Dan zal ik er vast ook wel een keer wezen :). Medio zomer is de mijne klaar voor de weg...
|
ene kant wel geperforeerde schijven, andere kant niet?
|
Kijk es beter Melly, das dezelfde kant :D. Hij heb er andere schijven en klauwen opgezet
|
Henk..............keurig hoor !!!
Heb je er ook een remdrukverdeler tussen ?? En werkt ie goed ?? Grtz.............. LRR |
Ik moet t nog testen! Heb t hele spul gewoon op het gti remsysteem gezet dus de remdrukverdeler bij de achteras zit er ook nog tussen. Ben benieuwd, ik hoor van velen dat het goed moet werken dus heb er wel vertrouwen in dat het geen problemen gaat geven.
|
hoe staat `t met de 16V henk? al weer een beetje verder?
|
Henk mooi project dit, maar helemaal origineel, gaat die luchthapper er dan ook af? Vind ik zelf niet mooi, maargoed is jouw auto he!
En leuk met dat 16v blok joh! |
Op 't moment is het vrij rustig!
De 16v ligt nog even te rusten, die moet maar even wachten tot het zomer is. De golf wordt op dit moment nl. als daily gebruikt, dus ik heb het vooruitgeschoven. Binnenkort wordt de cilinderkop gereviseerd, als dat klaar is wou ik het blok weer gaan opbouwen. Als ik klaar ben met mn stage heb ik genoeg tijd om dat ding erin te lepelen. Ik zat ook al te denken om dat ding op te gaan knappen; dwz strippen, kaal maken, lassen waar nodig en weer helemaal opnieuw op bouwen, nieuw kleurtje enz enz. Probleem is alleen dat ik een plekje nodig ben waar ik er voor langere tijd mee bezig kan, thuis is op het moment geen ruimte... @Ruben: De luchthapper is inmiddels exit ;) |
Ffkes weer een updeet:
De golf gaat eraan geloven! Het afgelopen half jaar ben ik druk aan het sparen geweest (had naast stage en werk amper tijd om geld uit te geven :tongue: ). Het plan is als volgt: - De golf gaat helemaal kaal geplukt worden - Rotte plaatdelen worden vervangen - De 16v wordt klaargemaakt - Opnieuw spuiten... in LA3A. - En dan alles rustig aan weer opbouwen Ik hoop met een aantal maand alles weer klaar te hebben aangezien ik geen vakantieplannen heb en het qua studie een half jaar erg rustig heb. To be continued! |
Kiek aan Henkie,
Dat is goed nieuws !!!!!! Ik wens je alvast veel succes met de restauratie. Grtz............ LRR |
Opdatum:
De 2e carroserie is inmiddels in stukken gegaan voor reserve plaatwerk: En het allermooiste is dat ik een bedrijf heb gevonden, die mij voor een zeer gunstig bedrag een dakplaat in de golf willen lassen: |
Goed werk Henk, wens je vast veel succes bij het verwijderen van de folie op de achterklep. :D
|
Is dat zulks rotspul dan??
|
gaat de goeie kant op Henk!
super hè .... dat van dat dak! |
Jaja, nogmaals dank voor de tip kerel! Supah!
|
Quote:
Heb er wel een paar uurtjes bij staan zweten zaterdag. |
Quote:
Even stukje voor stukje warm maken met de föhn Henk, dan krab je het zo los !!!! Geen mooi klussie, maar dit is de beste methode !! Good luck Grtz.......... LRR |
:cool: bedenk wel goed waar je aan begint, je zult er misschien 2 jaar niet mee kunnen rijden en er komt meestal wel een fase waarin je zoiets hebt pff had ik m maar gewoon zo gelaten en dan moet je echt doorzetten en als ie dan af is dan zul je ook veel trotser erop zijn, en vooral zorgen dat je t geld voor t spuiten enzo al hebt voordat je eraan begint want als je moet sparen terwijl ie er staat dan kom je andere dingen tegen en ga je twijfelen....
maja tis wel voor mij de ultieme hobby en als je m klaar bent zul je super trots zijn |
klopt helemaal berserker, zit ongeveer in die middenfase (bijna) :rolleyes:
|
Zo, vandaag de golf weer opgehaald:
Zoek de verschillen :D |
All times are GMT +1. The time now is 19:56. |