Dat de Telegraaf een 'goede' krant is..
|
Dat de MK1 meeting alleen voor kevers is! ;)
|
Dat iedere dag uppen zin heeft
|
Dat elke roestige auto met een dakrek een Ratlook is.
(Dit is niks meer dan, precies, een roestige auto met een dakrek.) Dat J een eenheid wordt voor de breedte van de band en / of velg als het maar vaak genoeg op een forum staat, of waar dan ook op internet. Dat "een meisje die" correct Nederlands is. Dat er nog geen topic op dit forum onder de search te vinden is over de verschillen tussen KR en PL... |
Quote:
mk1 of Type 1? ;) |
dat je in de winter je auto 's morgensvroeg met koude motor warm laten draaien op je oprit omdat je te lui bent om te krabben en dan durft zeggen ''kan geen kwaad hij maakt toch geen toeren'' DUHHHHHH :eek: :screwy:
|
Dat Porsche telefoonwielen 'teledails' worden genoemd...
|
Zal er al wel tussen staan maar nog maar een keer :D
Dat een originele hollander :confused: altijd goed is en veel meer waard is ivm de betrouwbare NL historie. :tongue: |
Quote:
Rijdend langzaam op ietwat hogere toeren brengen is voor een motor veel beter dan stationair warm laten lopen. Maar dat terzijde. ;) |
dat zegt ie.... gamma
|
dat als je in een honda met 'zwarte' ramen met 50 cent op levensgevaarlijk en je deuren vol raceland-stickers als een mongool de hele avond volgas in de eerste versnelling over de parkeerplaats van de mac rijd je een ontzettend coole 'bro' bent......
de volgende trek ik eruit en trap ik in zijn eigen rioolpijp, sorry uitlaat:screwy: |
Quote:
hehehe hebben ze hier op het werk uitgezocht :thumbup: |
Quote:
dak spoiler hahaha |
Quote:
:goodpost: :jacks: :lmao: |
Quote:
Bij ons rijd er ook zo een rond. Scooter heeft volgens mij meer dan 30 versnellingen aan het gas geven te horen :D :D |
Dat je boven de 40 een ouwe zak bent...
|
Quote:
Werk jij bij de keuringsdienst van waarde? want die hebben het ontdekt :) 3weken terug nog op tv geweest dat het nepkaas is.. |
Quote:
HaHAaa hier lig ik van dubbel pas een turkse medemens gezien met zijn dikke, ubber vette, uitelkaar vallende mercedes met zo'n setje op zijn lampen geplakt, er was echter wel één kant die niet werkte, Helaas! Ik lag dubbel toen ik hem zag rijden...:D |
Dat vrouwen niet kunnen rijden :tongue:
|
Quote:
uhummm... http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=47909 :D |
Quote:
OUCHHHHH :D Michael |
Een verlaagde mk2 Jetta kost 3k. ;)
|
Geldt alleen voor Ossche Jetta's ;)
|
Quote:
keuringdienst van waarde laat haar onderzoeken bij ons op het lab doen. ;) |
Dat twee zuigers vast lopen ...en dan toch nog verder kan rijden omdat het een vier cilinder is! :screwy:
Die gek werdt ook nog kwaad op me toen ik dubbel lag van het lachen!... :D |
dat jalousiën luxaflex heten
|
dat getrokken banden geweldig rijden
dat een luchtinlaat op je motorkap meer PK's opleverd |
Quote:
Al van even terug, maar ik vindt hem meesterlijk! |
Quote:
:D |
Quote:
en zo waar,ik heb er al een paar voorbij zien komen als je de betreffende dames IRL ziet geef je ze van medelijden een kruiwagen clearasil..... |
Quote:
Dat zou ik ook zeggen als ik jouw was ;) ik heb er nog niks van gemerkt. |
... dat "is" en "eens" hetzelfde betekenen.
... dat er gewerkt wordt van onze belastingcenten. |
dat "me" een bezittelijk voornaamwoord is.
|
Dat "jouw" een persoonlijk voornaamwoord is (post 236 ;) ), en "jou" een bezittelijk.
:D |
Een golf country met plat getrokken banden cool is...
|
Quote:
:nuts: :D |
... dat er helemaal niet gewerkt wordt van onze belastingcenten
|
.... dat alle jetta's zo duur de deur uit gaan :D :D
|
... dat looks altijd voor veiligheid gaan
|
Dat de politie altijd je beste vriend is...
|
All times are GMT +1. The time now is 06:01. |