hallo
maar weer eens wat plaatsen hier. weer met de golf bezig, lekke koppakking dus eerst dat maar zien te verhelpen. we gaan dit weekend even kijken of de kop krom is of niet. iemand ervaring met deze motoren die weet of deze koppen wel eens scheuren en of ik de kop moet laten afpersen? graag even reaktie hierop ! zo ziet de golf er nu van binnen uit. alles gestript, reservewielbak eruit, daar komt een zelfgemaakte alu tank in. ik probeer zoveel mogelijk gewicht te verliezen binnenkort meer |
Zit die kop er al weer een keer op of niet :P
|
ja auto rijd alweer, hij is met de binnekant bezig nu, hey moat waar blijven die foto s :D
|
Binnenkort Foto's
Gister Raammechanismes Uit De Deuren Gehaald En Ramen Op Maat Gemaakt Van Polycarbonaat. Mooi Spul Trouwens. Deze Week Wordt De Binnenkant Van De Auto Gespoten. Groeten ! |
die ouwe snor is de carbon deurpanelen die ik van pewi overgenomen heb aan het strak schuren mijn instrumentenpaneel de positie van de versnellingspook bepalen de pedalen verlengd (nog niet afgewerkt) de plaatwerker maakt de console voor de versnellingspook ingekorte handrem strakmaken raampje gemaakt van polycarbonaat met schuifraampje |
goed bezig tim!!! alleen koop eens een automatische lashelm voor die ouwe van je :D , www.soer.nl niet duur en werkt perfect. gaat er een wereld voor hem open.
|
Ziet er allemaal zeer netjes uit! :thumbup:
Misschien heb ik eroverheen gelezen hoor, maar heb je een deadline / meeting wanneer hij af moet zijn en te bezichtigen is :D:D |
ik denk vw outlaws als ik zo mag gokken.
|
voor april moet ie klaar zijn !
|
dat gaat je lukken!!! die van mij niet helaas haha. kom volgende week denk ik nog wel ff bij je langs als je er s avonds nog bent.
|
ik heb binnenkort nog een beetje hulp van je nodig met het dashboard aansluiten
|
vandaag weer vorderingen gemaakt, de boel eindelijk in de grondverf.
morgen schuren en vrijdag de verf erop zodat ik van t weekend kan beginnen met afbouwen |
ziet er echt netjes uit :thumbup: bevalt de k04?
|
de k04 bevalt, al moet ik zeggen dat ik er nog niet zoveel mee gereden heb
|
schiet lekker op tim!! deurtjes open van de schuur en lekker knooien maar, kit je de plaat in je wielbak??? greets
|
die tank in het gat van de reservewielbak ga ik met parkers monteren net zoals de voorschermen gemonteerd zitten. denk 8 a 10 stuks. hij moet er niet uitvliegen als ik een aanrijding krijg !
|
aah oke dan had ik je verkeerd begrepen dacht dat je de tank tussen de bijde veerpoten ging zetten, als je nog een grote rubberen 0ring nodig bent om er tussen te doe kan ik op mijn werk zo ff voor je maken.
|
als we binnenkort de bak er achter weghalen ga ik ook de koppeling vervangen.
iemand suggesties voor een goede koppeling die zo'n 300 pk aankan en geen honderden euro's hoeft te kosten. druklager heb ik net vervangen, drukgroep voelt nog prima aan. kan ik deze opnieuw gebruiken of moet de hele set vervangen worden ? |
ik denk dat ik hem er tegenaanschroef met een beetje kit ertussen die niet hard wordt maar taai blijft. ik heb nog wel een stuk rubberslang nodig tussen de vulpijp en de tank. moet dus brandstofbestendige slang zijn van 40 mm inwendig.
|
hij is gespoten, eindelijk !
|
kijk aan mooi werk weer tim, gaat weer de goede kant op. ik heb vandaag al ff mijn leen achteras opgehaald bij arie. dus aankomende week ff wisselen dan kan de rest van de zooi naar de coater.
|
de tank
met catchtank de vakman aan het spuiten het resultaat |
Netjes hoor! :thumbup:
|
mooie updates!
|
nu begint het leuke werk, het afbouwen
|
binne kort weer knalle met dat ding!!
|
ik heb geen contactslot meer in de auto maar een startknop dus moest er iets bedacht worden voor de chip van de startblokkering. ik heb een stick gemaakt van nylon voor aan de sleutelbos met daar binnenin de chip die ik in het dashboard kan kan steken zodat de startblokkering de chip kan lezen. (zie foto's) |
Netjes hoor ,, mooie update
|
slim gevonden!
|
de tank en daarvoor de steun met daaraan de brandstofpomp en filter steun mooi in rubbertjes gehangen rode bies op de velgrand geplakt. ben er nog niet uit of dit wel mooi is of niet |
stoer ding zo,rode biesje staat ook niet gek.
|
Zo dat wordt netjes afgewerkt zeg, complimenten :thumbup:
|
Wat een coole kar:)
|
Mooie updates weer!
Het ziet er allemaal netjes uit. En ook de gefaseerde aanpak is prima. Zo blijf je beter gemotiveerd. |
Ik zou eerder een grijs biesje op de wielen doen, zelfde kleur als de auto.
Super project !!!!! |
Tijdje niet gekeken in deze topic, maar damn, jij bent goed bezig .
Vind het biesje best grappig op de velgen , persoonlijk zou ik het randje polijsten . |
of gewoon geen biesje :thumbup:
|
Jij bent serieus bezig met je MK1! Ziet er allemaal netjes uit zeg!
Wat zijn de plannen straks met de Golf? |
lekker bezig! ziet er allemaal goed uit
erg netjes gevonden ook met de startknop/chip verhaal glimmende kleurtje zou van mij ook wel aan de buitenkant mogen :tongue: |
Netjes tim :) word een mooi racemonster :P
|
All times are GMT +1. The time now is 08:15. |