Hey Jelle,
Schoren kunnen niet scharnieren omdat door de bevestiging van de bouten het vast zit op frictie tussen beide platen daar zit echt geen beweging meer in :) en je heb 2 driehoeken die bewegen sowieso niet :thumbup: schoor naar middenpoot komt idd nog maar omdat ik niet zeker weet waar die moet komen ivm het draaien van de polo monteer ik deze in het "werk" :) |
Dacht ik al maar wou het toch even checken zou lullig zijn als de Polo uit z'n spit valt
|
Quote:
thanks voor je bezorgdheid :thumbup: |
zo gister weer een klein uurtje kunnen hobbyen :thumbup:
bevestiging aan de auto afstandhouders er op gehecht nu even een doosje luchtankers opsnorren om de plaatjes aan het draaipunt te bakken *:) |
Zo.... een doosje luchtankers gevonden :) als op zijn plek, gehecht en een dag later afgelast.
Afgelast: Asborgring: Ja en toen was het grote moment daar!! 4 man tillen (weegt echt niets zo'n kale kas!) en draaien maar :D nu kunnen we weer verder met de resto!! whoehoe!! *:) |
Mooi werk :thumbup:
Laat de updates maar komen :) |
Quote:
Thanks gaan we zeker doen! :thumbup: |
Ziet er knap uit zo aan het spit!
|
Quote:
Thanks!! :thumbup: |
Gister weer wat aan de polo gedaan * :thumbup:
lekker tectyl aan het krabben geweest zit allemaal goed geconserveerd op de bodem *:) na een half uurtje: daarna: score: *:) nog even een testje gedaan om de overige tectyl resten te verwijderen met thinner gaat dit prima maar het vervliegt te snel daarna met petroleum dat werk net zo goed en vervliegt niet zo snel en is praktisch reukloos * :thumbup: |
lekker bezig. Ben ook met met bodem bezig. (gedeelte) maar eens maar nooit meer. zo op de grond. Maar in het spit! 10x makkelijker. Tectyl ging er bij mij ook makkelijk af met wasbenzine ofzo.
|
Quote:
Ja ik had al voordat ik begon met de restauratie mij zelf voorgenomen dat in niet onder de auto ging liggen voor dit soort klusjes :) |
Mooi project . Je pakt het grondig aan , goed bezig
|
Quote:
Thanks! :thumbup: |
Goed bezig....Was mn eerste autooke...Wil dr ook nog ooit eentje terug... Succes!!!
|
Quote:
Grappig het was ook mijn eerste auto :D dank je wel kerel! |
Zo weer wat aan de bodem van de polo gedaan :thumbup:
Ik heb strijkkit verwijderd met de kingsize vibrator a.k.a. multitool :D reservewiel compartiment mooi kaal The mean machine: :D |
Keurig! Gaat wel veel werk inzitten zeker? al die tectyl verwijderen :shake:
|
Quote:
ja is best tijdrovend :D thanks! |
Zijn hier nog vorderingen geweest in de tussentijd? :)
|
All times are GMT +1. The time now is 07:41. |