Slotplaat wel, schermen niet.
En de koplampen die Ruby postte zijn niet helder.:) |
Quote:
Inderdaad alleen koplampen grill en motorkap, slotplaat en schermen kan je laten zitten :thumbup: Mijn EX :D |
Ik geloof jou RATFINK! Aangezien jij het al eens gedaan hebt :D
|
Quote:
ja, je hoeft alleen koplampen, motorkap en grill over te zetten. ik heb het bij mijn golf gedaan en bij de vento van een vriend van me, We wouden al eens onze front over zetten maar een week of wat later rijd hij zijn voorkant van de vento plat, en toen had ik al een vento front erop zitten, maar toen was het een mooie gelegenheid om bij hem een golf front erop te zetten.. |
On Topic!!!
Even, ter herinnering, een quote uit de eerste post:
Quote:
...oftewel: on-topic, aub ;) Greetz Vento Vice :D |
volgende week: volgende maand: |
hmmmmmmmmmmm zo wil ik ze zien!!!
Mooi! Ik ben gewoon 'jealous'....
Vooral deze pic: |
Vento van Gerben Peters uit Heerlen
Hallo,
Hier is er weer eentje: Na een advertentie op MP, om achterlichten te ruilen, kreeg ik een aantal reacties. Met deze persoon ga ik t.z.t ruilen. Dìt is zijn Vento: Voorzien van een 1.8/ 90 pk, maar met een onderstel van een VR-6, 18"(!) BSA-velgen, een schroefset èn een trekhaak! (Binnenkort dus ook heldere, rood-witte achterlichten ;)) Greetz Vento Vice :D |
van ruilen komt huilen
|
Just for the pics....
gelieve off-topic te verwijderen; de bedoeling is eigenlijk alleen maar een lange lijst met foto's.... ;)
|
Niet echt mijn ding die vento hierboven Vento Vice :confused:
Beetje Automaxx / the fast and the furieus achtig :D |
jeetje staat die Vento nu nog te koop? :eek: die stond 8 maanden geleden al te koop :confused: apart...
ik heb mn ride ook een beetje verder opgeleukt :D daarna samen met Kevin20V foto's wezen schieten :cool: Deze foto's hebben kevin20V en ik afgelopen week geschoten met zijn nieuwe Canon 400D. just for the love of our VWtjes :lol: :roll: #1: #2: #3: #4: #5: #6: #7: #8: #9: |
Quote:
knappe foto! |
|
Opschonen en Updaten
Hallo Vento-fans! Oproepje:
Ik was ff door dit topic gevlogen en zag dat er wat 'X-jes' waren ontstaan... (verdwenen foto's; bijv. een link naar een website, waar-ie verwijderd is). Als dit in een 'post' van jou is, zou je dat dan willen verwijderen/ aanpassen?. Staat wat netter! Ik heb het in mijn eigen 'posts' al gedaan. En nog steeds geldt natuurlijk: Misschien heeft iemand (deze zomer?) nog leuke foto's gemaakt? Zet ze er maar meteen bij! Greetz Vento Vice :D (zó, staat-ie ook weer op 'page one'...) |
old pics:
de 3 beauty 's naast 1 :lol: new pics: |
Mooie achterlichten :D ;)
|
Mooi! Eindelijk Audi TT Parabolen!
Hallo allemaal!
Ik heb onlangs mijn velgen vervangen voor 'Audi Parabol-felgen'. Na lang zoeken, heb ik ze gevonden voor een normale prijs... Er staan hier al her-en-der Vento's met deze wielen, dus ik ben niet zo origineel, maar ik ben er wel erg blij mee! Het staat erg 'chic', vind ik zelf... Kijk zelf maar: (De achterlichten zijn zojuist vervangen voor originele zwart-rode Hella-exemplaren) Ik had zelfs in totaal 6(!) Parabolies; dus zoek je er nog één (reserve)? Pb me dan maar! Greetz Vento Vice :D |
zijn dat nou gebruikte schijven? als ik dat kleine gaatje zie waar de kruiskop inkomt
volgende week: [IMG]http://img.photobucket.com/albums/v627/ice_in_polo_2/DSC09597.jpg |
jep
maar heb er ondertussen al nieuwe gekocht |
GOLOW en ICE in POLO 2: kunnen jullie de laatste twee posts verwijderen? (# 157 en # 158) Het heeft totaal niks met dit topic te maken... dank U!
|
That's a lot of Vento, how nice to see.
Pimp your Vento en keep on pimpin' |
[/img]
[/QUOTE] wel ernstig laag hoor.super |
Hier 2 foto's van mijn Vento
|
ziet er netjes uit !!!
|
|
daar zijn ze weer!!altijd mooi die vento's!!
maar die grijze,schitterend |
Deze hoort hier ook wel thuis :D
|
Ben niet zo weg van groen, maar zo met die gouden randjes om de OZ-turbo's ziet het er wel chique uit! Mooi ding.
(lachen:): iemand haalt het topic omhoog; en gelijk weer vijf reacties! Gelukkig dat er trouwe Vento-fans zijn...) @Vw4Ever: hij is netjes! @Vains: die zijn allebei niet af; de ene is vergeten z'n motorkap te spuiten (ja, hij is blut, na het kopen van de velgjes, zeker...) en de ander is z'n mistlampen kwijt... More. more, more! |
*Smetteloze US Jetta MkIII VR6 coupé en meer!
Gejat op VWVortex.com :rolleyes: ; er stond ergens al één fotootje van deze Jetta MkIII coupé: hier nog eens zes. MOOI!!!
Hier nog met een 'normaal' neusje (2003): En nog een 'paar' andere (7): En als laatste een wel heel strakke Vento II ;) (Bora) |
[QUOTE=Lennart]
QUOTE] is dat een VR6 uit Ottawa. zo ja dan ken ik hem |
DIE WIELTJES van die laatste KWIJLKWIJL
|
Deze lijkt niet zo bijzonder, totdat je de motorklep opentrekt; dit ding moet hard vooruit willen. Ik kan alleen niet vinden hoe hard... :(
voor wie het wil weten, de specs: Engine: * Custom Log style intake manifold * Custom turbo manifold * Custom 2.5" diameter Stainless steel piping * Garrett T3 turbo w/ internal wastegate and only 5000 miles! * Manual Boost controller set at 17psi * Custom Turbo Downpipe * Custom 2.5" stainless steel Exhaust with Borla High Flow Muffler * Front mount intercooler * TurboXS Bypass Valve * Neuspeed Air intake * upgraded 440cc high flow fuel injectors * 4bar Fuel pressure regulator * Autotech red plug wires * Colder spark plugs (2 heat ranges) * MSD Blaster ignition coil * Lower Engine Compression (for increased turbo boost capability) * Forged Rods (stock for 1995 Jetta) * Split second Air/fuel computer * Innovate Motorsports Wideband oxygen sensor Drivetrain: * Eurospec custom 02A (stronger than stock) 6-speed close ration transmission * Spec 6 puck racing clutch (VERY fast engagement) * Upgraded hydraulic clutch system * 17" Black Powder coated Konig Monsoon wheels w/ conti maximum contact tires * Cross-Drilled and Slotted 11" Front brake upgrade w/ VR6 Calipers Suspension: * Autotech sport springs * Bilstein sport shock all around * Neuspeed front strut bar * Stock Swaybar Exterior: * Custom mesh grill and badge * Fog lights (stock) * Dual stainless polished exhaust tips * Smoked reflectors and blinkers Interior: * Reverse Glow Blue dash * blue reverse glow boost gauge * blue reverse glow A/F ratio gauge * Pillar mount dual gauge pod * Custom diamond plate floor mats * Black/grey sport seat covers * Custom blue shift boot * Blue sport pedals * Blue e-brake boot and polished handle * Custom switch pod on roof Audio: * 1000 Watt Sony Xplode Amp * Two Precision power 12" Subs in custom Box * 450W US Acoustics Multichannel Amp * Kenwood Two way speakers all around * Pioneer head unit |
Oh, hier nog een lambo style vento:
ik vind het graflelijk, maar er zijn liefhebbers....toch....ergens..hallo? |
winter.. en zomer... laat het maar snel weer mooi weer worden :D |
misschien niet de allermooiste, maar wel van mij :tongue:
[IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] |
Ik ben al ff niet meer hier geweest dus zal weer een verse pic hier neerzetten van zoals mijn Vento er nu bijstaat.
Hope you like it :) |
mijn vento :D :thumbup: |
Quote:
Mooi geworden man :thumbup: |
Quote:
I DO like it! Deze wielen staan hem goed, lekker donker allemaal. Ook mooie foto's trouwens ;) |
All times are GMT +1. The time now is 11:59. |