Ik krijg net het bericht dat ik definitief kan,mag melden dat ik s'avond de muziek zal verzorgen van 22.00 tot 0.30 uur. :thumbup:
Ik hoop er een gezellige avond van te maken en hoop dat jullie helemaal los gaan. Als voorproefje alvast een set welke ik recentelijk heb opgenomen Te beluisteren op: http://soundcloud.com/dj-marco-mart...z-live-set-juni Is deze muziekstijl helemaal jouw smaak en heb je binnenkort ook een feestje of evenement mail me dan via mijn website. Voor volksforum leden maak ik een zacht prijsje. Tot ziens op Volksdub 2011 :cheers: |
Quote:
Hmm, klinkt zeker niet verkeerd :thumbup: Ben benieuwd 9 Juli. |
Cool shirt! :)
|
Ich bin dabei :cool:
|
Quote:
Bakken we pannenkoeken but ? :D |
Wij zijn toch aanwezig :D :thumbup:
|
Het is rond, er komt een Live stream vanaf het terrein. :thumbup:
En er is een mogelijkheid tot de aanschaf van een internet bundeltje dus alle laptops en smartphones kunnen op internet via WiFi. Over de prijzen kan ik nog even geen uitsluitsel geven maar we werken hard om daar deze week nog een definitieve prijs over te kunnen melden. |
nog 42 ;) plekkies vrij ....... :thumbup:
|
|
Quote:
de rainbowcrew staat ervoor Peet :D |
Quote:
Op verzoek aan gezet :D Weet niet of het uitzicht vanaf mijn kantoor zo interessant is overigens, komt over het algemeen weinig voorbij. :thumbup: Dit blijft overigens wel gewoon de officieele link voor de live stream. http://www.livestream.com/volksdub |
Hij doet het :thumbup:
kwam net al een dikke trekker voorbij :D en kan je ook beelden opslaan? en zo ja hoe werkt dat? |
Dat komt goed uit want ik heb hem al op meerdere sites gespamt :D hou de bezoekers aantalen maar eens in de gaten ;)
|
Kreeg het mee sta nu op 4 viewers hahahaha.
En natuurlijk heel sneaky een beetje reclame maken :tongue: |
Quote:
Geen idee eigenlijk, ik kan wel alles opslaan maar wil niet weten wat me dat aan opslagruimte gaat kosten. Misschien op je eigen PC, zijn diverse programma's om je eigen desktop mee op te nemen. In ieder geval voor Mac's dan. :D |
Gewoon printscreenen man :D
|
Quote:
Zondagochtend, strak plan! |
Quote:
Hmm ff stoeien dus....:D kan zo gauw ff niet uitvinden hoe je (net als op de webcam destijds bij de Shell in W'see) beeld voor beeld op kunt slaan op m'n joeter...? Ik heb geen mac....maar moet volgens mij ff programmatje dowloaden,alvorens je beelden op kunt slaan ;) #Edit, printscreen kan natuurlijk ook Ebut,maar wil jou wel vol in beeld hebben als jij pannekoeken aan het bakken bent :D anyway,leuk dat je dit voor de meeting in july allemaal voor elkaar hebt gekregen :thumbup: gr; Guido |
Quote:
Zeker weten ;) |
Kan er helaas zaterdag avond niet bij zijn. Mijn oom en tante hebben een groot tuinfeest vanwege het 40 jarig huwelijk. Zondag ben ik er uiteraard bij :thumbup:
|
Bij deze kan ik ook bekend maken Wat de prijs voor internet zal zijn.
We zullen 200 Mb tickets gaan verkopen voor 4 euro. Zit je aan het limiet zul je een nieuwe code moeten kopen, dit in verband met het eventueel "opraken" van ons internet. :D Klink een beetje vreemd misschien maar dit is de beste manier om er zeker van te zijn dat we de eventuele vraag aankunnen en een goeie stabiele wifi connectie kunnen garanderen. Waar je je internet kunt aanschaffen laat ik even in het midden maar ga er gemakshalve vanuit dat dat bij de Mac-Mikus bedrijfsauto zal zijn en / of de bus van Wijthoef ICT die er naast zal staan. Bij deze ook gelijk een dank naar Ricardo van Wijthoef ICT die dit alles tegen minimale kosten voor ons wilt doen. :thumbup: |
Zit er geen Mac in de buurt :D
|
Quote:
Nog 13 plaatsen vrij.... 300 is de max, aanmelden is niet meer mogelijk nadat we de 300 hebben bereikt!! |
Klinkt bijna als een concert, nog even en het is uitverkocht. :rock:
|
Tot hoelaat kunnen de weekend bezoekers het terrein op?
|
Van 18.30u tot 20.30u is de BBQ, dus het is het verstandigste als je er voor die tijd bent ;)
|
Dat begrijp ik helemaal, ik heb alleen een bedrijfsuitje wat ik ook niet wil missen dus ga proberen er om 19:00 te zijn ;)
|
Ich bin dabei :cool: :cool: geld is als het goed is over gemaakt
|
Quote:
Helemaal top! ;thumbup: |
Zoals al eerder bekend werd gemaakt is er de mogelijkheid om via wifi een internet verbinding aan te schaffen.
Nu zijn we bezig of het misschien handig is om van te voren al wat pakketjes te kunnen verkopen. Dit zou voor beide partijen voordelen opleveren, voor jullie als gast scheelt het een wandeling naar ons om een pakket aan te schaffen en voor ons scheelt het wat wisselgeld. Mocht er animo voor zijn om van te voren al een pakket van 200Mb voor 4 euro in te kopen dan hoor ik dat graag via een email naar macmikus@gmail.com De betaling vooraf is enkel mogelijk via paypal, op de meeting zelf kan er gewoon contant worden betaald. Het principe word zoals bij een willekeurige KPN of T-Mobile hotspot naast de snelweg. Je ontvangt een code waar je mee kunt inloggen, je ziet dan ook gelijk hoeveel je hebt verbruikt en over hebt. Bij voldoende animo beginnen we pas met voorverkoop. :thumbup: Dit geld overigens niet alleen voor het Volksforum maar mag geplaatst worden op alle fora waar de VolksDub 2011 word aangeprezen. Lees ook net dat VolksDub 2011 is uitverkocht :thumbup: |
We hebben ons maximum van 300 inschrijvingen voor de zaterdagavond bereikt! Inschrijven is dan ook niet meer mogelijk. Je kunt natuurlijk nog wel op zondag langskomen!
We hopen jullie in grote getalen te mogen ontvangen! |
Quote:
:wee: :cheers: :thumbup: |
erg jammer wou me net nog opgeven!!
|
Quote:
We DJ Maykel en ikzelf gaan wel proberen er en feestje van te maken na de bbq. Maykel zal draaien van 20.30 tot 22.00 en ik zelf van 22.00 tot 0.30 uur Maykel en ik hebben er zin in en hopen dat we jullie en gezellige avond kunnen bezorgen met onze house tracks :beer: |
Vast gezellig ...
|
mooie berichten dat alles vol is! :thumbup: had er ook graag bij gweest, maar dat is voor volgendjaar
|
Quote:
Je kunt zondag altijd even komen kijken als dagbezoeker. |
Quote:
Is dit serieus bedoeld of houd je niet van dit genre? |
... update die lijst met weekendbezoekers eens, wil wel zeker weten dat we niet voor niks naar limboland cruisen met de ragtop ;)
Met de bruders, onnies, en wat kouwe kletsen erbij komt het helemaal goed... ;-) |
Quote:
Ah kom jij ook gezellig! Vic zou komen toch? |
All times are GMT +1. The time now is 23:57. |