![]() |
Ik heb zelf net een nieuwe set aangeschaft voor 350 euro, een AP set (alleen met ander label) is erg mooi spul.
Mocht je al je geld terug kunnen krijgen, dan zou ik daar voor gaan. |
sja,moet de verkopende partij wel wat van um laten horen:mad:
|
Quote:
hij is bezig Gerben ;) |
Quote:
okay,hoop dat het goed komt dan :) |
Quote:
denk ik wel , beetje water bij de wijn ...en komt goed trouwens ....ketting vet al geprobeerd ... begrijp dat de stel ringen op elkaar vast zitten |
Quote:
nee zitten niet echt vast op elkaar,dat is het ergste... azijn heb ik al geprobeerd,heeft nog 1 ring losgemaakt maar verder kom ik niet. 3 ringen gangbaar dus,die ander 5 gaan ,behalve de oud alu-bak,echt geen kant meer op;) maar goed ik wacht het wel af,ben erg makkelijk :tongue: |
probeer eens ketting spray
gebruik in altijd bij vast geroeste dingen werkt perfect . ![]() deze gebruik ik altijd |
Quote:
soortgelijk spul ook al geprobeerd,het probleem zit er in dat de ringen vastvreten omdat de poten uitgezet zijn door roest. ik ga morgen voor 3 poten nieuwe ringen bestellen,dat geklooi kost me meer;) btw,het is geregeld met de verkoper :thumbup: |
Quote:
zat ik niet over in :thumbup: |
Quote:
ik ook niet meer nu :) |
Waar blijven die foto's van jou:D of is de telefoon hopeloos verloren?
|
even snel 2 foto's dan;)
![]() ![]() gedaan tot nu toe; oversized doppen gemonteerd,gescheurde pookhoes vervangen door een zwart leren met rode stiksels,parrot ingebouwd,achter 1cm spoorverbreders gezet,remschijven voor vervangen,bestuurdersstol opnieuw bekleed met stof van de sloop,achterlichten rood gemaakt,dakantenne vervangen,nieuwe dummy's in voorbumper,witte zijknippers,zwart van de bumpers behandeld,lekkage schuif/kantel verholpen,klein beetje audio is nog under construction. ook moet de schroefset er nog onder en de nieuwe koppeling. de 17ers ga ik van de winter netjes maken en komen er na de winter onder. (kreeg trouwens gratis een nieuwe telefoon opgestuurd:) ) |
Goed bezig, ziet er niet verkeerd uit zo:D
|
Zow, die is dik geworden! :wow: goed gedaan man :thumbup:
|
Alweer een stuk beter zo gerben. Die doppen staan best leuk. Alleen hij is zo hoog :eek: ;)
|
Quote:
hoog zou zo erg niet wezen,maar hij rijd als een roeiboot op volle zee:Dmaar word asap wat aan gedaan :cool: thanx @ mike en boy :) |
Quote:
Een roeiboot op volle zee is levensgevaarlijk, dus dan moet je er inderdaad heel snel bij zijn, want zelfs bij de reddingsbrigade overleeft niet iedereen dat :screwy: . Maar had de vorderingen al gelezen, dus zal wel goedkomen :thumbup: |
Ziet er wel leuk uit zo ;) Moet alleen wel vragen, zit die adapter er al op op die fotos? Wielen lijken nog steeds wat verder naar binnen dan ik me had voorgesteld?
|
Quote:
jep,kun je nagaan hoe het eerst was:D het zijn ook maar ori 6"staaltjes met et45 he..... |
Quote:
haha ok ;) Vind t wel leuk staan zo ;) Zit zelf ook nog te denken of ik keer van die oversized doppen ga doen voor in de winter of zo... |
All times are GMT +1. The time now is 21:10. |