![]() |
Quote:
Daar had ik al rekening mee gehouden inderdaad. Had de eerste dag al gevraagd of het als gift oid verstuurd kon worden, maar dat was niet mogelijk helaas. De douane zou er sowieso niet intrappen met zo'n pakket. :D In ieder geval bedankt voor je berichtje over de maten. :thumbup: |
Quote:
Ok, mooi. Via ebay, particulier naar particulier gaat wel goed onder gift. Maar aangezien er als afzender een bedrijf op staat is het wel 90% zeker dat het eruit wordt gepikt bij de douane, helemaak met een joekel van een doos. :D Succes d'r met! :thumbup: |
De douane trapt daar echt niet meer in denk ik. Bijna alle import staat tegenwoordig gift op.
|
Quote:
Naar de VS toe werkt het wel prima! Die letten alleen nog maar op bommen en dergelijke fijnmechanica. :D Maar inderdaad, hierheen gaat dat wat moeilijker. En van die kosten word je niet vrolijk... :screwy: |
Helaas iets later dan verwacht, maar heb net bericht gekregen dat de shirts begin komende week op de post gaan en deze kant opkomen. :thumbup:
Ze schijnen het rete-druk te hebben daar met bestellingen. :D |
Geen probleem Chris :thumbup:
|
Ze zijn zo in ieder geval wel voor de Midwintermeet binnen, dus de mensen die ze daar komen ophalen bij me hoeven zich geen zorgen te maken. Dat was mij effe 't voornaamste. :thumbup:
|
damn , kom weer ruim een week telaat :(
hoop dat er nog een hoop geintresseerde zijn voor een volgende bestelling :D grtz |
Quote:
Zeker niet :D |
Quote:
Zodra ik deze levering binnen heb ga ik kijken of het haalbaar is. Eerst maar eens zien wat de invoerbelasting gaat zijn. Hopelijk houden we ook nog wat over om in de forumkas te mieteren. :D |
Quote:
Voor een volgende zending misschien even wachten tot ze hun collectie uitgebreid hebben? Ben namelijk wel benieuwd naar bijv hoodies die er schijnbaar aankomen ;) |
Quote:
D'r komt inderdaad een hele zooi bij binnenkort, zeker voor 't nieuwe seizoen nog. :thumbup: Die shirtjes ook, zijn ze net een beetje aan 't opzetten. Het overgrote deel van de bestelling moest nog gedrukt worden. Vandaar dat het ook wat langer duurde. :D |
|
![]() Quote:
Zag de link net inderdaad ook al op VWForum. Beste stapel. :D |
nice :thumbup:
|
Als er trouwens mensen zijn die belang hebben bij een tweede ronde, laat me dat hier dan even weten zodat ik al wat door kan geven daar. ;)
|
Heel goed bezig!
|
Chris, voor de 2e ronde wil ik ook wel weer bestellen.
Maar dan zou ik wel graag hoodie of longsleve willen. |
Quote:
Komt in orde. Zodra ik hem spreek zal ik effe navragen hoe het daarmee zit. Wanneer ze ze verwachten en wat de groepsprijs zal zijn. :thumbup: |
ik heb ook wel al interesse in 2e aankoop maar wil eerst even kijken naar hoe alles past nu qua maten. heb je ook vrouwelijke bestellignen gekregen aangezien mijn vriendin ook al een shirt gespot heeft die ze hebben wil.
greatz |
All times are GMT +1. The time now is 12:24. |