Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Watergekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   Golf5 GTI TFSI candy white on airride and..... (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=69177)

Jetta MaNiA 28-05-2010 08:27

In ET35 word het wel krap!

Samurai 28-05-2010 16:42

Zwart lijkt mij ook geen mooie keuze, je kan het model van de velg niet zo mooi zien! Persoonlijk zou ik ook gewoon voor de originele kleur gaan, maar dan met een rood randje.

Succes met de keuze die je maat, het zal ongetwijfeld wel mooi worden!
:thumbup:

Golfsburg 29-05-2010 20:49

Quote:
Originally Posted by henkwassenaar
Vandaag visite gehad en kwam met een dikke golf5 langs....

Kon het niet laten om beide wagens even tegen over elkaar te zetten.

Ooh ja en nog een picture van mijn airride meters verwerkt in de middenconsole.

he henk vette bak jonge!!!! :thumbup: oja pb via vw forum :D

henkwassenaar 04-06-2010 18:16

Zo na eindelijk aardig wat weken gewacht te hebben zelf de RVS buitenranden weten te bemachtigen via Steven van Gold-Creations in Belgie en zijn vandaag thuis bezorgd...

-2stuks 2,25"
-2stuks 2,75"

Voor RVS randen glimmen ze behoorlijk...deze randen zijn rvs en na de tijd met de hand nog eens gepolijst net als alle rvs bouten voor de velgen.

Heb vanmiddag gelijk de randen weggebracht zodat de velgen in elkaar gezet kunnen worden.

Hopelijk halverwege volgende week de velgen weer ophalen zodat ik ze op de wagen kan monteren en af kan stellen op hoogte icm de air en 5mm spacers...

Volgende week zondag voor het eerst volledig klaar met zijn nieuwe look en bij VAG meeting in Leeuwarden te bezichtigen.

Martyn 04-06-2010 18:21

Stooeeeer !!

De Limburger 04-06-2010 20:37

Henk je bent een Meester..!!

wobg60 04-06-2010 21:37

:cool:

vdWal. 04-06-2010 23:07

netjes :cool:

vw roadwarrior 05-06-2010 09:01

Dikke wagen Henk!

henkwassenaar 09-06-2010 16:24

Zo nog even wachten tot donderdagmiddag wanneer ik de rh zw1 velgen ga ophalen....

Ondertussen ook nog een andere nieuwe set er bij gekocht om te kijken hoe het zal staan:
-Black RS6 met gepolijste buitenrand in de maten 8,0j et45 met 215/35/19 Falken 452 serie

Daarnaast nog steeds druk op zoek naar een set 18" Audi A8 Stars die ik graag mat zwart/antreciet wil laten poedercoaten.

Maar voor zo lang eerst de RS6'en en zal ze zaterdag even monteren en foto's toevoegen en benieuwd wat jullie er van vinden.

Hoop dat het de ideale maten zijn icm airride voor de golf5..

Wat betreft de foto's met de rh zw1...deze zullen na de meeting van zondag in Leeuwarden wel gemaakt worden en online komen.

(De originele 17" Denver/Detroit velgen staan te koop....nieuwstaat met nieuwe dunlop banden)

Larsv5 09-06-2010 17:29

Ziet er weer dik uit... :thumbup:

W12 Gully's niets voor jou Henk :D

henkwassenaar 09-06-2010 17:31

Quote:
Originally Posted by Larsv5
Ziet er weer dik uit... :thumbup:

W12 Gully's niets voor jou Henk :D

Thanx...

Had ze gezien op de zwarte mkv op Charley's............ :thumbup:

Maar het is een set voor erbij voor dagelijks ipv rh zw1.

Larsv5 09-06-2010 17:35

Quote:
Thanx...

Had ze gezien op de zwarte mkv op Charley's............ :thumbup:

Maar het is een set voor erbij voor dagelijks ipv rh zw1.

Kan op deze toch ook.... :D

henkwassenaar 10-06-2010 20:52

Zo vanmiddag nieuwe dopjes weten te scoren voor de rs6 velgen ipv sticker dopjes bij de replica velgen die je vaak ziet....deze zaten op een demo-set dus perfect.

Deze bestaan uit een geheel en lijkt vindt ik persoonlijk net iets netter en origineler.....

Daarnaast vanmiddag naar Cultwheels geweest om de velgen op te halen.

De voorste 2 banden waren geen probleem en de achterste banden kreeg hij er niet omheen en zou vanavond alsnog de velgen ophalen als hij ze er op had gekregen....Helaas is dit niet gelukt en probeert morgenvroeg nog 1x.

Lukt dit niet neem ik ze mee naar mij eigen adres waar ik veel banden laat monteren en menig andere banden heb gebracht die gestreched waren en moeilijk monteerbaar waren.

Hopelijk hebben ze morgen tijd voor mij om de achterste banden er om heen te schieten zodat ik ze alsnog kan monteren.

De voorste banden binnenzijde staat wel getrokken maar de buitenzijde rvs rand staat niet extreem getrokken en netjes/niet overdreven en bijna vlak.....
Het lijkt nu extreem getrokken maar dat is bedrog vergeleken met de buitenzijde rvs.

Vanavond de in hardeheid vertselbare Koni achterdempers met mijn broer gemonteerd, deze had Bob van BSS afgelopen week opgestuurd omdat ze bij de montage in Roosendaal niet optijd geleverd waren en alsnog even thuis gemonteerd moesten worden.

Zaterdagmorgen de 19" RS6 velgen ophalen en deze ook even snel monteren...

Ooh ja en de US GTI grill is gemonteerd.

Bij deze de fotos:

Hennuh 10-06-2010 21:10

Echt dikke nice :rock:

Johan-dtc 10-06-2010 22:14

nette auto, zeer strak zo
maar wat voor een bandenmaat kom er achter op de rh's?
raar dat ze de banden er niet op krijgen

henkwassenaar 10-06-2010 22:36

Falken 452 serie... wangen zijn extra stug en worden vaak bij driften gebruikt, vandaar de stijve wang.

9,0j 205/14/17
9,5j 215/40/17

Johan-dtc 10-06-2010 22:53

Quote:
Falken 452 serie... wangen zijn extra stug en worden vaak bij driften gebruikt, vandaar de stijve wang.

9,0j 205/14/17
9,5j 215/40/17

ok, duidelijk
wat wij doen op de zaak is ze een tijd bij de verwarming (vloerverwarming) leggen of in de zon zetten alvorens ze te monteren, worden zo mooi soepel van, de lastigste banden krijgen we er zo zonder moeite op

Johan-dtc 10-06-2010 22:56

laatst een ferrari in de zaak gehad, en op dezelfde wijze de banden gemonteerd

zie link voor foto's

http://www.rondenbanden.nl/default....fotoalbumID=181

en on topic maar weer

Thomas 10-06-2010 23:15

Mooie setje wielen heb je daar!

All times are GMT +1. The time now is 18:36.