Quote:
Wie bedoelt u?? :D |
Quote:
Euhm goh volgens mij heb jij dat :D |
Waarom hou je het interieur er niet in ipv een vlakke vloer van achteren?
Beetje gewicht in de kont kan geen kwaad bij een R32. |
Quote:
Ben toch aan het uitzoeken om er een 4 wiel aandrijving van te maken ;) Dus met dat gewicht komt wel goed. En omdat er ook geen achterbank in zit door de rolkooi lijkt me een gladde vloer het mooiste. En wat dacht je van het gewicht van de Gas tank die er uiteindelijk ook nog in moet. Ben dus niet bang voor te weinig gewicht. |
Goed bezig hoor branko.
Is het bij deze wel de bedoeling dat hij langer blijft als die gele? |
Het is idd wel de bedoeling om hem langer te houden.
Maar je weet natuurlijk nooit wat op je weg komt. Ik wil ooit ook nog een keer een hele oude porsche 911 of 912. Je zou er maar aan kunnen komen voor een mooi bedrag :D |
ik heb wel een 912 te koop voor je. ook een restauratieproject voor een leuke prijs ;)
kost je net zoveel als dit en levert ook nog meer op |
Quote:
Wouter bedankt voor je reactie maar ben nu al begonnen. En een half afgemaakt project is ook niet hoe ik het wil. Denk niet dat iemand een half project van me over wil nemen. Je mag me wel wat meer info mailen met foto's. Ik zal het zeker in overweging nemen in de toekomst. Je hebt volgens mijn mijn mail adres nog wel. groet Branko |
er zit in ieder geval nog veel werk aan de auto, succes!!
ben benieuwd naar de vorderingen. |
Weer een update van vandaag.
Niet aan mijn auto maar aan die van mijn maat René (tiefleger) voor mijn eigen auto ;) Hier de auto waar het allemaal om gaat een 79er GTI. Hier het apparaat die het allemaal waar moest gaan maken. Omdat René voor zijn gti nog een dak moest hebben, hebben we die eerst maar eens meester gemaakt. Hier ben ik aan het zagen en René is de fotograaf :D De nieuwe Golf 1 cabrio GTI is geboren En deze heeft een heel speciaal stuur :D Hier was het mij allemaal om te doen de dorpels. Voordat mensen vragen waarom.... nou dat zal ik vertellen, het achterste gedeelte is verrot. Heb hem helemaal door gezaagd tot boven aan de a-styl. Even gein moet kunnen als je zo hard werkt :D Het voor mij belangrijke plaatwerk: Gelijk de hele auto maar door midden gezaagd dan kan die ook makkelijker bij het oud ijzer. René bedankt voor het plaatwerk, en de (ondanks het martelen met de auto) gezellige dag. Ga vanavond lekker chillen. |
Het was zeker gezellig, maar ik heb toch nog even zitten na denken en ik wil hem graag weer in elkaar hebben. :D :D
Het sportstuur op de foto is trouwens te koop. :D :D |
Cool :D , zo ga ik ze ook regelmatig te lijf :D
Zat er niet meer bruikbaars meer voor je aan ? Of was die echt gaar krokant :) |
We kwamen tijdens het zagen redelijk veel plamuur tegen en als je zo veel loshaald zie je van alles. Randen was ook al een keer aangelast en waren alweer slecht aan het worden, achterpaneel ook veel plamuur, enz enz. Dus zeg maar gerust behoorlijk grispy, al zou je dat niet zeggen als je golf zo zag staan.
|
Het mooiste zou zijn om de dorpels die ik er uit heb gehaald in 1 of ander bad te leggen met een zuur of wat dan ook.
Zodat dan alle lak er af weekt kun je ook gelijk zien wat er nog goed is. Heb niet zo zin om ze net als de hele auto met de borstel te lijf te gaan. Iemand nog een idee of dit bij een bedrijf te doen is voor een leuke prijs ;) |
Quote:
Een bedrijf zoeken met een loog bad, zijn er niet veel meer. |
Quote:
rinzema in drachten |
klik hiero voor 1-tje in Noord-Holland
nieuwebrug aan de rijn deze is zeer geschikt voor jou denk ik Damo, Logerij - Ambachtsstr 5A Borne 7622AS |
Altijd leuk om een auto met de zaag te bewerken!!! :thumbup:
Succes met de delen! |
Bedankt voor jullie info, @sjeesbeest die Damo in Borne dat is idd heel dicht bij.
Ik ga daar eens informeren wat er allemaal mogelijk is. Groet Branko |
All times are GMT +1. The time now is 03:18. |