch een redelijk verschil tussen de vlotters... |
Die met de 4 polige aansluiting is met een opvoerpomp ;)
|
grappig om te zien. ik weet wat het is die stof bende :thumbup:
|
Afgelopen week heel dit project doorgekeken. Leuk topic met alle vorderingen. Doe zo voort! Dat gaat een hele dikke Jetta worden.
|
Heb mij vandaag bezig gehouden met het betere decoupeerwerk
Wat is gebeurd?? 4cm notch, is naderhand nog een dubbele las overheen gelegd en meer ademruimte gecreëerd voor de stuurstangen :D |
Weer wat verder gedaan :)
Ook de draagarmen geüpgraded |
Vandaag de bak verder uiteen getrokken, bedoeling is dat alle lagers, syncromeshen en dichtingen vernieuwd worden
Dan was er ook een probleem met het dif, dit werkte niet naar behoren, dus er was de vrees dat dit gelast of de iets afgebroken. Het was gelukkig niet het geval en werkt nu wel, raar maar goed voor mij :) Het huis terug gemonteerd dat dees opgefrist kan worden |
Lekker bezig! Ga je alles zelf doen? Dit word wel een bommetje!
|
Probeer toch zoveel mogelijk zelf doen en ik heb geluk dat ik een leraar op avondschool heb die meer dan 35 jaar ervaring heeft in de rallywereld :)
|
Van de week de eerste gaten dicht gelast
Dan vandaag de Achteras gereviseerd en terug geplaatst, alsook de powerflex rubbers in de draagarmen geperst En een todo lijske opgehangen :D |
Volgende lading is binnen :D
De reservevelg Porsche Gullideckel 7 x 16 et 65 Versterkte motorsteunen Powerflex rubbers voor het voorste subframe PU koppelstangen Shortshiftkit Versnellingsbak ben ik ook wat verder mee, de meeste internal onderdelen zijn onvet en zuiver gemaakt, dus volgende week de rest nog doen en dan kunnen we stilaan alles bestellen en beginnen met de revisie |
Gaaf man.. Die motorsteunen zelf versterkt of zo gekocht....?
|
Zo gekocht bij Claus von Essen
|
All times are GMT +1. The time now is 06:26. |