Ik heb een kant en klare schroefset voor een audi 80 typ 81/82/85 (dus ook voor passat) gezien, kost maar 1530 euro... :wow:
|
Knap gevonden, kom je niet gauw tegen. Haha, maar wel grappig, lijkt sprekend op wat ik gemaakt heb, alleen was ik niet zo duur uit...:)
|
Onverwachts toch nog tegen andere velgen aangelopen.:) Zijn Fuchs replica's, dat is het enige lichtmetaal wat ik er eventueel onder zou willen hebben, naast original Stahl. Staat perfect, m.i.
Dus nu is ie zo: In vergelijking met het originele staal met hoge banden, is het geheel ook nog even een centimetertje of 4 verder gezakt... Mmm, kan ie hebben,hehe! |
Heel sjiek!
|
bruut!
|
Vind zo'n 32B steeds mooier worden!! Deze ziet er goed uit met de nieuwe velgen!!
|
Ik wil ook weer een 32B!!! staat wel mooi, maar de fuchs vind ik minder geslaagd.
hoe rijdt dit eigenlijk met platte banden in tegenstelling tot de dikke balonbanden? |
Ha, grappig dat je de Fuchs minder geslaagd vind. Mag, meningen zijn vrij natuurlijk, maar ik vind het helemaal super staan. Geen idee hoe het rijdt.. 1 band is zwaar versleten en ik mis in elk wiel een bout. Ik ben nog aan het wachten op 2 nieuwe banden en 20 nieuwe wielbouten.
|
[QUOTE=levis]Ik wil ook weer een 32B!!!
heb er vorige week net een gesloopt :D |
Ik wil ook geen sloper, maar een plaatje van een auto ;)
|
Deze schroefset is momenteel te koop! Ik ga de auto namelijk verkopen op origineel onderstel.. :P
|
zijn de voorste en achterste veerpoten van een Passat 32B ook gelijk aan een audi B3?
|
Er zijn weinig mensen die denken van wel. Ik 'dacht' het iig niet.
|
All times are GMT +1. The time now is 21:41. |