Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Watergekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   R.ick's Mk.II G60 (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=91049)

R.icky 14-10-2012 12:32

Wou dit weekend m laten polijsten, t weer zit alleen niet echt mee en aangezien alles op straat word gedaan, laat ik het even zo, aankomend weekend een paar rollen lasdraad halen en dan ken het nieuwe plaatwerk erin :D

Nog wel een foto van afgelopen vrijdag tijdens de 6de jaarlijkse Foodstrip meeting in Zaandam, gigantisch druk tussen de Honda's, Opels etc

R.icky 27-10-2012 20:15

Vr6 is verkocht, van Den Haag naar Drachten gereden, door naar s'Hertogenbosch om mn G60 op te halen en toen weer naar Den Haag, was me de roadtrip wel :D

De Pul 27-10-2012 20:21

mooie cor!

Edition-Blue 27-10-2012 20:21

Idd leuk ding, wat zijn de plannen?

R.icky 27-10-2012 20:39

Achterklep vervangen die ligt achterin, kreeg ik mee ^^ Verder klein beurtje, nieuwe banden, APK ,remleidingen achter en verderest ervan geniete, binnekort een eigen huisje dus dat gaat nu voor (:

vdWal. 28-10-2012 11:24

leuk ding! waarom is de Gti ineens zo snel weg gegaan?

R.icky 28-10-2012 11:41

Geen tijd/zin meer in een project, binnekort eigen huisje dus wou er geen geld meer instoppen (:

Lesley 30-10-2012 11:27

Het is idd prioriteiten stellen, maar de keus is niet verkeerd 

Wouter42 30-10-2012 13:51

Jammer, maar wel verstandig. Corrado G60 goedkoper dan een 87'er Golf 2 VR6? :p

R.icky 30-10-2012 17:49

De wegenbelasting is iets meer maar qua verzekering betaal ik tzelfde als met de VR, namelijk 41,-. Volgende week staat hij van ma tot vrij in de garage voor wat dingetjes

APK/Beurtje
Bodemplaat lasse tusse de dorpel en de bodemplaat
Remleidingen achter
Kachelmotor
Oliedruksensor want hij lekt
Xenon gaat eruit want hij staat geschakeld op dim en stadslicht, dus ik heb geen stadslicht voor
2 nieuwe bandjes

En volgende maand wil ik naar Ruud16v om de lader eens te bekijken en indien nodig te reviseren.

R.icky 05-11-2012 18:26

Vandaag naar de garage gebracht dus vrijdag hopelijk klaar en dan ken hij naar Ruud voor het eind van het jaar :P

Wel al vant weekend mn reserve set koplampen gesmoekd en gele bolletjes erin gedaan, achterklep vervangen vanwege t gigantische roestgat, interieurlampjes gefixed. Heb nog gele bolletjes voor in de mistlampen maar ben vergeten hoe je die krengen eruit krijgt xD

meer foto's komen nog wel :D

vdWal. 05-11-2012 19:06

al met al toch nog weer een projectje zo :thumbup:

g-loudertje 05-11-2012 19:22

Quote:
Originally Posted by vdWal.
al met al toch nog weer een projectje zo :thumbup:

Ken het probleem :D

R.icky 13-11-2012 14:18

Klein projectje dan, niet meer zoals met de Golf ;p

Ben eens gaan zoeken van wie deze Corrado is geweest aangezien er Volksforum stickers opzaten en kwam uit dat deze van Vento Vice is geweest, toch wel grappig dat deze weer hier beland na bijna 5 jaar

http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=38826

Vandaag even langs de garage geweest

Remleidingen vervangen, die waren helemaal door, 2 nieuwe bandjes, koplampen vervangen, bodem rechts opnieuw gelast, zat genoeg kit en troep op om een huis mee te bouwen, kachelmotor en kachelweerstand vervangen, oliedruksensor is vervangen

Nu rest alleen nog om het ABS werkend te krijgen want de draadboom is spoorloos en ik denk dat ze die draden hebben gebruikt om dat tjoening metertje werkend te krijge wat ze in t kachelroostertje hebben geramd, krijg nog een beurtje, apk en dan ken ik vant weekend weer mee de weg op (:

R.icky 15-11-2012 15:37

Terug van de garage :D Auto heeft 2 jaar geen APK gehad dus wss ook goed 2 jaar stil gestaan en ook wel te zien toen ik t grijze interieur eruit trok om schoon te maken voordat ik t zwarte interieur erin ging zette :shock: Achterklep had ik een paar weken geleden al vervangen met een kameraad en gelijk de wisser eraf gehaald en een dopje erin gezet.

Volgend jaar:

Glader
V.bak
Spuiterij
Wat simpele audio erin (complete Aktiv systeem is nog aanwezig)
Schroefsetje

Smoke koplampen erin met gele bolletjes

Vervangende achterklep zonder wisser

Grijze interieur vervangen voor n zwarte

jetta mk1 '82 15-11-2012 15:53

Mooie updates!!

g-loudertje 15-11-2012 16:55

Toch wel erg cool zo in het geel!

R.icky 16-11-2012 02:35

Danke (: Volgend jaar word hij overgespoten in het geel, kleur is her en der vervaagt na 2 jaar stilstaan maar voorlopig rijd t best :D

superbeast 16-11-2012 12:06

Ben bij deze corrie ook nog wezen kijken maar was mij teveel werk.
gelukkig is tie nog gered :thumbup:
nieuw kleurtje geel zal hem goed doen, vind het toch wel een gaaf kleurtje.
en je ziet niet veel corrados in deze kleur rijden

DUBbeltje 16-11-2012 12:41

begint er op te lijken ricky, idd mooi nieuw laagje lak erover zal um goed doen.

All times are GMT +1. The time now is 20:36.