14" staal laten verbreden, oranje laten spuiten, mooie brede set banden erom en dan de letters ervan wit maken en dan een bergcup setje erom...dat is pas racelook voor een golf 2 ;)
|
Vieze ferdie!
Het is echt mooi gelukt! Over de look valt de discussieren. Het is inderdaad gewoon de furb-look! Mooie strakke auto, van binnen en buiten strak in de lak en rolkooi, wielen en spiegels in dubclub-oranje, welke echt top gespoten is!. Helemaal oke! |
Een dikke lippen zijn goed voor negers en vrouwen maar niet voor mijn auto. Vind ik zo lelijk! :shake:
Arne heeft gelijk, waarom loopt men zo te zagen over de racelook? Toen ik de auto kocht had ik dat racey gebeuren in mijn hoofd zitten, dus met een rolkooi en kuipstoelen enzo. De wielen zijn belangrijk voor de racelook, maar ik hoop dat iedereen wel begrijpt dat dit een winterachtige set is. Tot op heden kan ik niet de set wielen vinden waarvan ik denk: dat is dus echt next level shit! Aangezien ik wel een stel fatsoenlijke wielen wil lijkt me dit wel gruwelijk. Je kan in de winter ook op je 13ers met ballonbaaaand rijden maar das past level shit. :D De albertheijnmobiellookreflectorplaat blijft lekker zitten. Hoe vaker ik hem zie hoe vetter ik hem vind. Waar staat trouwens dat de racelok er vanaf moet spatten? Oranje blokken op het dak vind ik meer wat voor een ratje. Bedankt Ampi! Ouwe zuipert! :thumbup: |
level shit? :shame:
En niemand loopt erover te zagen....we geven onze mening. Wat is dat toch met jullie clubje...kunnen jullie geen kritiek verdragen? :S Je geeft je projectauto de titel "Golf 2 Race Look"... en als hij er dan niet qua buitenkant als "racer" uitziet...dan kan je toch zulke reacties verwachten? Maar succes met de zoektocht naar je next level shitwielen...:rolleyes: |
Ik voel m ook nog niet helemaal fred...
Vind het idd een beetje koninginnedagachtig iets... Ben benieuwd of iets lager kan overtuigen! Die reflectorplaat achterop sowieso laten zitten, dat is tof! :) |
Supersprint eronder, 16v voorlip, GTi achterspoiler en zwarte raamomlijsting op de achterklep en reflectorplaat eraf :thumbup:
Verder een gaaf ding.. |
dat zijn mini wielen toch?
heb ik ook over na gedacht. maar ze zijn idd wat smal :( zou ze verbreden, leuke naafkappen en ze zijn vet! dan vind ik het al next level shit eigenlijk... |
Zijn Opel staaltjes (et38), de mini variant heeft et45 (oid) .. die vallen echt smal, dat is gewoon niet mooi meer.
Deze komen wat dat betreft netjes kwa breedte, alleen achter moeten ze een fractie breder dmv. een spacertje. |
iets met zwarte accenten maakt ' m wel af denk ik. Lipje/rondom achterruit/naafkapjes/spoilertje steken mooi af tegen de witte lak. De oranje wielen komen door het druilerige weer ook niet mooi over.
|
Die spiegels vind ik echt geen porum, die verpesten het imho een beetje.
Verder ziet het er wel leuk uit, en die reflectorplaat moet je lekker laten zitten :thumbup: |
Spiegels vind ik inderdaad ook wat tegenvallen.. Reflectorplaat staat er zeker goed bij!!
|
Ziet er super wijs uit kerel :thumbup: Knettertje dik.
Misschien leuk om de deurklinken ook oranje te maken. |
Zou eens aan het experimenteren gaan met naafkappen, denk dat dat al veel goed doet. Vind de kleurencombi wel geinig gevonden met binnen en buiten in het oranje/geel, maar die wielen 'missen' idd nog iets.
Of het zijn gewoon niet de wielen voor onder deze auto, dat denk ik eerder. Maar voor een winterset prima, zou nog ff zoeken naar de finishing touch op die velgen. |
Bedankt mannen, worden leuke ideeen geopperd. Voordat ik daar verder mee ga, wil ik eerst de wielen perfect hebben staan. Donderdag gaat de auto terug naar de spuiter om de wielen na te poetsen. Daarbij probeer ik te regelen of de wielranden gelijk omgeklopt kunnen worden, das misschien wel handig voor de 'toekomst'. Wanneer de hulpveren er onder uit zijn ga ik kijken hoe ver de auto nog kan zakken, samen met de omgeklopte wiellijsten moet dat nog wel goed komen. Dan ga ik kijken welke spacer er tussen mag. Daarbij ga ik de mogelijkheden voor camberplaatjes achter bekijken. Als dat allemaal klaar is komen de naafdoppen erop en dan... dan zijn de stance goed en knalt ie als een dolle :)
|
ziet er goed uit fred! Alleen spiegels weet ik zo nog niet wat ik ervan moet vinden :D
Verder mooie winter set up |
Zo, vandaag een vrije dag maar toch naar m'n werk gegaan. Lekker lopen klooien:
1. Hulpveren voor verwijderd 2. Kilometerkabel goed teruggedaan 3. Accu vervangen 4. Sportstuur van Frans gepast om te kijken wat ik nodig heb. Voor ligt de schroefset op z'n laagst zonder bumpstops en zonder hulpveren. Nu ligt de auto wel naar m'n zin, lager gaat voor niet, achter eventueel wel maar is niet nodig. Ik kan precies sturen zonder dat ze aanlopen in de kassen, scheelt 1,5 mm. Belangrijke pic: |
Nu ligt ie echt mooi!
|
jups,getting serious now:thumbup:
|
hij duikt...achter nog 1 cm zakken dnek ik...vind het wel een kek wagentje zo:D
|
die spiegels had ik denk ik gewoon zwart gelaten of wit gemaakt :D
voor de rest ligtie wel mooi zo |
Ja spiegels is misschien too much... Oranje wielen is apart en als je dan de oranje rolkooi ziet denk je wel, dat is tof, dat matcht!
|
Ik vind het een Dikke MK2..Mooi laag zo ... en Ik hou wel van de combi oranje en wit..superssss..MVG René
|
******vet... ligt echt netjes, ik vind die spiegels ook über!
|
Dit ziet ineens een stuk beter uit!!!
|
Laten liggen zo, ziet er mooi uit nu :thumbup:
|
vanmiddag in het echt gezien, en ziet er echt zeer geslaagd uit. :thumbup:
even aan de spiegeltjes wennen dat wel.... vind wel dat hij er in real life beter uitziet als op de foto's :rolleyes: komen de kleuren wat beter uit. |
Paar quick pics:
|
Een echte race-look is het niet op die fietsbandjes, maar dat even ter zijde ;) Een paar naafkapjes maken het wel af! Die van een Caddy bijvoorbeeld. :)
|
Welke look het ook is, ik vindt hem gaaf!
Eens niet de geijkte BBS'en eronder, net even anders dan anders. bandjes en velgen zouden iets breeder mogen, maar daar is dan ook alles mee gezegd. Ik zou trouwens wel deze velgen houden, en als het mogelijk is naar binnen verbreden. |
kan niet anders zeggen dan dat ik het gewoon supergaaf vind... heerlijk laag ook!
|
Gaaf! wit met geel kan dus wel, jammer van die stalen velgen is dat er altijd water in blijft staan.
|
Quote:
:thumbup: Van het weekend wat betere foto's gaan maken, echt pauper dat het zo donker is.. je gaat in het donker naar je werk en komt in het nog donkerder terug :rolleyes: |
ja man, Pauper
:D Kleurtje lijkt in het donker behoorlijk amber-geel, net als de knippers. Ik vind de spiegels juist wel apart in de velgenkleur. |
Vind het er wel vet uit zien. Kleuren combo is gewaagd maar wel erg cool. Rijdt nu wel super laag :D !!! :thumbup:
|
heeel vet beetje gt3 achtig ^^
|
Erg dikke mk2! maar inderdaad een paar naafkapjes zou hem goed staan.
|
Quote:
Whoei dat zou idd heel vet zijn, lijsten eraf en stickers erop: |
Zo, paar foto's gemaakt.. achterste panelen terug en de gordels erin. Alleen nog de naafkapjes vergeten erop te klikken. :chair:
|
beter zo,met panelen....
|
:green:
Bedankt voor de foto's Misha! |
All times are GMT +1. The time now is 01:19. |