Quote:
Dank u! Daar ben ik nog niet over uit... Zit nog in de ontwikkelingsfase ;) Quote:
Dank u! Ja hoor. Als de voorruit maar gelaagd is. |
Welk spruitstuk voor de turbo heb je daar Herm??
Alles ziet er weer schitterend uit!! |
WOW :wow:
Jij pakt het weer super aan blijf je volgen :thumbup: |
@Blue:
Is van Ebay maar moet ik nog deels wijzigen. Leek me een goede basis, en niet duur. Wil de turbo er anders op hebben en verstevigen. Ook de wastegate moet anders. @Jetta: Thank you! |
Herm: Diep respect voor zo'n mooi project !!!!!!!
|
Je kiest weer niet voor de makkelijke weg en dat bewonder ik :thumbup:
|
Geen half werk hier! :cool:
goed bezig! :thumbup: (ps. doe je nog wat met longstreet enginering, want wou vragen of je een g60 kabelboom kon aanpassen voor een oud type golf 2) gr jeff |
Quote:
Dank u! PS: Doe ik nog wel maar heel beperkt. Nu is het weer hobby en heb het jaar al vol staan. |
Van die remmen krijg je ook geen spijt! Kost was maar dan heb je ook wat!
|
Super! :thumbup:
|
Quote:
Jazeker, die remmen zijn te gek! Heb met Pagid RS-14 (blauw) en RS-19 (zwart) getest en dat gaat erg fijn. Wil met de nieuwe set-up koeling en RS-29 (geel) gaan testen. |
Heb je al een HANS systeem besteld? Zal je nek wel fijn vinden met die remmen ;-)
Mooi spul! |
mooi projekt, blijf hem zeker volgen
|
Hoi,
Topic net door gelezen en respect voor al het werk! Ben met enige regelmaat op de Nurburgring en je helaas daar nog nooit gespot, misschien in de toekomst :) Wat ik me afvraag; wat is het grote voordeel van het 'hangen' van de motor ipv steunen op het subframe? Ga zo door! Ferry |
Fantastisch project dit :thumbup:
|
Wat voor accu heb je eigenlijk?
Kan daar niks over terug vinden in het topic? |
Quote:
Ik heb zelf een kleinere normale accu achterin staan, rechts achterin de hoek. |
Oke,Heb je daar een specifieke reden voor dan dat je een normale accu gebruikt ipv een bijvoorbeeld redtop acu?
|
ben benieuwd wat je deze keer er allemaal van maakt! morgen demonteer ik je frame ff!
|
mooi project
is er ook een how to voor die deur klinkers |
All times are GMT +1. The time now is 22:59. |