Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Type 3 (fastback, notchback, squareback) (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=28)
-   -   verfje voor de ponton (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=4385)

the hanz 29-04-2005 10:06

Quote:
Originally Posted by ploon
hanz, krijg net een telefoontje dat mijn trip naar hannover niet door gaat.
dus mocht je zondag in bruinisse zijn, neem die klep maar mee.

ik had bruinisse inmiddels al opgegeven...moet nog lokatie voor de bruiloft gaan zoeken en hadden dat ingepland maar misschien....zal toch wel dinsdag gaan worden ben ik bang...bij de ACN....

the hanz 29-04-2005 10:08

Quote:
Originally Posted by Oskar
Goed!! Ik wilde je al mailen. Ik las dat ze limited supply waren momenteel, maar gelukkig heb je ze besteld. Ze zullen 'm vast erg mooi staan. Kan haast niet anders. :biggrin:

nou die cocosmattenboer nog over de brug zien te krijgen....heb 1 keer antwoord gehad maar daar is het bij gebleven...misschien elke dag maar eentje gaan sturen dan..

ploon 29-04-2005 10:36

Quote:
Originally Posted by the hanz
zal toch wel dinsdag gaan worden ben ik bang...bij de ACN....

ook goed

Oskar 29-04-2005 11:26

Quote:
nou die cocosmattenboer nog over de brug zien te krijgen....heb 1 keer antwoord gehad maar daar is het bij gebleven...misschien elke dag maar eentje gaan sturen dan..

Laat me ff weten als je contact hebt. Ik wil zeker een setje hebben. Ben er al heel lang naar op zoek en baal er stevig van dat ie geen reactie geeft.

Woody's Notch 30-04-2005 08:02

Hiep hiep hoera.

Quote:
daar lijkt het op wayne....moet in 4 weken een huis leeg hebben dat is verkocht, een ponton klaar hebben want daar wil ik in juli in trouwen, en nog ff een badkamer uitzoeken voor het nieuwe huis wat we gekocht hebben dus...best ff druk natuurlijk
vervolg met de ponton, maar eens een motor en een versnellingsbak in gaan hangen..
En Oskar....de redline's zijn in bestelling... :D

Alvast van harte gefeliciteerd, zult wel nerveus zijn met al die voorbereidingen, een geluk dat de ponton dan klaar is voor de bruiloft anders kon het wel lang duren als je net een nieuw huis hebt. Die woofer die je hebt wat is dat voor iets want de ruimte achterin is maar beperkt :) :)

the hanz 30-04-2005 08:29

die woofer is net als de rest van de speakers van rockford fosgate, dik ding maar heeft maar een liter of 30 nodig dus kan een net klein kistje bouwen, hoedenplank zitten sleuven in gezaagd on de basjes naar binnen te laten en toch de stevigheid te houden....

the hanz 30-04-2005 08:31

[QUOTE=woodruff]Alvast van harte gefeliciteerd, zult wel nerveus zijn met al die voorbereidingen, een geluk dat de ponton dan klaar is voor de bruiloft anders kon het wel lang duren als je net een nieuw huis hebt.

en het is inderdaad lekker druk maar het lijkt er wel op dat de ponton op tijd klaar gaat komen, anders nog maar een paar vrije dagen er tegenaan...
en het huis zal over een jaar klaar zijn dus voor die tijd zal de ponton zeker wel rijdend zijn....hopelijk het snelle blok ook, maar dat kan altijd nog later
nu weer ff verder in de garage.. :biggrin: ...druk ...druk ...druk :wink:

Mychatype3 30-04-2005 21:27

cocosmattenboer

Quote:

Hanske,

Hou mij ook ff op de hoogte...........ik wil die matjes ook wel :tongue:
Groet mycha

ploon 09-05-2005 12:22

hansie, heb gisteravond dat kleppie van je onderhanden genomen. zal vanavond de hulplijnen er eens afvegen (als de verf droog genoeg is) en een fototje maken.
ik denk dat het mooier is als die "vw 1500" badge er niet op zit.

Niels - AirMighty.com 09-05-2005 12:37

Ik ben er ook erg benieuwd naar Pim... :D
...ben zelf ook maar begonnen en pinstripen (eindelijk die zooi gevonden, nog bedankt voor die tip (op Ninove)).

ploon 09-05-2005 13:02

niles, mocht je tips willen of gewoon je werk willen laten zien aan geintresseerden: http://sketchkult.com//phpBB/viewforum.php?f=21

the hanz 09-05-2005 13:43

Quote:
hansie, heb gisteravond dat kleppie van je onderhanden genomen. zal vanavond de hulplijnen er eens afvegen (als de verf droog genoeg is) en een fototje maken.
ik denk dat het mooier is als die "vw 1500" badge er niet op zit.

hee pim wilde je vanavond ff mailen dat je maar aan de gang moest ontwerp zag er goed uit...en je hebt geluk er staat geen 1500 achterop mijn auto...er staat 1600...ofwel het probleem blijft hetzelfde...en er zitten gaatjes in de klep dus optie vervallen is er niet...maar ben wel heel nieuwsgierig wat het geworden is...

ploon 09-05-2005 15:00

Quote:
je hebt geluk er staat geen 1500 achterop mijn auto...er staat 1600

humor :biggrin:

zal straks gelijk een fototje maken.
mocht het helemaal niks zijn dan kan ik altijd nog met thinner de boel er af vegen (durf ik op die ouwe klepje wel aan, straks op die vers gespoten klep maar niet met proberen)

ploon 09-05-2005 16:14

daar is tie dan

the hanz 09-05-2005 18:38

ssoheeee

ik vind de verhoudingen helemaal oke zo, niet teveel niet te weinig...je moet ook nog in gedachte houden dat in de midden van die kentekenplaat er bij mij ook nog een chrome kap opzit, dan steekt dat 1500 embleem er ook minder uit
....
mag ik ook nog een fotootje van dat je heel de klep ziet...nog voor wat meer verhouding..ik vind het zo te zien helemaal top hoor...

Oskar 09-05-2005 19:11

Seau, dat is een mooie pimstripe! Ziet er goed uit. Gaat lekker he Pim, dat stripen?

ploon 10-05-2005 07:39

Quote:
ik vind de verhoudingen helemaal oke zo, niet teveel niet te weinig

je had goed aangegeven hoe groot je het ongeveer wilde, dat scheelt al een hoop.

Quote:
je moet ook nog in gedachte houden dat in de midden van die kentekenplaat er bij mij ook nog een chrome kap opzit, dan steekt dat 1500 embleem er ook minder uit

extra bling bling, houden we rekening mee. je zou haast op zoek gaan naar chrome effect lak :-)

Quote:
mag ik ook nog een fotootje van dat je heel de klep ziet...nog voor wat meer verhouding..ik vind het zo te zien helemaal top hoor...

zal ik vanavond effe maken. ben zelf nog niet helemaal tevreden met de lijndiktes (vooral het feit dat het meerdere diktes zijn), maar dat is een kwestie van veel doen.

volksaddiction 10-05-2005 14:28

Vind m goed gelukt Pin...eehh, Pim :D
Ben wel heel benieuwd hoe het er uit ziet straks op de auto Hans !
Werd die nou voor en achter, of alleen achter ?

Airtime 10-05-2005 14:34

Heel erg gaaf, PinstripePim :cool:

ploon 10-05-2005 14:35

naar wat ik begreep voor en achter

:-) maltezer kruis designtje ergens op de kubel ??
of een mix van cross & flames: (design is niet van mij, maar zo iets is wel stoer)

Airtime 10-05-2005 14:36

Past goed bij de veerplaten! :cool:

krukab 10-05-2005 14:47

Quote:
er bij mij ook nog een chrome kap opzit, dan steekt dat 1500 embleem er ook minder uit....

Een paar posts eerder issut nog een 1600 embleem ... ik begrijp er geen h*l meer van !!!! :biggrin:

Maar inderdaad ... het ziet er gepint/gelikt uit !!

ploon 10-05-2005 14:52

de kap die op zijn wagen zit heeft een 1600 embleem, de kap die ik thuis heb liggen (is de oude kap die van de wagen is gekomen) is voorzien van een 1500 embleem

the hanz 10-05-2005 15:40

Quote:
de kap die op zijn wagen zit heeft een 1600 embleem, de kap die ik thuis heb liggen (is de oude kap die van de wagen is gekomen) is voorzien van een 1500 embleem

kijk pim heeft het helemaal goed :biggrin:
en leon het is de bedoeling van voor en achter inderdaad en als toegift misschien een handschoenvakkleppie...(mooi voor scrable)
i like it a lot...

ploon 10-05-2005 18:01

het beloofde fototje

volksaddiction 10-05-2005 22:53

Quote:
naar wat ik begreep voor en achter

:-) maltezer kruis designtje ergens op de kubel ??
of een mix van cross & flames: (design is niet van mij, maar zo iets is wel stoer)

die is stoeah !!
Dacht eerst dat Jasper zoiets van plan was met de veerplaten, maar mijn vlammende "VA" is ook superwijs geworden :D :D
Als de kubel klaar is hou ik me aanbevolen voor een vlammende cross op de achterklep !

the hanz 11-05-2005 06:13

[QUOTE=ploon]het beloofde fototje

ik vind mooiii :rolleyes:

the hanz 11-05-2005 20:28

vandaag de motorsteun erop gezet...nu nog ff de uitlaat erop en de bak ertegen aan en dan weer de auto in

em hopelijk gaat tie dan snel zijn eerste klappen geven

René 11-05-2005 20:36

ziet er netjes uit!

Rico 11-05-2005 21:47

Quote:
Originally Posted by René
ziet er netjes uit!

Ja, ziet er heel netjes uit!

volksaddiction 11-05-2005 23:24

Goed bezug gozer !!
Nog 4 weken tot budel, red je dat....of word het de FB ??

the hanz 12-05-2005 05:44

Quote:
Originally Posted by volksaddiction
Goed bezug gozer !!
Nog 4 weken tot budel, red je dat....of word het de FB ??

ik hoop rond die tijd te keuren...maar of dat ik ook het kenteken dan al heb ??? als het er 6 juli maar wel is dan ben ik tevreden ;)

danielle 12-05-2005 11:25

Ziet er goed uit!!!

aircooled 13-05-2005 20:20

WHAT THE FOK!
WAT IS DAT DINGGG VETT.
ECHTE DOPE RIDER HHANZZZ! :biggrin:
wat een coole opties.
kleuren combi is goed.
ik had het dak in blokken gespoten denk ik.vind ik wel bij het geheel passen.
echt mooi!
100% goed.
greetzzz martijn. :D

the hanz 14-05-2005 15:19

dank u dank u voor de mooie commentaren :rolleyes:
vandaag weer hard bezig geweest bij henny van kranen en het motorblok met versnellingsbak hangt nu allemaal weer op zijn plaats
hoogte komt mooi uit achterbanden zitten netjes in de schermen alleen aan de voorkant de ene kant een tandje verder verlaagd dan de andere kant dus nog een beetje scheef....dus dat nog ff verhelpen hopelijk volgende week ergens starten....

keuring gaat in zicht komen... :D

Bussie komt zo 14-05-2005 17:03

Hij wordt met de dag mooier Hanz.
Echt een vette ride.

René 14-05-2005 17:20

dikke sjit!

Woody's Notch 15-05-2005 08:17

:D Awesome :D . Hoop de auto in Budel te mogen bewonderen. :)

Rico 15-05-2005 10:01

Ik wil voorstellen dat je stopt met het plaatsen van foto's van je Ponton

Het is gewoon niet om aan te zien......

niet dat je Ponton lelijk is, integendeel, hij is juist heel mooi!!!!!
Heeel erg mooi.

maar het gaat er om dat je met het plaatsen van foto's van dit juweeltje mij elke keer de ogen uitsteekt: kijk eens hoe mooi die is (en dat is I) en die van jou is dat (nog) niet.

...................................
.............
.

Je bent HEEEEEEEEEl goed bezit, echt klasse!!!!! Veel succes er mee! maar dat heb ik al eerder gezegd.

the hanz 16-05-2005 12:51

ik probeer iedereen juist een beetje voor te bereiden, voor als hij straks in het echt verschijnt :p
anders word het zo'n schok :wink:

All times are GMT +1. The time now is 06:23.