Quote:
Hmmm dan moet jij maar Voorop rijden Alberto ......... :D :thumbup: |
In de achterhoek is inderdaad toch de grootste terror kwa regen.. hoe ligt dat veld erbij ginds? Een grote modderzooi?
|
Zit net voor Hart van nedeland , maar daar is echt extreem veel regen gevallen daar bij de meeting plek ...........hoe ligt dat terrein er dan bij ?
|
Kom, laten we met z'n alle dezelfde vraag stellen :)
|
Quote:
Aan de berichten te zien uit Doetichem net ...niet goed :( |
Moet de schroefset maar een stukje omhoog van de Country Alberto , anders worden de voeten ook nog nat :D
|
Quote:
we komen er wel door met de Syncro ... :thumbup: |
Quote:
Shiit :( voorwielaandrijving óf Syncro dus......... :tongue: ...:D Quote:
Alberto moet eerst maar een spoor trekken Wytze... ;) :D |
Zo dan hebben we de eerste avond alweer om. De sfeer is echt top en het is ook de hele dag droog geweest. Huisjes zijn top en de kwaliteit auto's is ook niet mis.
|
zo nu effe naar de garage
effe een schroefset onder me auto leggen en meteen de schmidt jack line velgen onder me golf 5 gooien en dan is er helemaal klaar voor zondag zie jullie daar |
Quote:
Kijk uit dat je er niet overheen rijdt dan :D :tongue: |
Zag toen straks al een paar dikke vw's voorbij komen (Duitsers) zie nu pas dat het om de hoek is , helaas moet ik vandaag/morgen werken :(
|
Nog even bij de pre meeting geweest tot half 5 ongeveer. Mooie auto's van hoge kwaliteit. Geloof wel dat dit nog is een hele grote meeting gaat worden binnen de internationale meetings.
|
Ik ben ook aanwezig met me kever op me verjaardag zelfs
eerst naar braam daarna familie op bezoek Gr. Tot morgen |
hoe ligt het veld er nu bij dan? wil wel graag weten waar ik aan toe ben. moet wel 2,5 uur rijden :drive:
|
Quote:
Dat was ook mijn gedachte , wil eigenlijk wel even die kant op ......... |
hoe laat begint de meeting??
|
gewoon gaan mannen, we zijn niet van zout :D
Bugs heeft de koffie wel bruin denk ik :thumbup: |
ik ben gene flauwe, maar als ik dit zie heb ik niet echt veel zin om 2,5 uur enkel te rijden.
Ik weet dat ik er spijt van ga hebben, maar ik vrees dat ik het een jaartje ga moeten uitstellen. Liever dat, dan een wagen in de prak. Sam |
tot 12 uur niks aan de hand dus .
Koffie drinken in Braamt :thumbup: |
Hoe laat begint het ongeveer?
|
maar wel 14 graden :rock:
|
gelukkig is de organisatie erg bereid om vragen over het veld te beantwoorden, wat mij uiterst teleursteld in de organisatie.
met de afgelopen weekse ernstige regenval in het oosten van het land lijkt het mij wel verstandig om het veld-kwaliteit te gaan controleren aangezien er lage dure wagens daar over het terrein heen gaan, en bij een modderveld zullen de eigenaren/eigenaressen niet vrolijk worden. mij zal het niet zoveel boeien hoe het veld erbij ligt, als het weer niet te slecht is wil ik de 200km wel gaan rijden. maar verwacht niet een hoge opkomst als de organisatie niet eens wilt luisteren naar de bezoekers! |
Ik sta NU op het terrein, dit is heel goed te doen!
20 kilometer verderop ligt inderdaad alles onder, een drama. Ik sta hier in mijn gloednieuwe Nike's op het gras, no problemo! Vanmiddag zag het er slecht uit maar het valt nu allemaal reuze mee. Ik lees trouwens net dat iemand het raar vind dat niemand van de organisatie reageert, dat klopt... Iedereen is hier namelijk zijn poten uit het lijf aan het rennen om morgn een fantastisch event te kunnen neerzetten. ;-) Ik ben onder de indruk van wat hier allemaal al is opgebouwd! En nu.. Nog even gezellig een biertje drinken, morgen om 6 uur vol aan de bak! |
druk de koffie maar aan Cor ...uurtje of 10 ?
|
Mensen moeten gewoon niet zo klagen:D Iedereen heeft liever zon, maar we wonen nou eenmaal in Nederland...
|
Quote:
Net ff sms contact gehad met de organisatie terrein is prima te doen , net wat Cor ook al zei wij rijden af om 8 uur , en nemen de boot om 8:40 bij Heerenveen |
Ziet er best dik uit!
|
Quote:
Neem je wel de rijplanken mee voor de boot Alberto? Dan komt het wel goed :thumbup: @ Cor ,hou je wel even een (droog) plekje voor ons vrij :tongue: |
Quote:
:D |
Quote:
Morgen ook aanwezig Roel? (MET filmcamera.... ;) ) :D |
Quote:
Jazeker! :thumbup: |
Quote:
:thumbup: mooi!!Dan zien/spreken we elkaar denk ik morgen wel weer ff! en dan verwacht ik wel weer ''een'' F&I in je filmpje als je weer klaar bent met monteren ;) :D |
Quote:
Komt goed man! hehe :D |
Ik ben ook al even wezen kijken, zie jullie morgen weer...
Aanwezig met stickers ;-) |
Ondanks de voorspelling morgen toch aanwezig, ben wel benieuwd wat ze er van bakken, heb er alle vertrouwen in.
Wat betreft terugkoppelingen naar mensen over de staat van het terrein: Als je in de organisatie zit, dan heb je de dagen naar het evenement toe de handen vol aan allerlei andere dingen, je rent van hot naar haar om maar niets te vergeten, ik ga ervan uit dat ze er alles aan doen om het in goede banen te leiden. |
ik kom ook maar ff kijken denk ik :D
|
de passat staat gepoetst klaar.....
|
Ik kom ook even kieken met het nieuwe hok :D
|
Mooie blauwe lucht hier, terrein ligt er mooi bij, dit kan een hele mooie dag gaan worden!
Ik ga mijn autootje lekker alvast parkeren ;-) |
All times are GMT +1. The time now is 09:02. |