@arne
OW ik had al een foto... met jouw EX hihi de LADA is niet gewassen op de foto.. 45-NSX/4 is het nieuwe NL kentken |
http://www.stanceworks.com/forums/s...?t=10610&page=2
nog een topic |
nieuwe fotos.. vandaag gemaakt..
|
Paar ATSjes onder in 7j en 8j gaat zeker dik staan kerel! :thumbup:
Maar vindt het wel leuk zo'n ding op de NLse wegen! :D |
Echt een gaaf ding zo Daan !
|
Thanx guys...
Iedereen vindt het gaaf en super en uniek enz enz enz.. Niemand heeft er 1500 euro voor over zodat ik mijn `new daily` kan kopen... Wie maakt me los.. |
Wil je persé keiharde cash of is een ruilhandel ook een optie?
|
Pm beantwoord...
Wordt vervolgd |
welk jaar is hij? al gezien zal het doorgeven aan een maat vanme die heeft waarschijnlijk wel intresse
|
@ rob...
Hij is HELAAS van 1987... ergens in april... kan zijn dat deze gebouwd is in 1986.. maar de sovjet manier van autobouwen is iets anders gedocumenteerd... de importeur reageert niet op mijn vraag van een certificaat (zoals vw kan doen) |
Quote:
Lada Holland bedoel je zeker... die reageert nooit ergens op. |
Quote:
Ja precies Lada Holland. Vindt het ook niet gek als je 2 nieuwe auto's per jaar verkoopt.. :tongue: ze slapen daar allemaal.. |
importeur is al paar keer gewiseld in de jaren , veel info zal je daar niet krijgen denk ik
|
Zit een Lada-"dealer" in Breda, moet ik eens binnenlopen om te vragen of zoiets überhaupt mogelijk is?
|
Als je echt wat wilt kun je volgens mij het beste dit via de Duitse importeur proberen. Die is nog professioneel bezig.
|
@oudelut.. Graag als het mogelijk is..
@wouter Het zou zoveel makkelijker zijn als ik ZEKER weet dat hij nog belasting vrij wordt.. Natuurlijk kan ik een 84er ophalen uit letland voor ook weer iets van 300 euro en natuurlijk alle kosten weer..en crea bea bezig zijn maar dat is het mij niet waard...al het werk en moeite.. |
vroeger toen Gremi nog goed verkocht in nederland |
Quote:
Dat brommobiel hok? :D |
@oudelut... laat maar ik heb LADA duitsland gebeld (thanx voor de tip wouter).. en het chassisnummer ontleed...
Voor info... lettercode H in het chassisnummer is bouwjaar 1987! guess what... de mijne heeft een H in het chassisnummer... @ alberto... coole foto thanx... vooral die voorloper van de mercedes "MK" is een gave oldie truck! |
Dat is balen van het bouwjaar.
|
All times are GMT +1. The time now is 20:31. |