mn complimenten voor een zeer geslaagde meeting :thumbup:
Terugreis mooi met dakje open van de G60 genoten :cool: |
Hele mooie foto's Edwin. :thumbup: :thumbup: :thumbup:
|
Wat een dag! Bedankt voor de complimenten! Het was echt ongekend druk en super dikke auto's!
Ook bedankt voor het netjes achterlaten van het terrein, rondom was er amper afval. Hulde! Verder super bedankt voor alle mensen die geholpen hebben, zonder jullie was het niet gelukt! De paar pics die ik tussen de drukte door heb kunnen maken: zo.. nu ff laten bezinken allemaal :cool: |
Quote:
Ja toch?! Ben er zelf ook meer dan tevreden over! :D |
Niemand die foto's gemaakt heeft op de ABC?
|
jawel hoor.
Zal ze ff apart zetten in het mijn album gedeelte. |
Quote:
Hahahaha ja de Charger stond lekker thuis TE druk met andere dingen :( en was lekker dichtbij dus fietsje was ook lekker ;) Quote:
Quote:
In touch with my feminin side :D |
Quote:
ja op 1 mei kom ik zeker even langs waaien!! PRIJS???? waarom hebben ze niet gebeld?? was ik even terug gereden zo ver was ik ook nog niet, als het echt zo is vind ik het niet echt netjes dat ze niet hebben gebeld!! |
Ook effe langs gehobbeld in de Aigner,met de vrouw en de kids .
Was er goed druk en wel mooi spul gezien ,verders leek het me goed geregeld . |
Ja je had prijs Edwin ze bleven maar omroepen heb op het laatst maar gezegd dat je weg was.
Maar Andre hebben ze wel gebelt. |
Quote:
1 Mei leuk dat je er ook ff bij bent :thumbup: enne JA jij had prijs Edwin,............en een hele /mooie leuke :eek: :D :thumbup: Hoorde Gerard idd wel schreeuwen ''die is ol nai hûs ta'' :D Maar Ronald had je nummer zei hij,dus hij zou je wel ff bellen,en/of de prijs langsbrengen,maar hij wist niet waar je woonde.anders ff een Pm naar Ronald Edwin ;) |
Quote:
beetje lullig maar wie is ronald?? ken een boel mensen van gezicht maar de namen :D ik hoor het dan nog wel. :thumbup: en uhh Gerard weet waar mijn huis staat en ook André wel |
Quote:
Ronald87 de organisator van deze meeting :) en had idd ook meegegeven kunnen worden........maar ja aldoende leert men he ;) :rolleyes: |
Quote:
oja alles kan niet in én keer goed lopen, dan was het leven veel te gemakkelijk. ;) we horen het nog wel, het was in ieder geval een geslaagde dag op naar volgend jaar!! |
Zo, niet de beste kwaliteit, maar wel leuk! :tu: |
In Zandvoort hadden we op zondag American Sunday, in Belgie op Zolder was het altijd drukke Race Wars en in Drachten werd een VAG meeting georganiseerd. Dit was de eerste Azeven Vag meeting en deze werd direct druk bezocht. Vele prachtige VW's, Audi's, Seats en Porsches kwamen op deze meeting af. Lees de hele feature op http://www.rpmvision.nl/features/15...drachten-azeven. |
Quote:
mooie foto's had ook niet anders verwacht!! :thumbup: |
|
Hee dat ben ik op foto 5 :D
Op de achtergrond met de rooie pet |
Gister ook even langs geweest.
Hierbij een paar foto´s van mij kant.. Verdere foto´s zijn te vinden op mijn Hyves |
All times are GMT +1. The time now is 10:51. |