dat weet ik, ik had hem al ge-contact tot Ray om de hoek kwam.
Die heeft de boom nu in behandeling en hij zei dat ie bijna klaar is. Idd handig om back-ups te hebben :) |
In principe hoef je maar heel weinig te veranderen is het met een poep en een scheet gedaan, je moet alleen weten wat...
|
ik geloof dat het wel in betrouwbare handen is.
|
Heb nog 2 dingen (naja, 3 dan) die gedaan moeten worden. Kleine koelvloeistof lekkage en de chip is niet klaar... 3de is afwerking ;)
Vandaag ff foto's gemaakt van de bolide: |
ganz geil Hoogglans....
|
wat een wagen! wat een blok (L)
|
Uber Dennisch
|
Zeker weten dat het een mooie wagen bijna is geworden.
Alleen jammer van dat homofielen beschermhoesje op de motorkap :D |
...echt waaaaaaanzinnig gay ja.... :biggrin: ;)
|
leder ist fur jeden gay.
zou wel denken over een lucht verzamel kast .2 krijgen koele lucht en 2 voorvewrwarmde lucht via radiateur . maar voor de rest sjappoo |
Ziet er goed uit Stennis
Goeie tip serge ! |
hahaah wat een gave opmerking een gay hoes netals gerard joling op je motor hood hahaha.
Er komt echt nix op mijn kap te liggen schop hem er wel af. Mooie auto. Mooi die bbs maar waarom neemt iedereen ze nu. |
Quote:
ik heb een corrado g60 met boom voor inmijn golfie. Wat is er niet identiek aan/? Mooi project en dat vlammen is leuk maar niet goed voor je motor toch?? |
volgens mij alleen de plaats van de computer (rechts voor ipv links voor) waardoor de kabelboom iets ander in lengte is. Of ook in de bedrading zelf?
|
Vraag het ron21 ;) ik had een schema van een Golf G60. Precies aangesloten zoals het moet... ron pakt het schema van een corrado en ziet een andere geschakelde voeding :shock:
|
Quote:
das niet helemaal waar door de grote radiateur krijgen ze Allemaal warme lucht:) |
Quote:
Dennis heeft ze alleen al een jaartje of 2...... |
Deze heb ik nu 1 jaar en een maand ofzo... maar rijd al een paar jaar op BBS rond.
|
He ADHD, affentittengeil , die kist ist doof man!!!
|
vettttttt
|
All times are GMT +1. The time now is 15:11. |