oh ja het is alweer vrijdag, lekker hoorrrrrr. Ik was het door alle drukte even vergeten, maar het is inderdaad weer bijna weekend. Morgen lekker de kubel ophalen, heb ik nou al zin in :)
|
Wochenende ja!
|
freaky friday!!!
|
morge
|
goede morrege!
nog een paar uurtjes, en de boot vertrekt! |
moguh! en wil iedereen zijn kapotte paraplu niet meer op de weg gooien? :mad:
heb er vanmorgen een meegesleept voor een paar km namelijk.. :redface: :D |
Vrijdag !!!!!
|
Ik heb koppijn :cry:
|
Haha Frank, goed bezig!
Zo net een tentamen gehad, snapte er echt geen ene fuck van! :( |
Wat een cholera weer :(
Iemand nog een kapotte plu over ? :D |
Heb er vanmorgen één uit de auto gedonderd Gert... sorry ;)
|
:mad: Echt weer vrijdag, het is weer geen weer.
2e aspirine ingenomen voor de hoofdpijn, en het is niet eens van het zuipen :confused: |
Smogges
Heb m'n werk alweer zover klaar voor vandaag !! :thumbup: Nu nog even werken tot half 1 en dan naar huis, want ik ben vanmorgen al weer murw geknepen door de fysio. Vanmiddag even easy going op de bank met F&F3 (van de Sint gekregen :thumbup: ) Ik wens u allen vast een heel fijn weekend (en ga maar lekker klussen, want het is absoluut geen weer om te cruisen). Groeten, LRR Ps: Wat is JK de laatste tijd rustig....Druk met je nieuwe baan kerel ??? :thumbup: :thumbup: |
ik moet nog tot 1 of 2...
en dan lekker naar huis! spullen pakken, en ik ben klaar voor een weekendje new castle... |
Quote:
Me auto was nog helemaal droog toen ik aankwam! ;) Jij zit toch op de HTS-A? dan had je zeker systeemleer ofzo als tentamen, daar snapte ik ook nooit wat van.. :redface: :D |
Quote:
Moet je even zoeken in de container op me werk :D |
hoi hoi allemaal, lekker vrijdag, bijna weekend, gaan we weer verder aan de kubel :)
|
het is vandaag wel heel rustig in het vrijdag topic
|
Op m'n werk is tegenwoordig een ander internet beleid ;) Ik moet het zelf registreren maar toch, dan maar niet meer haha
|
is JK Le Mans zijn LM's opnieuw aan het spaken. :D
normaal houd hij het hier toch wel levendig. :tongue: |
JK Le Mans in aantocht :redface:
|
hahaha nee Ruud ff geen tijd vandaag ! :D:D
En de volgende keer wel met hoofdletters he :tongue: :tongue: |
Quote:
Klopt :D :tongue: ;) |
Quote:
:thumbup: doneeeeeeeeeee :D |
Ok dan zo ist beter ja !! En dan is het ook nog eens DONE en niet Don :tongue: :tongue: :tongue: Sorry het is weekend en dan wordt ik aak vervelend ! :thumbup: :tongue: |
Was laatst nog bij jullie in tilburg !
Kon alleen geen fridolin vinden ????? |
Ik heb je niet gezien.
of kwam je voor mijn vrouw :tongue: |
Nee kon de weg niet vinden in Tilburg wat een kolere stad is dat met zijn 1 richtingswegen en en veelste krappe bochten !
Heb er bijna een trauma aan over gehouden :D :D Kwam idd niet voor jou nee :tongue: :tongue: |
Bij jullie in tilburg.
Wat bedoel je daar mee :D Je gaat mij toch niet samen nemen met al die buitenlanders. Ik ben gewoon een geval appart. :D |
Ik weet wel een 1 richting weg,
maar zal hier niet vertellen wat daar te vinden is. Mijn vrouw in iedergeval niet. :D :D :D :D :D :D |
Hahaha volgens mij 1 pot nat daaro :D:D
ik moest in de abraham kuijperstraat en op het Trouwhof wezen. |
vrijdag!
alvast een prettig weekend. deadline vandaag! :( |
Deadline van wat ?
|
morguh
|
@ baldrimmer;
moet voor vanmiddag half 5 mijn tekeningen voor een aanvraag afhebben. |
Aha
En zo te horen wordt dat krap .. :hug: |
goedesmorgens! gelukkig geen paraplu's op de weg vandaag! :thumbup:
|
Mogguh,
Vanmiddag de caddy terug van de spuiter, ben benieuwd :woowoo: Dat gaat overwerk worden vanavond :D |
en jasper had net 30 kerstbomen voor zijn deur staan !!
Kon dus niet naar buiten :D |
heudiheu
|
All times are GMT +1. The time now is 17:34. |