Quote:
dank u :thumbup: ik heb echt geen idee ;) als het wel te veel lawaai maakt kan ik altijd nog een uitlaat systeem kopen maar wou het gewoon graag zelf een keer proberen :D |
Eindelijk is het dan zover volgende wek komt de spuiter langs
om te kijken hoe ik het wil hebben en wat alles gaat kosten :D Dan kunnen we eindelijk weer beginnen met opbouwen :thumbup: |
Mooi om te zien geen half werk maar alles in een keer goed toppie kerel ga zo door :d
|
Dankje :D
Maar er is nog een lange weg te gaan ;) Morgen komt de spuiter even langs :D |
[B][I] Eindelijk na een lange tijd weer een kleine update.
ben ondertussen wel gewoon door gegaan met onderdelen te verzamelen,Zoals een andere stuurhuis en deurklinken enzo.Het stuurhuis heb ik al helemaal ontvet en gestraald en nieuwe rubbers voor besteld. Na het stralen heb ik hem meteen ff in de zinc verf gezet Verder heb ik de bodem ook nig een keer in de tectyl gezet. Hier zijn een paar fototjes. |
mooi werk! Ik mag toch aannemen dat je nieuwe stuurkogels gemonteerd heb, aangezien je toch alles los heb liggen?
|
Heel mooi project , gaaf , piet precies :D
Wegens tekortkoming van sleutelruimte kan ik helaas niet verder met die van mij :S Grtzz ! |
Ik ben jaloers op u werkhuis :thumbup:
Dat ziet er goed uit ;) |
Dank jullie voor de complimenten! :thumbup:
Ja ik heb de stuurkogels ook vervangen wil alles in een keer goed hebben niet dat ik er later alsnog bij kan om het te vervangen! Dat is jammer als je om zoiets je project moet beeindigen! Valt er niet wat anders voor je te regelen dan? een sleutel plek ergens bij jou in de buurt? :confused: :cool: |
jij bent zelf ook goed bezig met je golf.
|
Quote:
Misschien binnenkort een garage hok , maar geen stroom ofzo , k heb extra onderdelen van een cabrio thuis en die laat ik stralen zsm , dan is dat alavaat gebeurt . En de rest van de tijd check ik jou project zo nu en dan . Greetz |
Eergister nog maar een mk1 erbij gekocht.
Hier wat pics Hier de foto's met de mooie blauwe kenteken platen! Er moet nog wel het 1 en ander aan de auto gebeuren zoals de kabelboom ff netjes maken want alle kabels hangen los,het hemeltje moet worden vervangen,1 spatbord moet worden gespoten,paar plekjes bijwerken en de motorruimte beetje netjes maken. Verder wil ik hem nog verlagen en gewoon netjes strak maken. |
All times are GMT +1. The time now is 08:42. |