|
|
Sultan is nog steeds de coolste kat ooit...
|
Munne maat!
|
Onze kat wil erg graag naar buiten, totdat ik de deur open doe en ze de sneeuwlaag ziet.. En maar blijven mauwen voor de deur.. :dunno: , ze begrijpt er niets van (eerste keer sneeuw voor het beest)
Vanochtend na lang mauwen de deur open gedaan, de kat opgepakt en in de sneeuw gemikt :D Die keek even heel raar om zich heen, om daarna een veilig onderkomen te zoeken onder de tuinbank :D |
|
oeiii hele dierentuin hier , maar zal ze even in vogelvlucht showen
me wit/zwarte newfoundlander van anderhalf jaar oud onze zwarte newf van 7 jaar me visjes (zal ze niet allemaal apart laten zien :giggle: ) en dan hebben we ook nog een poes van 11 jaar |
prachtig beest
is dat een alaskan malamute ? Quote:
|
Quote:
Leuk katje .. |
nog 1 reutje te koop :) |
:tongue: |
please dont eat the yellow snow
|
mooie fotos hier zeg!! :thumbup: ik wil ook een goede cam..
ben in bezit van 2 zaagrugschildpadden :D Spetter die ff nieuwsgierig is: Binkie totaal uitgeput na het spelen :tongue: : |
ik heb sinds 2 weken weer 1 nieuwe baardagaam zodat die gene die ik al had niet meer zo alleen is....
zal straks is ff foto's maken. gr. Martijn |
|
Onze poolhond
|
I'll play. :D
Hier is mijn hondje: |
Onze "kleine" :D
en met ze tweeen: |
Quote:
Kijkt al net zoals zijn baasje :tongue: Nee zonder grappen, leuk beest Chris! :thumbup: |
Quote:
Hoor het vaker. :D Hij is in ieder geval wel al bijna net zo zwaar als zijn baas. :screwy: |
Dit is Baguette. Soms noemen we hem humpie, of Wimpie... Maar officieel heet hij gewoon Baguette. Het karakter van dat beestje is zo grappig ! Wanneer je iets doet wat hij niet wilt.... of laat ik het zo zeggen. Als hij van je eist dat je zijn musje weg gooit om te apporteren en je doet het niet, dan besluipt ie je en valt ie je effe snel aan in je voeten of kuiten en rent ie snel weer weg :D Als ie naar buiten mag met lekker weer komt ie elke 5 min de tuin in rennen om te vertellen dat ie nog in de buurt is MAUW :D |
Tony de algeneter Mel en Gibson |
baguette wat een tof beest! haha
dit is onze 4voeter |
de nieuwe aanwinst; een 7 weken oud katertje genaamd "Binkie"
|
die laatste pic is super
|
Weekendje Hengelhoef met de terrorist Peppie.
|
Quote:
Daar gaat je bank...... :tongue: |
Hier ons "poesje" even aan het "chillen"
16jaar oude Tommeeehh |
Vrijdagochtend had de hond gejongt, 5 stuks.
Nou bleek dat er nog 2 klem zaten, waren al aan het rotten enzo dus bij de dierenkliniek zijn die eruit gehaald. Hopelijk haalt ie het, maar 't zag er niet zo best uit. De puppies moeten nu met de fles gevoerd worden enzo :( |
Maar ze is weer terug, levend en wel :D
|
Molly, mijn maffe kat die bijna altijd op de rug ligt. De rode lamp ontbreekt er nog net aan :D
|
De 5 blinde mollen :D |
Onze kamikaze kat.
Vreet je op met huid en haar :D |
|
En onze vetzak (zie foto hierboven) heeft er sinds gister een speelkameraadje bij:
|
|
m,n Zus der hond Trinity de jonge aanwinst lady :) |
Sinds 3,5 week onze nieuwe tweeling Boomer pups Storm & D-J
Zijn momenteel 11,5week oud..... |
onze hond macho
Bij deze onze hond op de foto.
Macho is 1jaar en 2 maand |
|
All times are GMT +1. The time now is 03:35. |