Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Watergekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   Misha's Jetta! (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=60299)

vento tdi 17-10-2009 21:08

het cleane is wel dik!!!!

servibruls 17-10-2009 21:13

Mooi gemaakt Erikje

jarnogti 17-10-2009 23:12

ik mis een taart schep!!!!! :)

Misha 18-10-2009 03:25

Volgens mij is mijn visie wat dikker dan de jouwe Erik :D

breadfan83 18-10-2009 07:20

Condensatortje kopen? Ik blijf onder de 3k. :thumbup:

ReBo 18-10-2009 08:38

Quote:
Originally Posted by erik_jetta
toekomst beeld?

Quote:
Originally Posted by Misha
Volgens mij is mijn visie wat dikker dan de jouwe Erik :D

Ja . . . . want waar is al het polyester waar Misha ( zonder C ;) ) oversprak ?? :D

Misha 18-10-2009 11:02

Condensator? Neuh, ik weet niet eens waar zo'n ding voor dient.
Voor alle duidelijkheid mensen, er komen geen 15inch woofers in en ook zeker geen polyester toestanden.
Enige wat nu misschien nog veranderd aan de kofferbak is GL kofferbekleding, maar ik vind 't eik wel prima zo :)

breadfan83 18-10-2009 16:07

Quote:
Condensator? Neuh, ik weet niet eens waar zo'n ding voor dient.
Voor alle duidelijkheid mensen, er komen geen 15inch woofers in en ook zeker geen polyester toestanden.
Enige wat nu misschien nog veranderd aan de kofferbak is GL kofferbekleding, maar ik vind 't eik wel prima zo :)

De condensator geeft je een buffer in je stroomcircuit door als een soort tijdelijke extra accu te fungeren. Bij pieken in je bas zal het geluid dus niet ineens inzakken door een te kort aan elektrisch vermogen. De condensator levert dan dat beetje extra stroom door zich (gedeeltelijk te ontladen), daarna laadt ie zich weer terug op.

GL bekleding zou de koffer wel goed doen imo. Heb die schuim-matten nooit echt mooi gevonden eerlijk gezegd.

Ben zelf ook niet zo van die grote installaties trouwens. Zolang het muziek maakt is het prima. :thumbup:

roog909 18-10-2009 16:32

Quote:
Originally Posted by breadfan83

Ben zelf ook niet zo van die grote installaties trouwens. Zolang het muziek maakt is het prima. :thumbup:

nou oke, maar hoe groot is dat woofertje misha?! ik heb zelf een kistje gebouwd met 2x 12", wat uiteindelijk in de jetta GT van maarten is beland, maar dat achterste gedeelte zit dan proppievol? is dit 6" oid?

Misha 18-10-2009 19:50

Mijn woofert is 10inch, zo'n groothoek-lens geeft altijd een beetje een vertekend beeld :)

Chris, die 'schuimmatten' zijn inderdaad niet heel mooi, krijg ze ook niet schoon.. die vlek op de mat.
Maar goed, ik kom toch zelden in m'n kofferbak dus wat dat betreft maakt het me eigenlijk ook weinig uit.

ReBo 18-10-2009 20:08

Een condensator zorgt er ook voor dat je accu iets langer heel blijft . . . luister je dus veelvuldig op standje hard, dan zou ik er toch langzaam aan voor gaan sparen ;)

Misha 18-10-2009 20:26

Mwa Remco... in de grijze heb ik 8 maanden rond gereden met soort dezelfde audio-setup erin (composet, versterkertje en sub), nooit geen problemen gehad ofzo, dus ik denk dat ik het zo wel ga redden.. ik heb 'm niet vaak heel hard staan :thumbup:

martinus83 18-10-2009 20:51

Aan een condensator heb je weinig tot niks. Neem een fatsoenlijke accu, dat werkt een stuk beter. Als je een condesator neemt is een niet goede zelfs nadelig..
Voor meer info moet je niet bij mij zijn, ik quote ook maar een expert ;)

Misha heeft iig geen condensator nodig

cloontje 18-10-2009 20:59

Quote:
Originally Posted by martinus83
Aan een condensator heb je weinig tot niks. Neem een fatsoenlijke accu, dat werkt een stuk beter. Als je een condesator neemt is een niet goede zelfs nadelig..
Voor meer info moet je niet bij mij zijn, ik quote ook maar een expert ;)

Misha heeft iig geen condensator nodig

Gelieve daar even een tpoic over te openen want daar zijn de meningen toch behoorlijk over verdeelt.

Gr

jetta mk1 '82 18-10-2009 21:10

een condensator heeft enkel nut bij een zware installatie !

gr. Martijn

De Limburger 18-10-2009 22:26

Quote:
Mwa Remco... in de grijze heb ik 8 maanden rond gereden met soort dezelfde audio-setup erin (composet, versterkertje en sub), nooit geen problemen gehad ofzo, dus ik denk dat ik het zo wel ga redden.. ik heb 'm niet vaak heel hard staan :thumbup:

Alleen als je een filmpje gaat maken voor youtube hé Misha :thumbup:.Dan knalt LimBizkit wel volle bak door de speakers. :D
Gr Ronnie

Misha 18-10-2009 22:34

Ik zal wel wat Jeugd van Tegenwoordig opzetten :cool: wopwopwop!

martinus83 19-10-2009 08:34

Quote:
Originally Posted by cloontje
Gelieve daar even een tpoic over te openen want daar zijn de meningen toch behoorlijk over verdeelt.

Gr

Klopt klopt, voelde em eigelijk ook al aankomen.
Op Showyoursound.nl vind je redenen genoeg om gewoon géén condensator te nemen, ook niet bij zware installaties.. Nu-tte-loos :)

Misha 20-10-2009 15:54

Oke, eindelijk wat foto's gemaakt.. Enjoy :)

Paar meer voor the people who give a shit: http://www.flickr.com/photos/392566...57622553652098/

martiepartie 20-10-2009 16:59

hmm, waar zijn je banden??

(die bandjes zijn wel heel erg plat/smal). Het witte thema is echt geweldig gelukt bij deze auto :thumbup:

Melvin 20-10-2009 17:18

Misschien een keus maken uit je foto's? IMHO zijn ze allemaal beetje hetzelfde..

Enne, hij is behoorlijk wit :)

B-ram 20-10-2009 17:56

lol...ja idd misha de onderkant staat er niet op :wow:

gaat er toch om dat je auto goed kan bekijken vanuit alle hoeken. Gwn mooie foto's met weinig afleiding van subject.

O ja nogmaals...dikke bak. Miss nog een paar mistlampen in de bumpert? vind die vlakjes maar raar he

Benji-GT 20-10-2009 18:00

Zijn er in Oss, zo weinig drempels of ? Heb je hem voor de shoot wat lager geschroeft ?

Dit is niet te doen in Geldrop.

Mooie foto's/jetta

ErwinZ 20-10-2009 18:04

Ik vind 'm dik! :cool:

sanderz 20-10-2009 18:07

dikke poep

Misha 20-10-2009 18:11

Drempels genoeg in Oss.. bandjes zijn net zo smal en plat als elke andere 165/40-16 ;)
Hij is inderdaad behoorlijk wit.. dat was een beetje de look waar ik voor gegaan ben :D

Bedankt in ieder geval, ik vind de foto's wel oke.. zo'n leeg industrieterrein is toch niet zo'n heel geschikte locatie..
maar ze raken een beetje op, fatsoenlijke locaties om wat nette foto's te schieten.. ben overal al geweest :D

servibruls 20-10-2009 18:34

Erg vette auto!!!!

servibruls 20-10-2009 18:37

Quote:
Drempels genoeg in Oss.. bandjes zijn net zo smal en plat als elke andere 165/40-16 ;)
Hij is inderdaad behoorlijk wit.. dat was een beetje de look waar ik voor gegaan ben :D

Bedankt in ieder geval, ik vind de foto's wel oke.. zo'n leeg industrieterrein is toch niet zo'n heel geschikte locatie..
maar ze raken een beetje op, fatsoenlijke locaties om wat nette foto's te schieten.. ben overal al geweest :D

Kom eens in het heuvelachtig limburg kijken, mooie plekjes genoeg :D

Misha 20-10-2009 18:40

Quote:
Originally Posted by servibruls

Ja, moet nog eens een keer bij Erik langs voor wat foto's van zijn bolides, komt goed :thumbup:

furb 20-10-2009 21:06

Ziet er goed uit broeder. Eindelijk een keer wat 'echte' foto's. De auto staat inmiddels al bijna 3 weken op de stoep.

De Limburger 20-10-2009 21:32

Quote:
Ja, moet nog eens een keer bij Erik langs voor wat foto's van zijn bolides, komt goed :thumbup:

Wacht dan nog even dan zorg ik dat we beide daar zijn haha, woon niet ver van Erik af.
Gr Ronnie :thumbup:

Erik 21-10-2009 11:38

Quote:
Originally Posted by servibruls
Dude! Nog nooit in binnenstad Oss geweest?
Wat een pokke wegen om te rijden daar! Snap nog steeds niet dat Misha zo rondrijd.

Maar goed, dikke bak maat, het totaal plaatje is er geslaagd. Wanneer kom je bij mij langs om te schieten, als er sneeuw ligt? :D

Misha 21-10-2009 12:41

Quote:
Originally Posted by Erik
Dude! Nog nooit in binnenstad Oss geweest?
Wat een pokke wegen om te rijden daar! Snap nog steeds niet dat Misha zo rondrijd.

Maar goed, dikke bak maat, het totaal plaatje is er geslaagd. Wanneer kom je bij mij langs om te schieten, als er sneeuw ligt? :D

Als er sneeuw ligt is misschien wel het dikste voor mijn Jetta, white on white on white :D
Ik zou zeggen laat maar weten wanneer Erik, ik kom gerust langs.. let me know when!
Dan neem ik ook gelijk even je Worthersee-DVD mee :thumbup:

VWType17 23-10-2009 16:27

Tjonge jonge, heeel erg dik!! Ik dacht dat ik dezelfde bandenmaat had, maar hier op die witte teledails lijken ze nog platter!
SUPER :thumbup:

Misha 31-10-2009 20:30

Het is weer herfst :D

Vandaag nog wat pics gemaakt voor de site die eraan komt, ook wat kiekjes met een paar auto's:

Binnenkort meer op de website :cool:

rick_polo 31-10-2009 20:33

valt toch niks tegen het herfst kiekje :D
toch niet voor niks rondjes gereden.....
ben benieuwd na de rest van de foto's :thumbup:

Misha 31-10-2009 20:34

Check de site anders even Rick.. Ampi, Meijer en de Golf zijn geupdate :)

rick_polo 31-10-2009 20:37

Quote:
Check de site anders even Rick.. Ampi, Meijer en de Golf zijn geupdate :)

ziet er goed uit!!
nu alleen nog de welbekende 'herders' updaten ;)

furb 31-10-2009 21:25

Is dat nou een Herfststukje?

GaryVW 31-10-2009 23:54

die witte teledails staan hem goed !:thumbup:

All times are GMT +1. The time now is 09:30.