Hey Rick
Ziet er vet uit nu vol verwachting wachten tot de buitenkant gespoten wordt. En dan een rustig gaan opbouwen. Ben echt benieuwd hoe die gaat worden als die klaar is en in elkaar staat. Gr Eddy |
ziet er goed uit,ben benieuwd straks naar de buitenzijde :thumbup:
|
Rick welke kleur kwam er nu op? Want dit ziet er erg donker uit, Maar wel mooi.
Ik ben benieuwd naar de buitenkant als die gespoten is. Gr Ronnie |
Hey Mensen,
Bedankt voor de leuke reactie's en ik hoop de auto a.s weekend de auto op te halen. En dan zal ik meteen foto's posten :thumbup: @Eddyvwone: Zeker even afwachten en dan idd rustig opbouwen we houden wel even contact voor volksdub. @Skywalker38: Ik ben ook erg benieuwd naar de buitenkant straks! @De Limburger: Ronnie het is la9v gewoon deep black magic kleur!!! en ik post volgend weekend wel weer foto's als ik de auto kan ophalen hopenlijk lukt het allemaal!!!!! Groeten, Rick |
Ziet er goed uit Rick, en black magic doet het altijd goed op een VW :thumbup:
|
Hé Rick, gaat t nu eindelyk gebeuren! Kom nog n keer by je buurten :thumbup:
Gr Pim |
Hey Mensen,
@vains: zeker doet black magic het goed op een VW! @PimVW: ja jongen helemaal goed ik hoor het wel van je wanneer je langs komt! Groeten, Rick |
Hey Mensen,
Zo even een kleine update, ik heb de laaste kleine dingen laten stralen en poedercoaten! Hopenlijk zaterdag de auto ophalen :thumbup: Beugels voor de achteras fusee stukken en de veerpoot voor tussen de draagarmen. Groeten, Rick |
Dik project, benieuwd naar het resultaat! Zal dit topic even in de gaten houden :thumbup:
|
Hey,
@ Jarno: Bedankt man voor je reactie!! Ik hoop zaterdag weer wat foto's te posten dan ga ik namelijk de koets ophalen :thumbup: groeten, Rick |
Hey mensen,
Hier alvast wat sneak preview foto's van de gespoten koets :thumbup: Morgen ga ik de auto ophalen en dan zal ik nog meer foto's posten :D Auto is gespoten. Groeten, Rick |
Dat ziet er netjes uit Rick :thumbup:
Het glimt weer lekker moet ik zeggen! |
Mooi!!
|
mooi hoor, al had de vorige kleur ook wat
|
Ik moet het nog maar zien.....
HAHAHAHA Top jongen, ik zie hem morgen wel! X |
nice:cool:
|
zeker netjes succes met opbouwen van de auto.
|
Hey Rick
Die is vet geworden man. Ik ben benieuwd naar de foto's van morgen. En dan lekker langzaam gaan opbouwen als die weer eens op die wielen staat dan ziet het al heel anders uit. Ben echt benieuwd hoe die gaat worden. Maar we spreken ons snel en zeker op volksdub of ga je nu niet ga je bouwen aan je 2er. Grtz Eddy |
Hey Mensen,
Hier een update we hebben de auto vanochtend opgehaald :thumbup: En hij staat nu lekker in de garage ik ga begin deze week beginnen met het onderstel. Zijkant. C-style met tankklep. Motorruimte. Close up motorruimte. Binnenkant. Binnenkant. Dak. |
PPfffff mooi zeg Rick, was t wachten waard ;)
|
Netjes :D
|
ziet er super goed uit :cool: nu rustig gaan opbouwen :thumbup:
|
Snel opbouwen en rijden met dat ding bedoel je. :D
Ziet er erg netjes uit. :thumbup: |
Hey Rick,
Ziet er echt vet uit zeg. Ben echt eens benieuwd. Het was ff wachten maar je hebt wel wat zeg ik maar. We spreken ons snel weer. Grtz Eddy |
:hitit:
|
Hey Mensen,
Bedankt voor de leuke reacties iedereen :thumbup: :thumbup: Ik ga morgen al vast wat spullen brengen, en een begin maken met het onderstel in elkaar te zetten. Ik hou jullie op de hoogte met foto's ;) Groeten, Rick |
zou er nu dan toch gang in komen?;)ben bneieuwd,dit ziet er al heel gaaf uit zo,wat ik me alleen afvroeg,hoe werk je de vulslang binnen weg[in je stijl]?
|
super mooi project zo :thumbup:
|
Hey Mensen,
@De pul, er komt een vulslang binnen in de auto die ik aansluit op de originele tank(foto's hiervan komen nog) Verder weer bedankt voor de reactie's :thumbup: Alleen zal de auto nu helaas weer in winterslaap gaan ik krijg 11 Juli de sleutel van ons koophuis(verbouwen) en 9 September gaan we trouwen :D Dus ik hou jullie op de hoogte maar a.s seizoen is de auto geheel klaar :rolleyes: Groeten, Rick |
Heb je Topic net ff door zitten lezen!
Super Netjes allemaal en ben benieuwd als ie helemaal af is! Succes |
Hey Mensen,
@ Niels: bedankt voor je reactie man!!! Nu even wachten op miin tapsetje en dan kan ik het onderstel in elkaar zetten :thumbup: Zodra dit gedaan is post ik wel even wat foto's! Groeten, Rick |
Hè mensen,
Terug van weg geweest :thumbup: we zij inmiddels getrouwd en ons huis schiet ook al heel erg op!!!!!!!! De golf staat lekker in de garage. Ik heb wel al het onderstel zo goed als in elkaar. Alleen nog even wachten op wat onderdelen en dan is dat ook klaar. Verder hoop ik deze winter de auto klaar te maken voor het nieuwe seizoen :cool: foto's post ik zo snel mogelijk. Groeten, Rick |
Quote:
Gefeliciteerd :thumbup: en laat die foto's van de Golf maar snel komen |
Beste mensen,
Na lang niets te hebben gepost nu weer even een update subframe voor is klaar en zit onder de auto :thumbup: Achterbrug is zo goed als klaar en kan volgende week onder de auto! Verder nog wat kleine dingen gedaan maar ga vanaf nu weer vol met de golf aan de slag om hem voor dit seizoen klaar te maken! En dan nu de foto's Veerpoot met topmounts gemonteerd. Topmounts achter. Subframe en achteras in elkaar. Klaar voor de Touchdown!!!!!!! |
Fietsbandjes!! :D
Ziet er goed uit! Tevreden over de nieuwe kleur? |
Ziet er netjes uit rick !
Er word dus toch nog gewerkt met de huidige temperaturen ;) waar heb jij die achterste top mounts vandaan als ik vragen mag ? |
Hey,
@ René, hahaha lijkt meer op een kruiwagen! Maar ik ben ZEER tevreden met de kleur LA9V! Op de foto zie je nog de oude kleur op de binnenkant van de auto :thumbup: @ frank, er wordt idd nog wel wat gedaan met dit weer brrr ik zal je binnenkort even bellen ivm met het spuiten van mijn bak! en de to mounts heb ik via herm besteld komen uit Engeland! Groeten, Rick |
Ziet er allemaal netjes uit! Ben benieuwd naar het resultaat!
|
Wat een net motorruim ! :thumbup:
Succes ! |
|
All times are GMT +1. The time now is 01:23. |