In mij ogen terecht, laat het maar lekker een groot internationale meeting worden :D
|
Ben wel benieuwd wat er allemaal staat zaterdag , altijd leuk om ook eens van andere merken de auto's te bekijken :thumbup:
|
Quote:
Inderdaad, maar ook veel vag spul hebben er zeker zin in! :D |
Heb er ook zeer veel zin in. Een keer een meeting met van allerande merken maar toch -redelijk- dezelfde stijl. En dat de buitenlanders met dikke auto's een mooie plek krijgen, njah als het gewoon een super auto is, dan maakt het toch niet uit?
En Dumpd is van horen zeggen eenmalig.. |
Auto's staan klaar, we hebben er zin in!
Tot zaterdag |
Quote:
Het is idd de bedoeling dat dit terrein vol gebouwd gaat worden. Zou goed kunnen dat deze locatie volgend jaar niet meer beschikbaar is. |
Quote:
Dat ze willen bouwen is al erg lang bekend. Het kan ook zo zijn dat he nog jaren zo blijft.. |
Ik hoop dat het nog jaren gaat duren als dat elk jaar een Dumpd betekend!! :)
|
@ kwaroks : de nieuwbouwwijk zit bijna tot de rand van het terrein al :-(
|
is zelfs te zien al op een aantal foto's op de vorige pagina!
ben erg benieuwd naar de meet ook, zeker weer is leuk met andere merken ben al druk bezig met polijsten nog 1 zijkant dan is de variant er op een goeie wasbeurt klaar voor :thumbup: optijd de auto in om de inrijkaart bij het hotel op te halen :tongue: |
Ik kom ook eventjes kijken!
|
is er vrijdagmiddag/ avond al een soort pre-meet bij de Reehorst of niet??
|
vrijdagavond vanaf 20u :-)
|
staan er ook stands en is stickerdump ook aanwezig of vraag ik nu iets stoms haha grtzz en tot morgen
|
Kom er net vandaan stond wel heel mooi spul tussen.
Morgen niet voor mij, dan ga ik de 16e toch liever naar de MK1 meeting in assen. |
All times are GMT +1. The time now is 13:55. |