Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Luchtgekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=34)
-   -   Nog een accessoire erbij (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=9695)

VWrijder 26-01-2006 11:42

:wow: *gepaste stilte*

Jasper Ovaal 26-01-2006 11:44

verder nog wensen oskar, of heb je nou het meeste wel?

ziet er goed uit,

als iemand een compleet setje alberts heeft liggen , kunt u aanmelden bij Jasper :D ik wil ze ook graag hebben/

edit. zo ff aangepast, leek idd net of ik er zat had. :D sorry hanzz

Oskar 26-01-2006 11:56

Quote:
Originally Posted by Jasper Ovaal
verder nog wensen oskar, of heb je nou het meeste wel?

ziet er goed uit,

complete setjes alberts, kunt u aanmelden bij Jasper :D

Nou..... Eigenlijk wel. Ben bezig met popouts, nieuw interieur, andere wielen en wil graag een wat zwaardere motor. Allemaal dure dingen helaas. Zal er allemaal wel van komen, maar niet op hele korte termijn.

Hoe is het met de motor van je ovaal? Rijdt 'ie al weer?

Jasper Ovaal 26-01-2006 13:48

motor, alleen er uit gehaald. maar ben ff teveel met die bus van tim bezig.
planning iets veranderd, ik ga eerdt nog een half jaar met een 1200 rijden, dan kan ik de 1600 met dubbele carbs mooi thuis alles rustig in en uit elkaar halen ff een kleurtje geven.
nog ff wat bedrading opnieuw aanleggen, zodat alles weer orgineel is.
verder wordt ie waarschijnlijk toch een ander kleurtje. maarja, te weinig tijd, helaas. zie je op ninove..

vwcrewcab 27-01-2006 15:00

ZIek gast, zo'n brute kever!

Oskar 27-01-2006 18:46

Nog een leuke accessoire.

Parkeerhulp voor aan de koplamp.
Het topje licht op als je de koplampen aan hebt.

Beetlefreak 27-01-2006 19:39

Lastig, nu moet je kiezen tussen grilletjes of zo'n stokje :D

Oskar 27-01-2006 19:59

Heb al gekozen. De grilletjes blijven er op. Hij is dus te koop voor degene die 'm evt graag wit hebben.

Beetlefreak 27-01-2006 20:04

Quote:
Originally Posted by Oskar
Heb al gekozen. De grilletjes blijven er op. Hij is dus te koop voor degene die 'm evt graag wit hebben.

Quanta costa?

Split52 27-01-2006 20:06

Quote:
Nog een leuke accessoire.
Parkeerhulp voor aan de koplamp.
Het topje licht op als je de koplampen aan hebt.

En dan?

Oskar 27-01-2006 20:07

En dan kan je in het donker gemakkelijk de hoek van je auto bepalen en gemakkelijker inparkeren.

@Beatlefreak: Geen idee :confused: , PM je bod maar, anders wordt het zo'n verkoop topic.

M.I.V.W 27-01-2006 20:15

Heel mooi allemaal ,maar ben je niet een beetje bang dat je kevertje een rijdende winkel van sinkel gaat worden,er komt straks een grens waarna het allemaal TE veel is ,Maar wel Geil man die pook en dat stuur ;)
Ik wil je hiermee niet afzeiken en ik ben ook zeker niet jaloers maar hij is nu mooi zo.

Oskar 27-01-2006 20:22

Quote:
Originally Posted by M.I.V.W
Heel mooi allemaal ,maar ben je niet een beetje bang dat je kevertje een rijdende winkel van sinkel gaat worden,er komt straks een grens waarna het allemaal TE veel is ,Maar wel Geil man die pook en dat stuur ;)
Ik wil je hiermee niet afzeiken en ik ben ook zeker niet jaloers maar hij is nu mooi zo.

Er zitten nu niet zo erg veel spullen op en zo blijft 'ie ook voorlopig. Zo af en toe vind ik het leuk om ff over die grens te gaan en er net ff teveel op te zetten.
En maak je niet druk, ik zie het niet als jalouzie of afzeiken. Als je zo het commentaar opvat, kan je beter niets van je eigen auto posten, toch?

volksaddiction 28-01-2006 03:27

Quote:
Er zitten nu niet zo erg veel spullen op en zo blijft 'ie ook voorlopig. Zo af en toe vind ik het leuk om ff over die grens te gaan en er net ff teveel op te zetten. ?

hmm, mogen er wel wat terug hoor !!
zoals hij er op de circuitdag en budel bijstond was die echt de bom !!
(op de steenslaghoes na, maar daar zijn de meningen over verdeeld :) )

Quote:
ik zie het niet als jalouzie of afzeiken. Als je zo het commentaar opvat, kan je beter niets van je eigen auto posten, toch?
:giggle: :rock:

hajee 28-01-2006 06:47

ik vind hem super zo!!!
:rock: :rock:

vwcrewcab 28-01-2006 11:04

Mooi dat ernog zo veel accesoires te vinden zijn, maar die liggen vast niet voor het oprapen?!

manijack 29-01-2006 20:01

echt een super kever, lekker doorgaan zo.
je hebt altijd weer iets speciaals.

Oskar 09-02-2006 16:04

Quote:
Originally Posted by vwcrewcab
Mooi dat ernog zo veel accesoires te vinden zijn, maar die liggen vast niet voor het oprapen?!

Jawel hoor. :D :D :D

René 09-02-2006 16:07

tering...... :eek:

Died 10-02-2006 20:20

Quote:

Quote:
Jawel hoor.

Damn :eek: :eek: mijn vrouw moet jou verzameling niet zien!!! Dan wil ze meteen dat ik een andere hobby zoek. :mad: Leuke accesoires hoor!
Die safety stars verkochten ze toch op KWF?

All times are GMT +1. The time now is 12:03.