Hele dikke bak hoor! Ziet er goed uit :D
|
Leuke lijst.. Alleen maar golfjes.. Mijn jetta 2 coupe gaat er ook aan geloven. Bijna alle spullen bij elkaar. Zsm beginnen en zeker bij mivw met vr6 :thumbup:
|
Quote:
Goed bezig collega :thumbup: |
|
Quote:
Goed bezig. Misschien ook een Jetta II VR6 register starten? ;) Zullen er inmiddels ook wel een aantal zijn. Lijst werk ik dit weekend weer verder a.h.v. de nieuwe info, bedankt mensen! |
Volgend weekend word er testritjes gemaakt met de mijne, als het goed is, kan ik m dezelfde dag nog meenemen ;)
|
Lijst is weer bijgewerkt en jawel we zitten nu aan 100 auto's!!
|
Info bijgewerkt en foto toegevoegd over de 35-HR-LK, eigenaar (reeds 1,5jaar) is actief op het 'andere' forum.
|
Edit: Reeds in mijn bezit
Kenteken: JG-DN-80 Auto-bouwjaar: 1987 Eigenaar, sinds: Jefrey Konings (Jefreyk), april 2011 Vorige eigenaren: Ruud S, Twan Niemeijer Kleur + code: Zilver/antraciet Omgebouwd door, ombouwjaar: Ruud S.? Kentekengewicht: 1020 kg Bijzonderheden: Schrick inlaatspruitstuk + nokkenassen, beige lederen interieur, 8x15" verbreed staal |
Thanks voor de info Jefrey, ik heb deze bijgewerkt in de lijst.
Als je nog een nieuwere foto bij het verhaal wilt hebben, dan hoor ik het graag. Veel plezier met deze bekende klassieker. |
NF-VX-42 Die is van een kameraad van me. Heeft em nu ca 2 jaar. Auto is van Mark Wassen aka wasco op het forum. Is een 2.9 en geheel gereviseerd :thumbup:
Een recente foto: |
Ziet er zeker netjes uit !
|
lv bt 28 weet niet of die al in de lijst staat? heb nog wel een pic
|
Yep, staat er in:
Maar is verder weinig over bekend, dus als je meer weet...? |
auto reed bij mij in de buurt. hij heeft geloof 2x te koop gestaan bij ark auto's.
auto is toen "omgebouwd" naar gti uitlaat en bbs (lenso). Liep wel als een beest. Bij die eigenaar is toen wel het blok uit elkaar geweest. Hier een pic van 2009. |
die van hemk die is nu van mij is een 3.1 vr6 met 6 bak
|
die van henk die is nu van mij is een 3.1 vr6 met 6 bak
|
Quote:
en heeft er nog iemand fotos hoe die er toen bij stond |
3,1 Vr6 ?
|
Ik heb er nog wel foto's van, maar dan moet ik gaan inscannen.
|
All times are GMT +1. The time now is 17:44. |