![]() |
Mooie updates allemaal :thumbup: Vind de Mille Miglia's ook best dik, ik zie op MP zo af en toe een setje voorbij komen en zit toch soms te twijfelen...
De auto rijd als een vorst zeker met alle nieuwe delen ;) De golf bevalt in ieder geval goed, staat al weer dik 750 km bij op :) |
Quote:
Super kerel, goed dat je er veel gebruik voor hebt :thumbup: Vanavond even een piepje uit de Bora gehaald; Even uit elkaar genomen, schoongemaakt en opnieuw ingevet :thumbup: |
straks is-ie beter dan nieuw ;)
|
Sowieso, want die nasty EGR is er af :D
Turbo loopt nu mee vanaf net boven stationair, echt heerlijk :thumbup: |
Wat zullen we vanavond weer eens doen?
Een simpel basbuisje zoals AV car audio ze maakt, maar ook MTX b.v. Enorm stugge 8" / 200mm woeffer met een versterker die er 400w uit pompt, net voordat ie licht gaat geven waarschijnlijk :D Een beetje schroeven en we houden het bovenstaande over. Nog even schroeven en dit is wat er over blijft en wat ik ga gebruiken. In de zijpanelen van de Bora zijn namelijk nog liters ruimte onbenut en gezien dat de buis waar deze woofer in zat eigenlijk gewoon een open ding is, ga ik eens kijken of ik dit spulletje links of rechts in de Variant kwijt kan :thumbup: Het is geen dB dragracing, maar aanvullende bas op toch al goeie speakers ;) |
Wauw, wat een werk! Dat moet wel liefhebberij zijn :D
In elk geval liefhebberij om ernaar te kijken! :thumbup: Maar eh, ben ik de enige die zoveel kleurverschil ziet in het zilver metallic op de zijkant? Of komt het door de TL-verlichting? |
Grappig, rechts valt mee, links is erger maar;
Nee je bent niet de enigste ;) |
Moge duidelijk zijn dat deze pakking lek was;
En omdat VW geen pakking levert voor het oude type pomp, die toch echt wel lekte; Maar een nieuwe pomp laten komen; Lekkages hopelijk over :thumbup: Auto vanavond nog op de brug gehad en alles zag er goed uit eigenlijk :cool: |
...óók al nieuw! [zet je tellerstand maar weer op '0', want Ã*lles is zowat nieuw]
|
Nou dat valt wel mee, maar het is gewoon jammer dat je geen pakking kan krijgen voor iets wat nog niet stuk is, maar wel lekt.
De dealer rekent er, in oud Hollandse Guldens, gewoon 1000 piek voor :screwy: Heb nu via m'n grossier snel en goedkoper een exemplaar van Bosch kunnen bestellen, maar Pierburg en Luk staan tot december in backorder geloof ik :rolleyes: Nog extra dank voor de forumleden die advies gaven over de olielekkage trouwens, Gerben, Yal :thumbup: |
Dat is inderdaad zonde, langleve de wegwerpmaatschappij. Maar ja op een pakking verdien je niet zo veel natuurlijk...
|
Ja wegwerpmaatschappij zeker :screwy:
Bedankt voor de interesse en reacties allemaal, waardeer jullie input zeer :thumbup: Vandaag even naar Den Dolder voor een achterkleppie; VAS autodemontage leverde een zo goed als roestvrije achterklep voor weinig :D Wendy bedankt ;) |
FF de stofzuiger er door, alle vloeistofjes staan nog op peil en we hebben inclusief veel korte ritjes afgelopen week 1 op 15,5 gereden. Da's niet verkeerd ;) |
Vanmiddag moeder van vrouwlief eens meegenomen voor een ritje, rijdt ik door een kuil op een b-weg :screwy:
Asfalt zat tot achter de bodemplaat :D Oeps hij is verlaagd ja :D |
Omg!
|
oeps, das pech hebben.
|
Vanavond eens lekker met de ICE bezig geweest;
da's een origineel paneel en dat is een heel mooi kado van VW voor de zelfbouw audio fan :D Met een kammetje waar je normaal gesproken de hoekjes voor laminaat opneemt, kan je ook prima de kromming van het originele paneel overnemen en op een mooi massief stukje hout aftekenen. Even boven en onder de maat nemen, uitzagen en je stukje triplex erop schroeven. Het nieuwe paneel naast z'n broertje, duidelijk de kromming die best lastig te maken is met hout. Inmiddels ook al een 2e laag er achter geplakt voor extra sterkte :thumbup: Heb de tijd, m'n 235BT en Brodit zijn toch nog niet binnen :D |
Quote:
Wrong! 235BT binnen; :D:D:D |
lekkere dubbel-DIN, hoor!
|
Een 235BT is gewoon een 133BT met obesitas hoor, maar da's mode momenteel :D
|
All times are GMT +1. The time now is 06:27. |