|
|
:goodpost: coole oldshool pic!
|
Die Nothelle is en blijft toch heel dik. Ik moet d'r ook nog ergens plaatjes van hebben als 't goed is.
|
|
|
En 19ers op een Corrrado :D |
Die RS4's staan niet gek onder die rode !!!
|
|
Nice
|
|
Sow! Zitten nette Rado's tussen!
|
|
Dit vond ik echt een heel mooie wagen. Gr Ronnie |
|
Als het mooi is voor een ieder te bepalen,maar er zit vast mega veel werk in,tis weer wat anders
|
|
|
|
Quote:
yeah bitches :rock: |
best wel dik ja :D |
Vet!
|
|
|
Woefff die's erg dik...erg gaaf ding,mooi wit is nie lelijk :) :eek: :thumbup:
|
Maar de foto is dan ook wel heeeel erg opgekrikt met de computer. ;)
|
Als ik deze zie denk ik ja dit is de sportauto van VW die anderen zijn ook allemaal suuuper maar deze is in zijn simpele uiterlijk toch heerlijk om te zien. :thumbup: |
Indd Gerard. Helemaal mij mening... Ik vind sowieso dat bij VW's de OEM-stylen en de Less = More gedachte het beste passen.
|
Ik spot de mijne wel eens op buitenlandse sites, best grappig eigenlijk terwijl er niet zo veel werk in zit :D
|
Het is gewoon een nette en dikke onverprutste Corrado, en die zie je helaas nog maar weinig. ;)
Die zwarte die Gerard gepost heeft ziet er trouwens ook dik uit. Stoort niet eens zo dat er een platte kap op zit. |
Quote:
Dank je :) En die zwarte wat Gerard gepost heeft daar hoort ook een platte kap op want het is een G60, dus staat het goed |
Er hoort niet altijd een platte kap hoor,mijn oude corry was ook g60 maar orgineel geleverd met bolle kap.
Jammer dat ie dood is |
Quote:
Dat ligt eraan van welk bouwjaar deze was... |
lag em niet alleen maar aan het bouwjaar je kon ze ook bestellen met bolle kap.
Heb dat ding toen 14 jaar teback zelf geimporteerd en had alle rekeningen erbij Hij had namelijk nog niet het bouwjaar van de bolle kap |
En ik dacht lekker gewoon dat er VR6 op stond. :D
Zou het waarschijnlijk aan het soort grille hebben kunnen zien wat er voor motor in zit, maar ik weet niet welke grille bij welke motor hoort. :tongue: |
|
|
Het blijft een dikke 'Rado die van jou Vains!
|
Quote:
Dank u :thumbup: Ik hoop dat hij wat dikker wordt dit jaar met de LM's eronder... |
|
All times are GMT +1. The time now is 10:41. |