gave gave wagen!! echt dit is mijn smaak auto:D
|
prachtig ding
|
More pictures please!!!
|
Heel erg gave auto Frans, mooie plaatjes heb je ook geschoten, onder bij de abn toren toch?? Rijdt Evelien nog in de blauwe ibiza of? Meen dat ik haar vanavond in de avondspits spotte...
|
dikke bak!
|
gave audi
je ziet je niet vaak meer helemaal niet in deze staat |
Hele mooie klassieke auto met subtiele aanpassingen! Helemaal af zo!
|
Quote:
Heey Raymond, nee is niet bij de ABN toren maar bij dat nieuwe pand op de kruising van de zwartewaterallee en de middelweg. En denk dat je iemand anders gezien heb met een blauwe Cupra want we hebben die van ons helaas en met een heleboel pijn in het hart moeten verkopen anders konder we de vervanger niet bekostigen. Maar hebben het er al over gehad dat zodra Nico in een normaal kinderzitje kan en we zon inklapbare buggy kunnen gaan bebruiken er wel weer zoiets terug komt. Heb 2 6K2 Cupra's gehad en waren de fijnste auto's die we tot nu toe gehad hebben. Ze zijn licht, goed pittig met een leuk uitlaatsysteem & chip en nog zuinig ook. |
Super gave boot...!
|
Quote:
Alstu :D |
mooi zo'n 'witte' 100 :D
zocht je trouwens nog onderdelen voor jou 100? |
Ja alleen nog een verstelknopje voor de rechterspiegel en
een andere pookknop ivm de 5bak die er nu onder zit. En eventueel nog eens een bruine mattenset maar das nergens te krijgen. |
Heb ff een mailtje gestuurd, je hoort nog van me ;)
|
kerel!!!
Wat een te dikke audi ben je weer aan het maken!!! weet nie hoe je het elke keer weer voor elkaar krijgt, maar jij weet de parreltjes wel te vinden!!! SUPER!!!!!! mazzel joris |
Wagen ziet er idd nog wel heel netjes uit :thumbup: :thumbup:
|
Quote:
Heey Joris, thanks man :thumbup: , niks voor jouw dan?, heb zelf een mooie Audi Coupe gezien die k wil hebben :D Afgelopen weekend nog ff wat tijd in de Audi gestoken en de staaltjes opnieuw gespoten. Daarnaast werd het hoog tijd de wissers te vervangen want de originele deden hun werk verre van. Als het hard regende en ik zette de wissers aan werd het een grote natte waas op me voorruit waardoor alles voor me auto een grote wazige vlek werd. Bleek ook wel toen ik de originele wissers van de armen wou verwijderen want al het plastic brokkelde gelijk af, dingen waren volgens mij nog nooit vervangen. Heb setje van die Aertotwin dingen besteld en de wisserarmen geschuurt en matzwart gespoten. Zo zagen ze er zon beetje uit, vol met steenslag & roestpitjes; En zo zijn ze geworden, moet ze alleen nog ff weer monteren; |
het zijn maar van die kleine dingetjes die een auto af maken , even schuren spuitbusje en klaar :thumbup:
|
Wissers weer gemonteerd
Daarnaast werd het ook hoog tijd het motorruim aan te pakken. Er zaten nogal wat ml restanten en smeer dus paar ouwe doeken gepakt, een fles wasbenzine en boenen, ook alle expansievaten afgenomen. Na een uurtje boenen zag het er stukken beter uit Vervolgens de radiateurkap, kleppendeksel en distributiekap gedemonteerd, geschuurt en ontvet, heb de rembekrachtiger laten zitten maar ook hier alle losse roest en zooi eraf geschuurt, ontvet en afgeplakt. Zou een metaalverf gebruiken omdat je dit veel dikker opzet dan verf uit een spuitbus. In 1ste instantie de bedoeling om matzwarte metaalverf te halen maar zag een bus metaalverf staan in het donker antraciet tegen zwart aan en dit leek me wel wat. Helaas lijkt de uiteindelijke kleur totaal niet op de kleur die op het dekseltje stond en is het meer grijs dan antraciet geworden maar de roest is i.i.g. wel weg. |
Netjes kerel :thumbup:
|
Quote:
haha ik heb ook al rond gekeken naar een audi80 weer;) maar toen ik deze zag was ik stiekem wel weer verkocht idd;) begin mei is me vriendin uitgerekend van onze zoon:D en eind augustus ga ik trouwen:P zoek wel een grote auto haha want heb nu een golf 2. en om daar de kinderwagen in te douwen pfff:P:P on topic;) Donders dik!!! merk wel weer dat ik vaker hier moet kijken;) mocht die weg moeten let me know hahaha wie weet:P |
All times are GMT +1. The time now is 00:59. |