van harte :D
|
Je weet ik help je zaterdag in de avond nog wel als er nog iets moet gedaan worden he Marco, en dan wassen we samen wel de auto`s.
Gr Ronnie, en ook van mijn kant van harte voor de voorzitter |
Zin aan , en van harte dik jonge .
|
Quote:
Als het weer dan aardig is kom ik wel een broodje hamburger halen!!! :thumbup: |
Quote:
Komt helemaal goed :thumbup: . Hoop morgenavond ff de polijstborstel over de fuchsen, en dan zaterdag alles afmaken :) |
:cheers: bedankt voor de felicitaties jongens, we drinken er zaterdagavond nog even 1 op
|
Ben ik een jankerd als ik zeg dat ik het te ver weg vind :D
|
Quote:
Ja . . Max 2 uur als je rustig aan doet sta je in bergum . . Er komen gasten uit Gevelsberg duitsland . Antwerpen . Belgie . Limburg zeeland . Enz enz . . En jij vind het ver ? |
Albeuno, wat ben je toch actief in dit topic voor een ex-member:D!
|
Quote:
Ja. |
Quote:
Ach is toch leuk om de organisatie beetje te steunen . Heb er wel tijd voor . ;) . Die mannen hebben het er druk mee . . Jammer dat deze meeting op zou houden te bestaan toch Johan . . ? Er is hier in het noorden niemand die het na doet . Op deze grote . |
Quote:
Ja |
sterker nog de Belgen zijn er al . . :)
|
Absoluut waar, daarom zeker aanwezig! :thumbup:
Quote:
|
Quote:
Jep! Zonet rond 11'en gespot en gesproken bij de Esso in Burgum :rock: |
Quote:
Kijkaaaan, dat zijn mensen met hart voor de hobby! Echt diep respect voor! :thumbup: Heb er zin in! Vanmiddag 'n paar kleine mods aanbrengen, morgen de auto in de poets zetten :D ... Zondagmorgen lekker vroeg weg, meeting, daarna nog even bakkie koffie doen bij m'n vader op camping bergummermeer, word een lekker hobbyweekendje dus :D |
:drive: Nog 2 nachtjes slapen..........
|
Quote:
Dimiiiiiiiiiiiiii:wee: |
ik twijfel nog steeds...
het is zon eind hè. :D maar ik denk dat ik de rocco toch maar weer ga poetsen :D groet frank |
Quote:
tot zondag Frank ;) |
voor de 3e keer weer present
altijd al een mooie meeting geweest |
: Best of Golf I-II-III-IV-V-VI (drie prijzen)
: Best of Corrado-Scirocco (één prijs) : Best of Transporter-Caddy( één prijs) : Best of Sharan-Touareq (één prijs) : Best of Jetta-Bora-Vento (één prijs) : Best of Passat alle uitvoeringen (één prijs) : Best of Aircooled alle modellen ( één prijs) : Best of Polo-Derby-Lupo-Fox alle bouwjaren (één prijs) : Best of Audi-Seat-Skoda (één prijs) : Best of Engine (motor) : Best of Wheels : Best of All ( spreekt voor zich :) ) hoe gaat de show & shine wie doet de keuring van de auto's |
Ik ga ervoor om wel fit te zijn!
Morgen eerst naar Almere strand :D :beer: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: |
aanwezig!
|
Quote:
das mooi, nieuwe ronde nieuwe kansen :D |
Piet zegt zondag droog .............oant moarn
|
Knedel zeker doen man, zou echt leuk zijn..
|
Nog ff paar uurtjes arbeiten en dan de boot ook maar pakken richting het Friezenland :)
|
Quote:
:thumbup: zaterdag 13 juni en zondag 14 juni 2009 Perioden met zon en vrijwel overal droog Eerst enkele ondiepe mistbanken. Naarmate de dag vordert ontstaan er stapelwolken, waarbij er in het uiterste zuiden een kleine kans op een bui is. De middagtemperatuur wordt zo'n 20 graden bij een zwakke tot matige wind, in het noordoosten van het land uit westelijke en elders uit zuidwestelijke richtingen. Vannacht is er veel bewolking en kans op buiige regen. Er is weinig wind en het minimum ligt omstreeks 12 graden. Zondag overdag begint met af en toe regen. In de middag klaart het van het noordwesten uit op en wordt het droog. Het wordt gemiddeld een graad of 22. De wind, uit west tot zuidwest, is matig, kracht 3. *bron KNMI* mooi BudBQ weer :thumbup: |
:D ook zeker aanwezig.
Straks de auto ff aantoonbaar maken voor morgen. |
Mensen tot morgen, ben er klaar voor!
|
Oant Moarn !
|
ja tot morgen.
|
veel plezier!
|
kom er net weg . was nu al weer gezellig
jammer dat er niet meer van het volksforum team te spotten waren .... dit topic kan dicht ..... |
Ik kan ook niet ik had een dubbele afspraak gemaakt. :shake:
Maar benieuwd naar de foto's, veel plezier allemaal. René (Tiefleger) |
Niet aanwezig :(
|
Quote:
Jammer bob :mad: ben verdrietig Gister 1 groot feest in HALLUM joery en tom als een aap zo dronken aha :thumbup: En Alfred was er ook met z,n 12 cm :D Kom net uit bed en ga zo naar Burgum heb der zin in . Gr siep |
All times are GMT +1. The time now is 16:03. |