Zo heb ik er ook een paar aan de telefoon gehad..
Vraag 1; jij hebt een fiat panda (met alle opties) uit 2006 te koop? Antwoord: Ja Vraag 2: Doe eens een scherpe prijs Antwoord: Die staat er toch bij? (vraagprijs?) Vraag3: ja maar.... Ik kan voor hetzelfde geld een al cheapo allerkaalste panda bij de dealer krijgen als ik een auto inruil met slooppremie en een ecokorting krijg.. Antwoord: Dan moet je dat maar doen. Vraag4: doe je hem niet voor €xxx (2000,- minder dan de vraagprijs :screwy: ) weg? Antwoord : DOEIII!!!!!!! Einde gesprek :D :thumbup: ;) Het is meestal zo dat iemand die de auto echt wil hebben niet over de telefoon/mail begint te emmeren, maar direct een afspraak maakt. Zo doe ik het iig wel :D |
Wat moet je me een Panda?
|
Rijden.
EDIT: Comfortabel en zuinig rijden zonder enige vorm van onderhoud (dat hoeft pas bij 45.000km weer) |
Quote:
Verkopen! Vanmiddag, dat je met je lekke band over het fietspad loopt, en zo'n verneukte politie agent die in zijn seat cordoba met flitsapparatuur je uit gaat zitten lachen! wilde eigenlijk vragen of hij me misschien naar huis wilde brengen, maar ben verderop verkeer gaan waarschuwen, zodat die stumpert niks meer te flitsen had... |
Quote:
Je dood schamen.. :D Quote:
goed bezig! ik erger me aan mensen die Chips zeggen ipv Shit. |
Dat de volgende dingen NIET waar zijn...
Dat je bij agenten niet mag kleven. Dat de coppers zich aan de regels houden. Dat politie op de weg ervoor zorgt dat automobilisten zich nog een beetje kunnen gedragen. Dat het gezag ook respect krijgt. Vanochtend een paar auto's achter een politiebusje de snelweg op gedraaid in Geleen. Snor gaat meteen naar de linker baan, zonder ook maar een auto op de rechter baan voor hem te zien. Geen richting aan, en 'n paar minuten later precies tussen twee bumperklevende vrachtwagens weer d'r tussen duwen. Knipperlicht naar rechts scheen ook kapot te zijn, want weer gaf meneer Pet geen richting aan. Daarna gaat ie er weer vandoor, om even later weer naar de linker baan te vliegen met 'n achterlijke ruk aan 't stuur. Die gast was meer bijziend dan 'n mol, of straalbezopen. Schuin achter een auto gaan hangen, en gas los. Twee auto's achter oom Agent willen een beetje doorrijden, en gaan bij elkaar en het witte busje met de blauwe race strepen naar lieve lust kleven. Politiebusje gaat 'n km of tien later eindelijk naar rechts, en de twee klevers schieten voorbij. Busje met de ambtenaren wil even later weer naar links gaan, en geeft dit keer wel de richting aan. Net als ie weer zo'n compleet gestoorde ruk aan het stuur geeft komt er een dikke 7-serie aanvliegen met een snelheid waar Schumacher zich tijdens de GP van Hockenheim nog niet voor zou schamen, en het busje met agenten kan nog net op tijd volle vaart terug naar de rechter baan schieten. Vervolgens nemen ze de afslag bij de Ikea in Heerlen, om verder de wegpiraat uit te hangen en andere mongolen hun gang te laten gaan. Politie, dankuwel, dankzij jullie voel ik me weer veilig op de openbare wegen in 's land. |
Ik erger me behoorlijk aan mensen die niet de vragen die ik via email heb gesteld, netjes ALLEMAAL beantwoorden. (MP of speurders)
En nee, ik stel geen 20 vragen. :D Oh en mensen die zeuven en ootoo zeggen ipv zeven en auto. |
Quote:
Sorry :redface: |
Quote:
Of zzzzezzzenzzzzzezzzztig en zzzzevenenzzzzeventig, met heel zachte Z en V. En dat komende van een Limburger met zachte G, wil wat zeggen. |
ik heb nog steeds een hekel aan mensen die overdreven voorzichtig rijden
zat er laatst achter eentje die fucking 30 reed op een *schone* afrit, omdat het vroor en er even verderop, ergens in de berm, een centimetertje sneeuw lag |
Quote:
Vanochtend scheurde ik ook met een waanzinnige snelheid van 30kmh over de snelweg achter een wit busje van carrent. Goddomme, bijna 'n half uur te laat op 't werk. Inhalen ging niet omdat de rechter weghelft afgesloten was vanwege "schade aan het wegdek door opdooi". :screwy: |
|
Quote:
Dat maak ik hier ook vaak mee, schone weg. 80Kmh weg, en rijden we dan met 30. Maar ik wil binnenkort bij de dealer voor m'n mk2 een originele politie uitrusting bestelllen. Zwaailamp en sirene's aan :D |
Quote:
Bestel je gewoon een Amerikaanse taxi-uitrusting. Bullbar d'r op en rechtdoor! |
Ik ga even in edgar kijken :D
|
Mensen met kapotte verlichting op straat... ik sein altijd naar die mafketels, zouden ze iets doorhebben?
zouden ze op straat voor hun auto niet zien dat ie stuk is? zouden ze niet bij t parkeren op de auto voor hun in t schijnsel opmerken dat er iets mis is? ergeren zij zich bijvoorbeeld niet aan tegenliggers met verrotte verlichting?? of zien zij dat überhaupt niet?? Ik snap t niet, je stadslichtje hoeft maar bij hetzelfde toeval als je dimlicht ook stuk te gaan en je bent een fucking levensgevaarlijk projectiel op de weg! |
wat dan trouwens nog vervelender is is dat ze zelf ook HOPPA dat groot licht aanhengsten en vervolgens niet meer uitdoen ook
jammer zoiets |
Quote:
of neugen.. das pas erg. |
Eigenlijk is alles onder de rivieren maar irritant :D
|
Quote:
Omdat het gewoonweg vervelend is als iemand je gaat verblinden omdat je een lampje stuk hebt :D |
mensen die hun verlichting niet aanhebben terwijl het zicht slecht is...en als je dan ff seint ze de hand op steken:P
|
Quote:
Of mensen die geen hand op steken als je ze vriendelijk voorrang verleent terwijl je eigenlijk voorrang hebt. Maar omdat ze anders een hoekje van de weg in moeten kruipen of zelfs achteruit moeten rijden laat je ze maar voor gaan :shake: en dan nog krijgen sommige het voorelkaar om je gewoonweg smerig aan te kijken zonder een bedankje of wat dan ook :shake: |
ja idd...raar al die ergernissen...en toch gebeurt het zoveel...terwijl iedereen het er wel mee eens is dat het irritant is.
|
nou moet ik zeggen dat ik al die grappen hier waarschijnlijk zelf ooit ook wel eens uitgehaald heb, er is niet zoiets als 'alles is altijd in orde' :D
|
De term gevoelstemperatuur is ook zoiets doms. Het is gewoon -2 0f -3 en niet -15 omdat het er een btje bij waait. Het is helemaal niet te meten en daarnaast hebben we het in de zomer ook niet over een gevoelstemperatuur als het warm is en juist niet waait.
|
Quote:
Daarom gebruiken ze in de bouw een temperatuurmeter die de gevoelstemperatuur meet om te bepalen of ze bijvoorbeeld nog buiten kunnen/mogen werken. :thumbup: Michael |
Quote:
Hoe ziet zo'n gevoelsmeter eruit dan? 2 meter lang, 1 meter breed, een bouwhelm op en grote werkschoenen aan? :D |
Quote:
Iets warms, warmt de lucht eromheen op, en de lucht eromheen onttrekt warmte aan het warmere voorwerp. Op een gegeven moment komt er een punt waarop beide dezelfde temperatuur hebben bereikt, en de wisselwerking stopt. Als het waait, passeert echter veel lucht het warmere voorwerp, je oren bijvoorbeeld ;) , waardoor er veel sneller veel meer warmte aan je oren wordt onttrokken om de constant nieuw aangevoerde koude lucht eromheen op te warmen, tot deze net zo warm is als je oren. De lucht blijft je oren constant afkoelen, tot deze net zo koud zijn als de lucht eromheen. Als het waait is de wisselwerking dus veel groter, en koel je veel sneller en veel meer af. ;) |
Quote:
Die theorie heeft niets met gevoelstemperatuur te maken, die ligt immers vele malen lager dan de absolute luchttemperatuur |
gevoel kun is een emotie...die kun je uitschakelen!
Maar toch als er een oostenwind staat kan het best -2 zijn. Terwijl het veel kouder voelt dan wanneer er geen wind staat! |
Gevoelstemperatuur is te vergelijken met natte bol/droge bol temperatuur meting. Google zelf maar ff-kes ;)
|
AAN EEN GODVERSE RENAULT MEGANE SCENIC VAN 2004 WERKEN MET NOG GEEN TON GELOPEN EN DAT ALLES AL NAAR DE KUT IS EN JE NERGENS FATSOENLIJK BIJ KUNT. :screwy: :screwy: :confused: :confused:
DIT BEWIJST WEL WEER WAT :cool: |
Quote:
dat gebeurt ook met renaults van 2009 en 2010, en ook met volkswagens, en met veel meer auto's. |
bij die renaults zit de motor idd best wel kut weg gebouwt :screwy:
|
Quote:
Ik weet echt wel wat ze met gevoelstemperatuur proberen aan te geven alleen als je dat zo nodig wil doen doe het dan altijd of nooit en niet alleen als het koud is en waait. Water zal ook bijvb nooit bevriezen bij +1 graden, ook al waait het windkracht 12. Hoe koud het voelt is ook weer persoonlijk dus kom gewoon niet aan met die onzin en vertel gewoon wat je op de thermometer afleest, klaar. :D |
Quote:
Het interesseert me doorgaans sowieso niet echt hoe warm of hoe koud het is. Als ik het koud heb, zeg ik "het is koud". Als ik 't warm heb, zeg ik "het is warm". Of ik het nou -10 of -5 koud heb... 't is koud. :D |
Quote:
is goed dan mag jij een accu vervangen bij een scenic fase 2. zelfs bij een fase 1 was het al kut, onder de stoel, wie verzint het, het is geen bedrijfsbus :D |
ik bedoel dat ze volledig in de prak lopen...;)
|
- van die budget mensen die wel xenon kopen maar geen lens koplampen!
- die schrale herders die met die gladheid geen richting aangeven en op het laatste moment onverwacht proberen naar binnen te rijden |
Quote:
Inderdaad, kermis troep. Ziet er echt niet uit. |
All times are GMT +1. The time now is 05:00. |