Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Meetings verslagen (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=49)
-   -   Foto's DER See 2009...... (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=54859)

René 22-05-2009 13:25

Quote:
Originally Posted by Ronald
Hoe is de stand van Audi? Zag al wat auto's staan, maar dat zag er goed uit.

De stand van Audi was heel erg mooi!

:D

Maar er stonden ook hele fijne auto`s...onder andere de Audi A1, De race-R8 en de concept Q5...erg lekker allemaal....post vanavond wel even foto`s..

joostvw 22-05-2009 13:46

zo te zien heb je daar ook mooi weer!
alweer, mooi vrouwtje!
maar ben ook wel benieuwd naar de audi's ;)

Ronald 22-05-2009 13:47

Quote:
Originally Posted by joostvw
maar ben ook wel benieuwd naar de audi's ;)
.

Ik ook, volgens mij stonden er ook een paar mooie klassieke modellen. :thumbup:

M.I.V.W 22-05-2009 20:45

Quote:
[QUOTE=Dirk]Even wat foto's van gisteren:

QUOTE]

Veel mensen, maar geen auto's.. :shake: Hoe is de stand van Audi? Zag al wat auto's staan, maar dat zag er goed uit.

Oh Ronald,ik dacht dat je het al wist,de Auto's zijn altijd de week ervoor.
De auto rai achtige show en bierdrinken dat is deze week ;)

(PS, volgend jaar is het al 2 weken vantevoren)

René 22-05-2009 20:47

Ronald 22-05-2009 21:00

Quote:
Originally Posted by M.I.V.W
[QUOTE=Ronald]

Oh Ronald,ik dacht dat je het al wist,de Auto's zijn altijd de week ervoor.
De auto rai achtige show en bierdrinken dat is deze week ;)

Dat wilde ik er ook eigenlijk mee zeggen. :thumbup: Was dinsdagochtend alweer weg. Die paar dagen waren lang genoeg. Die drukte hoeft van mij echt niet meer.

Alberto 22-05-2009 21:02

Quote:

als Volkswagen dan nog geld heeft :D

Dirk 22-05-2009 21:32

Quote:
[QUOTE=Dirk]Even wat foto's van gisteren:

QUOTE]

Veel mensen, maar geen auto's.. :shake: Hoe is de stand van Audi? Zag al wat auto's staan, maar dat zag er goed uit.

Ach we gaan voor de gezelligheid en niet voor de zelfbevlekking!

sixpack 22-05-2009 21:46

Stijn ook geweest ?

Martyn 22-05-2009 22:08

Ja de knoop is doorgehakt ik ga volgend jaar ook rene ! :D

René 22-05-2009 22:26

Die meiden waren super..en gaven op het podium bij de Gummiplatz een hele fijne dansshow....heerlijk hoe ze met hun kontjes draaiden en schudden :thumbup:

Ronald 22-05-2009 22:26

Quote:
Originally Posted by sixpack

Stijn ook geweest ?

Staat wel een kenteken in de ruit gegraveerd... Is een Nls kenteken en begint met een F.

EDIT:

Heb even gezocht en het is dezelfde auto.

sixpack 23-05-2009 09:12

Die kleur en die wielen was voor mij al 100% zekerheid :D

Marcski 23-05-2009 10:57

Quote:
Originally Posted by sixpack
Stijn ook geweest ?

hij zit er nog, met Dirk en Ernst

HB24 23-05-2009 11:24

Quote:
Originally Posted by joostvw
is dat hip daar ofzo om op de stoep te parkeren? :rolleyes:

is zeker zodat iedereen ziet dat ze airride hebben :screwy:

Euh, deze lag op schroefkit en was zo zo gespoten, die gast spoorde echt niet :shock:

bas. 23-05-2009 11:33

Quote:
Originally Posted by Boss

en die man op de achtergrond is er volgend jaar ook weer :)

LRR 23-05-2009 15:09

Quote:
Originally Posted by René

Eddy houd ook lekker vol daar in Oostenrijk !!!

Superstrakke GTI trouwens :thumbup: :thumbup:

Groeten,

LRR

Erik 23-05-2009 16:03

Quote:
Originally Posted by Boss
vertel ??
Vriend van me heeft zijn kenteken kunnen inleveren en golf 1 omhoog kunnen schroeven waardoor we het treffen op de piramidekogel gemist hebben. 11cm bodemvrijheid was de norm zoals ik naderhand veel mk1's rond heb zien rijden.
Verder wil je de dag van vertrek de auto starten is de startmotor kapot, en tijdens de terugreis is mijn uitlaat van voor tot achter losgetrild van de vr6. Maar dat kan ook aan de snelheid gelegen hebben. :)

Overall gezien was het weer gezellig als vanouds, maar vond niveau auto's minder als andere jaren. Het leek ook veel rustiger, zelfs met het mooie weer.

Zal morgen wat foto's plaatsen van onze trip.

VW_Mannetje 23-05-2009 16:20

Kwam nog wat foto´s tegen op www.nodh.de

@ Erik: Balen, hoorde dat er wel wat meer mensen in de problemen waren gekomen.

Zelf had ik voor het eerst ook problemen met mijn auto, olie sensor lek, gasklephuis heb ik moeten schoonmaken en resetten, en m´n achterbanden kapot vanwege schrapen banden in de wielkassen (we hebben gelijk de kassen achter maar gerold ter plekke).

Dat soort dingen hou je toch wel, maar ik heb een onwijs dikke vakantie gehad, mede doordat het weer dit jaar ook mee zat!

M.I.V.W 23-05-2009 16:32

Quote:
Originally Posted by Erik
Het leek ook veel rustiger, zelfs met het mooie weer.

Dat komt omdat de meest mensen alweer naar huis zijn,de week ervoor heb ik veel mooier spul gezien dan de officiele week.

En vw heeft hier niks mee te maken,al komt iedereen een week eerder dan stoppen ze mischien een keer met hun grote stand,geef mij maar 5 jaar geleden,toen konden de auto's waar je echt voor kwam daar nog parkeren,nu staat er een stand die ik in december al op essen heb gezien.

Veel mensen van Turbo elite en Low familia gaan volgend jaar 2 weken vantevoren en blijven dan 2 weken ,de kwaliteit van de auto's is dan ook velen malen beter en er zijn dan veel meet and greets daar.
Ook de politie is dan nog niet op de hoogte.

Erik 23-05-2009 16:39

Quote:
Dat komt omdat de meest mensen alweer naar huis zijn,de week ervoor heb ik veel mooier spul gezien dan de officiele week.
I know, maar ik vergelijk het met vorig jaar. En dan niet zo zeer de 'mooie wagens' maar gewoon het aantal mensen. Vond het in de straten erg rustig terwijl je vorig jaar, ook op woensdag, over de hoofden kon lopen. Viel me ook op dat een hoop stands er dit jaar niet meer stonden.
Volgend jaar ben ik ook ruim van te voren daar en blijf dan wat langer en pik de woensdag nog even mee.

vedett 23-05-2009 17:37

deze nacht ook rustig thuis gekomen.
heb me super geamuseerd daar en volgend jaar zeker terug.
alleen zou ik wel een week vroeger willen gaan en niet meer tijdens het treffen zelf.
veel te druk, veel te zat en veeeeel te veel file!!

enkel heb ik dit jaar wel wat problemen gehad, waardoor ik 3 dagen bijna niet heb rondgereden...
maar allemaal opgelost met een paar bekende en kon weer bollen.....

grtz

HB24 23-05-2009 17:38

Quote:
Vriend van me heeft zijn kenteken kunnen inleveren en golf 1 omhoog kunnen schroeven waardoor we het treffen op de piramidekogel gemist hebben. 11cm bodemvrijheid was de norm zoals ik naderhand veel mk1's rond heb zien rijden.
Verder wil je de dag van vertrek de auto starten is de startmotor kapot, en tijdens de terugreis is mijn uitlaat van voor tot achter losgetrild van de vr6. Maar dat kan ook aan de snelheid gelegen hebben. :)

Overall gezien was het weer gezellig als vanouds, maar vond niveau auto's minder als andere jaren. Het leek ook veel rustiger, zelfs met het mooie weer.

Zal morgen wat foto's plaatsen van onze trip.

Toevallig frits??

Erik 23-05-2009 19:06

Quote:
Originally Posted by HB24
Toevallig frits??
Jep, met de oranje. :shake:

Erik 23-05-2009 19:07

Quote:
Originally Posted by HB24
Toevallig frits??

We hebben woensdag nog een stuk achter jullie gereden richting reifnitz, niet dat jullie zwaaien hè. :D

arosatuner 23-05-2009 19:29

voor mij de eerste keer dat ik erheen geweest was en heb echt me ogen uitgekeken,wat een wagens,volk en sfeer als was die savonds ver te zoeken de laatste dagen met het event zelf...
was zelf me porsche bruine seat arosa en me spuiter had zijn pas overgekochte inca met airbrush bij.(iemand fotos toevallig)?

onderweg nog ff lol gehad met eigenaren van 2 porsches,golf gti en een seat leon waarvan ik t kanaal van hun portos toevallig ook opving maar niet bij kon houden haha

@rene als ik had geweten dat jij dat was had ik je wel aangesproken want heb je in de bus van rh zien zien zitten toen die wegreed vanaf t hoekje bij bbs met de deur open
op naar volgend jaar dan wellicht ook wat daagjes eerder en eerder terug naar huis
grtz carlo

Ronald 23-05-2009 20:21

Quote:

We hebben woensdag nog een stuk achter jullie gereden richting reifnitz, niet dat jullie zwaaien hè. :D

Deze??

smotz 23-05-2009 20:33

sinds vanaaf weer terug from the SEE het was de eerste keer
en er leuk ,wij zaten in een gastehous in Velden
volgens de eigenaresse hadden de nederlanders die bij ons in t appartement zouden zitten een ernstig ongeluk gehad en lagen in t ziekenhuis !
iemand hier wat van gehoord ?
verder hier wat fotos !

Tjeerd 23-05-2009 20:48

Was weer een mooi feestje aan de See!

Dikke auto's gezien (ook een paar hele mooie Nederlanders).

Het weer was ook prima trouwens.

Voor ons eindigde de See zo:

De aanrijfas was door de remslang heen gesleten...

Dat terwijl we een paar uur daarvoor nog over de Grossglockner geslingerd zijn..

Gelukkig konden we daar nog wel remmen :)

stn1 23-05-2009 20:54

Quote:
Originally Posted by Tjeerd
Was weer een mooi feestje aan de See!

Dikke auto's gezien (ook een paar hele mooie Nederlanders).

Het weer was ook prima trouwens.

Voor ons eindigde de See zo:

De aanrijfas was door de remslang heen gesleten...

Dat terwijl we een paar uur daarvoor nog over de Grossglockner geslingerd zijn..

Gelukkig konden we daar nog wel remmen :)

Zag jullie nog zwaaien toen je net voorbij villach wegreed. Maar wel flink balen dus..

smotz 23-05-2009 22:55

nog een paar

HB24 23-05-2009 23:06

Quote:
Deze??

Nee die jägermeister oranje op hoogglansverdichte c2 , gestript interieur met verchroomd interieur en carbon details en gecleande 1.8 16 op webers. Heeft nog in de PVW gestaan

smotz 23-05-2009 23:30

zal wel om deze gaan denk ik !!

heb m alleen op de trailer gezien in velden met volgens mij
een ford transit ervoor

a.busser 23-05-2009 23:45

Net terug, was weer super!
Nu eerst slapen, morgen foto's.....

René 24-05-2009 01:40

Quote:
Originally Posted by arosatuner
@rene als ik had geweten dat jij dat was had ik je wel aangesproken want heb je in de bus van rh zien zien zitten toen die wegreed vanaf t hoekje bij bbs met de deur open
op naar volgend jaar dan wellicht ook wat daagjes eerder en eerder terug naar huis
grtz carlo

`t was zo warm in die pikzwarte bus...ik dacht, ik hou mooi de schuifdeur open ;)

Ik heb je nog wel een aantal keren zien rijden in je Arosa....RS logootje in de grille toch? gaaf karretje!

Heb nog wel even met Tjeerd gesproken...die sprak me wel aan toen ik met de schuifdeur open in de bus zat :thumbup:

Ruud 24-05-2009 02:28

Zo, ik ben ook weer terug.
Woensdag avond om 19.00 uur even met de family heen gegaan. en vanmiddag om half 5 maar weer besloten om naar huis te gaan.

Heb eigelijk meer mooie vrouwen gezien dan mooie auto's :)

classic-edition 24-05-2009 07:41

Quote:
Originally Posted by ruud's fridolin
Zo, ik ben ook weer terug.
Woensdag avond om 19.00 uur even met de family heen gegaan. en vanmiddag om half 5 maar weer besloten om naar huis te gaan.

Heb eigelijk meer mooie vrouwen gezien dan mooie auto's :)

Je hebt je dus wel goed vermaakt ;) :D

BobbyEdition1 24-05-2009 07:49

Als ik alles zo bekijk wil ik er best graag heen,
maar die verhalen dat de politie zo moeilijk is schrikt me wel een beetje af...

1 ding is zeker,
ik heb geen zin in die zatte lui om en bij mijn auto...
Dat lijkt me echt niks
dus als ik ga is eerder gaan wel een optie!

arosatuner 24-05-2009 08:17

Quote:
Originally Posted by Dr.Bob
Als ik alles zo bekijk wil ik er best graag heen,
maar die verhalen dat de politie zo moeilijk is schrikt me wel een beetje af...

1 ding is zeker,
ik heb geen zin in die zatte lui om en bij mijn auto...
Dat lijkt me echt niks
dus als ik ga is eerder gaan wel een optie!

zolang je enigsinds normaal rijd wat optrekken en snelheid betreft en je lampjes gewoon werken en je wagen niet maximaal plat op de grond legt valt t wel mee hoor wij hebben de hele week nergens last van gehad.
savonds moet je gewoon met je auto uit de kern van reifnitz blijven gewoon lekker langs de weg of parking zetten en stukje lopen of de bus op taxi pakken dan ken je nog drinken ook en da kost daar niks vergeleken met nl!

@rene dat was ik inderdaad,zullen vast nog wel meer meetings zijn waar ik je tegenkom kennen we ff bijpraten over jou project :)

VW_Mannetje 24-05-2009 10:04

Hier nog een coole video van een van de jongens waar wij mee waren!
Zit em nu ook te kijken:

http://vimeo.com/4802216

All times are GMT +1. The time now is 00:47.