Quote:
neenee nie int geel :) ingeel dorp in belgië ;) |
|
|
mooie cabrio maar je moet je lens eens poetsen ;)
|
Quote:
of jij je beeldscherm :D |
Quote:
Nee, hij z'n lens.. |
hier mijn mkIII
ik weet het hij ziet vuil op de foto's grtz klenne |
De mijne:
|
ja klopt maar mijn schoonmaaksetje is nog niet binnen het is waarschijnlijk een vuiltje op de spiegel. overgens gaan die wielen er binnekort af
|
Quote:
hij kon niet zo blijven natuurlijk .dus ff gespaard voor een verlagingset.het is een set van 60/60 hij staat erg vlak dus het lijk net als hij in zijn kont zit maar het is gewoon vlak . hij zou nog wat omhoog kennen als ik 9j achter wil hebben maar wordt denk ik 7j 16inch inmiddels zitten de standaard wielkapjes erop ff wat netter nog |
en de mijne:
|
en mijn mk3tje
:D |
Quote:
Hier trek ik echt ogen van open :screwy: Ik heb een tijdje terug eens een verlagingssetje geprobeerd (poten & veren) die vroeger onder een tweedehands wagen zijn uitgekomen, duits merk met op de verpakking geschreven een verlaging van 6,5 cm. Ik had hem achter wel niet op het laagste (de schijf kon je instellen) Er viel gewoon niet mee te rijden, een drempel tegen 1 per uur en hij raakte nog, ik kreeg tss de voorbumper en de weg mss juist 2 vingers gestoken. Als ik naar deze foto's kijk is het helemaal anders, iemand een idee... |
Quote:
heel mooi super strak zo hoort een golf 3 te zijn netjes laag. tikje lager achter mischien? mooie wielen .en klaar :thumbup: geen plastic tjap tjo te grote bumpers motorkappen schermen verbreed verlast bah :shake: velgen staan hem ook erg goed vind ik :thumbup: |
Quote:
dit is een 60/60 set van kw en eerlijk nog geen last gehad van aanlopen of wat dan ook . achter kan ik hem nog hoger of lager zetten met een ring die je hoger of lager kan zetten . hij is denk ik niet zo stug als een schroefset . ik kan het eigenlijk nog comfortable noemen |
@ lager ik heb nog een orginele 93er vento grille en een amerikaanse voorbumper die er op komen! en achter mag die best iets lager maar dat komt goed als ik mn KW schroefsetje binnen heb ;)
Ik heb ook zo een set als seven13 er onder maar dan van H&R. Hij staat achter op zn hoogst oftewel 60/40 verlaging ik heb m ook op de 60/60 gehad maar das echt geen ryden kijk maar naar de lijn van de auto hij hangt gewoon een soort achter over. en met 9 wordt t egt aanlopen met zo een set . |
Me ex 3 met keskin
Met TT wheels |
ziet er goed uit met keskin
|
op het moment twee complete:D de montana-groene is m'n daily,de tornado-rode is (still) under construction... heb er ook nog 3 uit elkaar liggen..... |
Quote:
met een amerikaanse voorbumper is niets mis :thumbup: . maar geen r32 monsterstyle look etc hoor. :) nogmaals mooie auto |
spatborden aan de voorkant zijn altijd hoger uitgesneden als achter maar die van mij hangt echt niet in de kont maar had hem niet lager moeten zetten want dan was het wel zo en 9j kan ik ook vergeten op zo manier maar dat was ik niet echt van plan .
|
mag mijne er ook bij?
dit zijn de foto`s van toen ik hem kocht: ik ga hem nog verlagen andere velgen en er komt een gti achteras onder van een golf 2 een open uitlaat systeem een open lucht filter en ik wil hem nog chippen tot 140 pk ongeveer |
@ lager
R32 monsterstyle look!! haha wees niet bang dat zal noot op mijn auto's komen ! Thanks voor je reactie |
Hier mijn golf 3. Binnenkort gaat mijn V-maxx schroefset eronder, hij is nu 60-40 verlaagd. En wil denk weer op mijn enzo cupjes gaan rijden, 7,5J en 9J. Maar deze moeten opgeknapt worden, iemand ideeën voor kleur etc?
|
wessos
net nieuw hier zal mijn mk3 ook ff posten
hoop dat het wat is ;) |
zo mooi dat de ruitewisser eraf is moet ik ook eens doen
|
er zitten idd juweeltjes tussen in dit topic.....super!
|
|
|
@Nefret, vond verbreed staal wel dik staan. Wielkast ongeveer op de band, maar C2's zijn ook niet verkeerd.
|
|
@wessos mooie verlaagd en een strak kofferklepje zo zonder die wisser, alleen jammer dat je de drukknop wel hebt gehouden...
|
hierbij die van mij maar even posten :) Ik ben de enigste zie ik met parabolen :)
|
Kijk maar is goed op de vorige pagina ik heb ze ook:D
|
Quote:
Ja ik zag het, komen meerder malen voor, maar goed vindt het ook een super wiel :) |
Still in progress... 1.6 101PK sport
|
|
En op de oude 17"... |
Mijn GTI Edition :cool:
Hier stond hij nog op 15" Speedlines maar inmiddels zitten er 16" BBS RX onder. Ik moet nog een keer nieuwe foto's maken :D |
All times are GMT +1. The time now is 20:51. |