Stomme vraag; is het €50,- per auto of per persoon? Zou mijn eerste VolksDub worden dan :D
|
Quote:
Per persoon. :thumbup: een auto eet een drinkt immers niks.....alhoewel dat laatste....die van mij lust af en toe best wel wat als ik hem ff ''gebruik''....:D anders zou het wel een heel goedkoop feessie euhm meeting worden,dan prop ik een man of 10 in mijn 5drs MkII....:D voor €5,- PP en da's goedkoop eten,drinken,en slapen :tongue: :cheers: |
Doh, duh.. haha. Soms zijn er ook wel eens meetings waar per auto + 1 bijrijder gerekend wordt hé ;) Kon het allicht vragen *blonDT momentje*
|
Klopt inderdaad wat guido zegt, in die 50 euro zit meer consumptiegeld dan parkeergeld ;)
Dus 50Euro pp |
Quote:
Duuh haha was ook een gewoon (maar een iets uitgebreid) antwoord van mij hoor :tongue: *kale schedel momentje* :D en bij die €50,- zit trouwens ook de entree voor zondag bij in ;) :thumbup: |
ik ben ook aanwezig met de kaffer om de ac'tjes een beetje op te krikken
en het is om de hoek natuurlijk see you there |
Gisteravond minimeet in Soesterberg gehad met wat spijlbus collega's en natuurijk wat geflyert :D
|
Dit jaar ook weer aanwezig ( hopelijk ) nu wel met auto, en met de vrouw.
|
Quote:
En dan maffe in den tabbert. Moet je we'll slippers hebben voor im wohnwageN!!!!!! |
En we zijn over de helft, sinds vanmorgen meer dan 150 inschrijvers (160 at the moment) op de maximaal 300. Schrijf je snel in!
|
lijst met aanmelders
Quote:
komt er ook weer een lijst waar alle mensen opstaan die hun hebben in geschreven?? m.vr.gr Edwin www.vagfryslan.com |
Quote:
dus kan er vanuit gaan dat jij/jullie met ons oprijden? |
Ik heb er weer zin in, het zal voor mij alleen zondag worden.
|
Quote:
Yep :thumbup: of jullie met ons....:D :tongue: laatste Pomp op de A32 bij Heerenveen,en dan via de A28 naar het zuiden cruisen.of even bij Rotonde Joure er af,om vervolgens via de A6 richting het zuiden te cruisen lijken mij wel mooie plekken om te verzamelen... :cool: Ik hoor het wel van de Friezen wat het word :) Quote:
En wel in je Rallye he Richard ;) |
Quote:
Ik heb slippers met een gouden randje aangeschaft Fur in dein Wohnmobil. |
Quote:
Ik weet nu niet of ik wel met jullie 2 geassocieerd wil worden. :screwy: stelletje badslippers. :D |
is er iemand die me de BIC kan geven?
wil de overschrijving doen voor 4personen maar vanuit belgië heb ik de IBAN maar ook de BIC nodig... en die staat niet vermeld op de mail? thnx alvast |
Quote:
Stuur even een mail op subscribe@volksdub.nl Dan krijg je zsm een mailtje terug! |
Quote:
heb ik gedaan, thnx ;) |
nog maar een x posten! :D
Mochten er na het zien van deze ''Promo Video'' nog mensen twijfelen,....... dan verklaar ik ze voor gek!:screwy: :D voor mij persoonlijk eerst 26 Juni VAG Meet L'warden.en dan héél snel op naar Volksdub 2011 :cool: :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 22:17. |