ZG-82-NV lijkt me een vreemde... :D zoek maar eens op
oja, RDW kent 43 originele NL G60 golfjes. 19 daarvan hebben APK en verzekering! Met import hebben er 114 APK en verzekering. |
Quote:
Kijk....dat is leuke informatie, hoe kom je hieraan? |
Ik gok het Golf 2 Register?
|
Ik heb in een bui van verveling maar eens een 1,04miljoen regels tellend bestand gedownload met alle bekende VW bij de RDW :D
Heb er voor mezelf de oude passats uitgehaald en was toch aan t rommelen met sorteren, toen zag ik dit topic en heb de handelsbenaming uit mijn bestand gevist. Inderdaad ongeveer zoals het Golf2 register in elkaar steekt! |
Waar heb je die lijst gedownload?
|
|
Een ex-collega van mij had ook een orginele NL G60 met kenteken YN-76-DB en de kleur was toen rood. En hij is ook nog bekend bij de RDW.
|
Ik heb het al eens ergens gevraagd op VF, maar iemand enig idee wat er midden jaren 90 (95/96 ongeveer) met de YL-54-SK is gebeurd ??
Deze auto heb ik toen ingeruild bij (toen nog) VW dealer Doorenbos in Winschoten. Hij was donkerblauw en op een behoorlijke verlaging en de BMW Hartge wielen na redelijk origineel ! Volgens de RDW bestaat deze niet meer. Iemand enig idee ? |
Jahoor present! Hoeveel Nederlandse G60's zijn er nog ?
|
niet origineel nederlands maar wel origineel g60. hij schijnt er nog te zijn volgens rdw: nz-dv-47. weet iemand waar deze nu uithangt? is een ex van mij, fijne auto!
|
cool topic, en hoeveel van die 43 zijn er ook nog syncro? Of is dat nooit orgineel geleverd in nederland?
|
YX-17-BV Staat op mp. |
YX-17-BV heeft jaren bij mij in de buurt rond gereden...(periode circa 2001-2009) en is ook een tijd in bezit geweest van Ruud Buitendijk van Ruud's VW shop. Was een knappe auto met complete historie er bij.
Was vlug verkocht deze ronde, toen de verkoper hem net had aangeschaft in 2009 of 2010 had hij hem ook gauw genoeg te koop gezet op MP voor rond de 6000 pietermannen maar niet verkocht. Ben benieuwd waar deze nu heen is gegaan. Gelukkig geen export volgens VWE.nl |
Quote:
Waarschijnlijk heeft deze auto na de periode 95/96 nog maar enkele jaren geleefd. Het Digitale register is in 1999 of 2000 begonnen. Alle auto's die toen bestonden kunnen hoe dan ook opgezocht worden bij VWE.nl Als hij dus voor die is geƫxporteerd of gedemonteerd is zal VWE zeggen dat het kenteken niet bekend is. |
Quote:
Originele G60's ? hoe "Origineel" zijn al deze nog ? ik bedoel ombouwen naar VR6 of 20v 4 motion noem ik niet echt origineel meer, beter vragen naar de nog onverkrachte exemplaren is mijn idee van origineel |
Quote:
Op VWE.nl staat als status Gedemonteerd,.... Die is dus helaas al de pers in gegaan.. Ik vraag me nu wel af,.. Bij RDW krijg je die gegevens nieteens te zien.. Why? |
Quote:
Het is niet de vraag hoe 'origineel' ze nog zijn wat betreft uitvoering of staat maar dat de auto van origine nieuw in Nederland is geleverd. Dus met andere woorden dat hij niet ingevoerd is. In liefhebbers kringen wordt dan dus ook vaak gesproken van een "originele hollander" of "origineel nederlandse auto" |
Quote:
Dat heb ik me ook altijd afgevraagd.... :rolleyes: Overigens was dit kenteken (YL-54-SK) tot voorkort nooit opvraagbaar bij zowel RDW als VWE. Gezien de datum laatste tenaamstelling in 2004 had hij altijd opvraagbaar moeten zijn... Misschien toch niet alles goed opgeslagen bij de RDW... |
Quote:
Ok, jammer dat de financiƫle middelen niet groot genoeg waren om de G60 erbij te houden....was een fijne machine ! |
Yt 61 jr al bekend?
|
All times are GMT +1. The time now is 03:13. |