nice project en goede aanpak hou ik van
succes met verdere werken |
|
Mooi project! Hier is ook niets overgeslagen :thumbup:
Met wat heb je die spatbordverbreders vastgekit, ik moet de mijne ook nog doen.. ? En ga je de motor laten draaien met een zekeringkast van een G60 of een golf 1 gti ? |
verbreders zijn vastgekit met quick kit van Kent
(alle producten opt werk zijn kent) heb een voll kabelboom van g60 + zekeringkast en ik heb die van m'n 1500cc die er in zat en dan nog een reserve motorkabelboom van g60 dus bedrading genoeg :D |
verbreders er op
nieuwe GTI spiegels er op GTD grille met nieuw zwart logo en g60 logo der in koplampen er in |
Coming nice together :thumbup:
|
Super !!! Klinkt veelbelovend en ziet er veelbelovend uit !!!
Komt helemaal in orde ! grts |
Schiet lekker op! Ff n vraag over die kit van Kent, is t daarna nog wel los te krygen?
Had s verbreders met ruitenkit vastgezet en trok er de verf mee af... |
is niet de bedoeling om het nog los te krijgen
Dus ik vrees dat je dan hetzelfde resultaat gaat krijgen :D Ik wou gewoon geen gaatjes boren,elk gaatje dat je maakt kan ooit gaan roesten,dus enkel kitten die handel |
Oké, bedankt voor je reactie! S kyken met welke kit ik ga werken...
|
dik ding.. zou alleen het g60 logo weglaten of vervangen door een gti logo of shaun het schaap logo ;)
|
ziet er allemaal zeer netjes uit.Ik ben blij dat mijn lader zo goed onderkomen heeft gekregen.Ik zie trouwens maar weinig updates van de lader ???
|
Quote:
Ik zit op deze moment in turkije op huwelijksreis,dus ligt even een klein 2 weken stil. Motor zijn we nog in mekaar aan het puzzelen,ben gister voor we vertrokken ook nog wat spullen gaan afzetten in poederlakkerij |
Quote:
Dat is een geldige reden om ff niet te sleutelen, proficiat trouwens ;) |
Thanks
ondertussen zijn we gelukkig getrouw en terug van vakantie Gister naar Kustom Creations m'n bestelling gaan ophalen we hebben gescoord: 1 zwarte alcantara dakhemel en bekleding voor stijlen natuurlijk ook [IMG] Uploaded with ImageShack.us[/IMG] |
Schiet mooi op zo !! Gaaf kleurtje, mooie details !!! G60 logootje staat prima zo !!
|
Gefeliciteerd Kris met je huwelijk.....
ff een algemene vraag die ze mij ondertussen ook al overal gevraagd hebben... Hoe voelt het nu om getrouwd te zijn? :shake: :D |
Kris,
je hebt een volle inbox :D ;) |
super die dakbekleding! komt mooi voor elkaar, als hij klaar is wil ik hem wel eens live bewonderen. en eens meten met mijn mk1 G60 :)
jij kent mij misschien niet maar ik weet wel wie je bent, bart crabbe heeft je laatst nog gecontacteerd voor mij :) |
Ziet er erg netjes uit.
Kan je mij ook vertellen hoe je de raamrubbers in het draairaampje van de portieren er weer in krijg? Ik heb al een tijdje zitten rommelen maar het lukt mij niet. Ik hoor graag van je Peter |
Mooi hoor :thumbup:
|
inzake rubbers--> zo ver ben ik nog niet
Jelle-->???? mijne frank valt nie... t zal wel 2013 worden op dit tempo haha :D @ brabom=getrouwde leven...even leuk als ervoor :D |
Quote:
Hahaha juist alleen een veel dunnere knip in je achterzak :rolleyes: |
of is het niet kristof van vag nation?
|
toch nie neen :D
|
dan ben ik even helemaal fout :) mijn excuses :p
maar zeker evenveel respect voor het werk. ik be benieuwd naar het motor gedeelte als dat word opgebouwd. |
|
........... :thumbup:
meer hoef ik nie te zeggen toch?! :D |
|
Netjes. Ik ben net met hetzelfde bezig nu ;)
|
vandaag deze gaan ophalen,altijd al supermooie wielen gevonden
maar of t leuk gaat zijn op de mk1 is afwachten :D |
man man man idd, zolang jij de foto's verstrekt kan ik weer ff door :spankit:
whahahaha echt super man :cool: :thumbup: wielen daarintegen moet ik echt even onder de auto zien voordat ik er echt een mening over durf te geven is namelijk een twijfel gevalletje :rolleyes: |
Gave Golf aan het worden! :thumbup:
|
|
weet je zeker dat je Worthersee 2012 niet gaat halen?!
Als het zo doorgaat ben je krap na de winter klaar :D |
zijde gij helemaal van de ratten besnuffeld :screwy: :D
2013 word ons jaar heb ik u al gezegd ;) |
Quote:
Idd, maar niet door de ratten :D Ben alleen bang dat ik U teleur moet stellen wat 2013 aangaat dat ga ik niet meer redden, zal een jaartje later worden :( Is een andere prio bij gekomen dat even voorgaat ;) wil natuurlijk niet zeggen dat we er dan niet zijn :D |
wij zijn sinds afgelopen week echt zwaar in de verbouwingen geslaan,en savonds kan ik bijna aan m'n knieën krabben zonder me te bukken...dus mss geeft dat ook nog wat vertraging :D
maar heb zoooooo zin om hem af te bouwen he! |
Quote:
Dat zal je op een gegeven moment wel gaan opbreken ja en je miss wel 2 dagen vertraging opleveren :tongue: Man man ik snap je helemaal, als dat ding straks eenmaal klaar is ben je zo blij als een kind in de snoepwinkel. Helaas is mijn geldboom hier kapot gegaan anders was 2013 geen enkel probleem geweesst :D |
das normaal,het is herfst
die van mij is z'n bladeren ook aant verliezen :D |
All times are GMT +1. The time now is 20:47. |