Quote:
Uut olst :o daar bij de Opel dealert heb ik mij VW vandaan :D |
Damwoude - Friesland
|
Genk - Limburg - België
|
dilsen-stokkem-limburg- belgie
|
Etten-Leur!
|
Oud Gastel!
|
@ Aldo: Knoal is een redelijk grote plaats (volgens Rene wonen er ± 35000 inwoners).
Zijn die familieleden ook een beetje "into Veedubs" ??? Grtz................ LRR |
Arnhem, it is......
|
Enschede........:cool:
(maar pas sinds 15 augustus, daarvoor altijd in Zoetermeer gewoond) |
woon bij Herman Finkers in de buurt...
:redface: |
Quote:
hmmmmm Almelooooooo? :D hahaha mn oom heeft nog bij zn broer in de klas gezeten :D |
Quote:
haha!!kleine wereld!! en yep:Almeloooooooo(valt bij mij nog wel mee ;) ) |
Quote:
ook in almelo???heeft je pa daar misschien ook gewoont in dat geval?? :) |
Quote:
hahaha ja, van mn pa zn kant woont zo ongeveer de hele familie in Almelo :cool: |
Quote:
hehehe!!!! :wink: :wink: dus je kent de buurt zal ik maar zeggen! :D van almelo naar Zoetermeer naar Enschede.... :D komt het toch door de kroegen hier...??? :) |
:D haha nee hoor, toen mn pa afgestudeerd was kon ie alleen werk krijgen in de randstad dus zijn mn ouders verhuisd....toen was ik klaar met de middelbare school ( gewoon altijd in zoetermeer gewoond) en toen wilde ik eigenlijk heeeeel graag weg uit het westen, toch wel Twents bloed en tsja heb je eenmaal geproefd van het leven hier dan wil je niet anders ;) hahaha :D dus ben ik afgelopen zomer naar Enschede verhuisd waar ik nu studeer aan de UT :cool: ik kom zo af en toe nog wel in Almelo, is altijd wel gezellig daar :D vroeger woonden mn opa en oma in de Oranjestraat boven de zaak :cool: ja, hele goeie herinneringen aan die stad :D
|
Quote:
alleen voor de bierprijs ken je idd verhuizen ;) |
Quote:
nou niet bepaald :mad: het bier is hier gewoon DUUR grrrrrrrr ok, behalve in de Vestingbar en op donderdagavond in de stad natuurlijk ghehehehe |
Quote:
tja ik vind t Westen wel gaaf, maar 't is hier wel iets relaxter, minder gestresst volgens mij... Enschede is zeker op Donderdagavond altijd wel ok!!(je kon wel wennen?) :D ...zaak in de oranjestraat, mag ik vragen welke zaak dat is/was?? |
Quote:
:( volgens mij is dat overal duur momenteel.... |
All times are GMT +1. The time now is 02:44. |