heb afgelopen week even een ander setje wielen van een kameraad gepast
vind het wel wat hebben, maar denk niet dat het iets voor mij is wielen zijn trouwens te koop voor een goed bod, mocht iemand er interesse in hebben de foto's |
|
ik vond hem eerst mooier :rolleyes:
|
Heb je hele topic eens doorgekeken. Heel erg dikke auto's heb je (gehad)! Je blijf i.i.g. lekker bezig :D
|
Niels de BBSen staan het mooist.
|
Quote:
thnx tim bbsjes zitten er ook nog altijd onder hoor, die zenders heb ik er 1 keer onder gehad voor het passen. maar de bbsjes gaan deze winter wel weer uit elkaar harten worden opnieuw wit gespoten (zijn nu niet helemaal mooi) en de randen en boutjes worden vervangen door RVS. dan gaan deze randen weer over op de nieuwe set velgen voor de jetta voor volgend jaar ;) |
geen originele BBS boutjes meer niels met logo.??
|
Die Zender wielen..komen die toevallig onder een grijze Caddy MK1 vandaan?
|
mooi bak hoor vooral met deze bbsjes,ik zou er niks meer aan doen, lekker zo laten .
ziet er erg mooi uit, niet teveel overkill. |
Super netjes Niels!
Maar ik zeg GTI STICKER SET ER OP EN KLAAR IS DIE!!! :thumbup: |
Echt super dik man :)
Waar heb je dat grilletje vandaan voor enkele koplampen met rode bies? |
Quote:
:iamwithst Heb ik al zo vaak gezegd :D |
thnx voor de reachties
@ rene, waren toen van een kameraad die ze heeft laten polijsten. hebben bij hem onder een golf 2 gti gezeten en zijn nu verkocht naar iemand met een caddy 1 wat ik begrepen heb @ siep en arjan, gebeurt lekker niet :tongue: @ swinz, door loop van tijd (vanaf 2005 tot nu) bij elkaar verzameld met nieuwe originele delen ;) |
@ edwin, als de prijs goed is wil ik wel originele bbs boutjes, anders komen er gewoon rvs boutjes in
het opnieuw klaarmaken van de bbsjes is eerst uitgesteld er wordt waarschijnlijk pas winter 2012/2013. |
Nette golfjes zeg! Hoe staat het met de blauwe?
|
Quote:
die heb ik zins september 2009 niet meer, is naar een kameraad gegaan die hem inmiddels in een schuur heeft staan, wachtend op een nieuw laklaagje |
Hoeveel Originele BBS RS boutjes heb je nodig dan.
120 of meer.. moet even kijken wat ik nog krijg. |
Quote:
O haha, dat is al even geleden. |
|
|
paar weken terug even een setje 16inch wielen gepast die we op het werk hebben liggen.
wielen van de up! black edition 6j 16inch incl 20mm spoorverbreder moet zeggen dat ik het niet verkeerd vind staan. misschien als ik mijn zender velgen verkocht heb een setje up classic velgen bestellen. maar dan wel die van de white edition :E :mrgreen: |
Staat mooi deze wielen. Die Zender zijn ook mooi trouwens.... Luxeproblemen... :D
|
hoi Niels, ik vind het vw teken echt te groot.
velgen op zich zijn wel mooi |
|
Staat zeer mooi
|
Staat hem zeker heel mooi.
|
|
Netjes :thumbup:
Cool dat de Up! 4x100 heeft, biedt weer nieuwe looks voor Golf, Jetta en Vento rijders ;) |
mooi kleedje !, en net op tijd , dit week-end is er al zout gestrooid :thumbup:
|
Vandaag de voorbanden vervangen door nieuwe smallere banden
Oude waren nangkang 185/45 15 van 4 jaar oud met nog 6,5mm profiel En heb er nu bridgestone 165/50 15 omheen gelegd Alleen was weer een drama om er lucht in te krijgen. Ging niet met luchtkanon, opblaasring of remreiniger. Dus maar even bij kuil banden langs gereden. Daar hebben ze gelukkig wat beter gereedschap en was het binnen een paar minuten klaar :mrgreen: Zo ziet het er nu uit om de 7,5j bbs rs Nu alleen nog wachten op de achterbanden voor mijn 8j velgen, dat worden 175/50 15 banden |
Tsja...ik vind het zonde. Er zaten al smalle bandjes om..en nu ga je nog smaller dan dat. Doet enorm afbreuk aan je auto`s, want die zijn verder erg knap!
|
Dan sluit ik me bij René aan, vind dit ook te smal.
|
165 is SUPER onder een golf 1
|
165 is ideaal ;)
hoe je kom je aan die toplager afdekkappen? ben ik al een tijdje naar opzoek |
Quote:
http://vw-wobshop.nl/index.php?item...id=1403&lang=NL alsjeblieft |
Quote:
dat zijn ze niet ,die van Niels zijn anders. vraag hem maar welke het zijn. :D |
Die doppen lijken wel alsof ze van de schokbrekerpoten afkomen van de achterste schokbreker van de mk2 golf
|
Quote:
Goed gezien ;) Zijn idd rubberen afdekkappen van de achterschokbrekers van een golf 2. Past er perfect omheen |
Nooit eerder aan gedacht trouwens. Heb al genoeg mk2 golfjes de bult op gedrukt.
Als je alles van tevoren weet. Had ik die tientallen mk1 golfjes er ook niet heen gebracht |
All times are GMT +1. The time now is 15:03. |