Quote:
Ok ok, lees in je handtekening, GTI; ik denk niet dat het verstandig is om me met jullie te mengen aangezien ik dat niet bij houd ;) |
Alweer druk met de auto geweest nadat ie afgelopen weekend als een zwijn de schuur in ging.
Gaat weer helemaal goed komen voor zondag ;) |
Quote:
Als ik nou een trekhaak ... en een trailer had :rolleyes: wij kunnen ook zachtjes bollen :D |
Ondertussen is het promo team druk bezig........
Hoorde dat ie morgen een kort rokje aan deed.... ha ha |
.................................................. .... :thumbup:
|
Quote:
Piet heeft het een beetje bijgesteld voor zondag. Wat een lamzak :D |
stond deze T2 toevallig pas bij coelenhage in wezep tijdens een snoekneus bmw meeting ? erg dikke wagen!
|
Yes! Ik ben er ook bij. Al weer 4 jaar geleden dat ik bij een meeting ben geweest. Bloed kruipt toch waar het niet gaan kan ...of zo iets :confused: :tongue:
|
Quote:
Klopt ja, was na een zware bruiloft....dan maar de volgende dag ophalen... Heb er weer zin in !!! |
Misschien dat ik ook wel even kom kijken. :rolleyes:
|
Lex gewoon er zijn!! Lang niet gesproken dus...........
|
Ik ben er ook bij :D
Neem de zwarte Audi Coupe GT mee :tongue: |
Quote:
k zag hem langs komen op een foto van een maat die er was geweest.. ik vond het de dikste auto die er op die meeting stond :thumbup: haha tot zondag mensen! :D |
Joostema.. hoelaat moet ik er zijn? Ik heb vanavond een feestje van m'n verjaardag..
Ik verwacht dus dat ik morgen redelijk gaar zal zijn, maar ik ga mijn best doen :D |
wij zijn rond 9 uur aanwezig
|
Geen entree ?
Zag het iig nergens staan :) |
geloof dat er stond 5 euro per auto en passagiers gratis eerder in het topic? Kan het mis hebben hoor ;)
|
Heren tot morgen ,de Audi staat klaar alleen hopen dat het vannacht droog blijft.
Tot morgen :thumbup: Gr Richard |
gisteravond de audi klaar gemaakt en net een andere ruit in mike en stef's F&I gezet dus wij zijn er ook klaar voor:)
|
de mk1 staat te wachten in de garage de eerste meet met het ding!!!!
|
All times are GMT +1. The time now is 14:44. |