Ik zou het zelf echt niet kunnen, heb er gewoon niet de kennis, ruimte of geld voor.. maar het is echt prachtig dat iemand een auto weer helemaal perfect in orde krijgt op zo een mooie manier en dat wij er van kunnen meegenieten!! :)
|
man, man, man, chapeau
|
Quote:
Niemand een plekkie voor 40 MB |
niemand een deamon ftp?
|
Nu nog een beugeltje maken voor de koppelings kabel, de hevel van de T4/Passat zit er al op. Voorbumper en plaat er ook op, ben nog aan het sparen voor knipperlichten. :rolleyes: Lijkt wel een spiegeltje......... :) |
hahah sparen jij ben de rijkste man uit het fucking westland man hahahah...
anders mag je ze wel van mij hebben heb nog wel ergens een paar kapotte das beter als niks WHAWHAWHAWHAHWA |
het word echt een plaatje chris dat mag wel effe gezegd worden ik geloof dat dat nog niet gedaan is ofwel ;)
|
Heb nog een paar knipperlichten liggen, je mag ze hebben
|
Jaja, word echt wel mooi!!
|
zie ik daar nou een deukje :D
|
vanavond weer even bezig geweest.
De aangepaste intercooler gemonteerd,G-lader,radiateur en luchtfilter.Past allemaal net (wel hier en daar wat verandert natuurlijk,Bij een Golf 1 G60 krijg je weinig passends kado..............) Bocht op maat gemaakt en laten lassen. |
erg netjes geworden weer he maar ja ben niet anders gewend van je chris ;)...
supah |
Quote:
Zoals ik het zie kom je bijna een bakkie doen????? gaat goed man |
prachtig werk...
|
wow...echt alles is vernieuwd...mijn ogen pleuren bijna uit de kassen als ik weer nieuwe foto`s zie...echt gruwlijk netjes!
|
Supermooi, er zouden meer van dit soort topics moeten komen. Hint voor de komende winter, voor iedereen die ook aan de slag gaat.
Ben benieuwd naar het eindresultaat, kan haast niet mooier!! |
brrrrrrrrrrr gruwelijk perfect zo te zien
|
in 1 woord ÜBER!!
|
gaat vandaag voor 2 weken op vakantie.....................dus zolang ook geen update.
|
Veel plezier op je vakantie!
|
Quote:
Een ZEEEEEEEEEEER welverdiende vakantie. Have fun!! |
zekers een heel fijne lekkere vakantie...
we zullen goed op je cadeautjuh letten hoor gozer wat je achtergelaten heb... ik wil het cadeautjuh uitpakken :p |
Op zich wel om te lachen, maar wel een teken dat ie er echt serieus mee bezig is en slecht van slaapt :)
|
ja dat weet ik wel zeker dat ie niet lekker slaapt...
hij had liever 2 weken aan zijn golf gewerkt ook dan dat ie op vakantie zou gaan... |
Wow man.....erg gaaf....fijne vakantie!
|
ik lees het nu pas....dit is echt briljant man. Dat opknappen is echt een knap staaltje werk. Ik teken ervoor.....
|
Zag ik hem vandaag toevallig op een autoambulance staan in Bodegraven ???
|
nee sorry dat kan echt niet... hahhaha...
ben vandaag de hele dag op de zaak geweest en hij staat nog steeds onder zijn zeiltje op dezelfde plaats... of ze moeten stiekem een andere type 1 neer gezet hebben zal chris leuk vinden... hahahha |
Honey I'm Home!!!!!!!!!!!!!!
|
welkom thuis chris.........maar uuuuuuh je ziet het he' m,n bus toch eerder klaar als de golf hehehehe
|
Quote:
al naar je golfje gaan zien of hij er nog stond?? ;) |
Ik denk dat ie daar nog langs is gereden voordat ie thuis aan kwam :)
|
Denk je ?? out of side is out of mind!! hehehe
|
welcome back chris
kunnen we weer verder genieten van je project :D :D :D |
ben vandaag wel bij de Golf geweest ja, maar moest ook de TT schoonmaken,na 3000 km zag die er niet meer uit, en dat er in Frankrijk nog in de TT is ingebroken,word ie ook niet mooier...........
|
Ingebroken??? Das kut man!! Radio weg ofzo?? Welkom terug
|
Frankrijk....shitland :)
Welkom terug Chris. |
ohja lekker dan kut fransen...
daarnet nog op de zaak geweest effe de passat gewassen en me golf afgespoelt... was gisteren niet zo een beetje een zandstorm op zandvoort :S... je golf stond er nog netjes... |
Quote:
I agree....hoewel er wel leuke meiden daar vandaan hier komme werken :biggrin: |
Heb zat hele lekkere kleine strakke slanke dingetjes zien lopen daar......... :tongue:
|
All times are GMT +1. The time now is 10:56. |