Ja,helaas wel :(
vroegâh mocht je met je Mazda 323 met V8 nog wel het terrein (was toen de visafslag) op,maar tegenwoordig hebben ze een aardig streng toegangsbeleid. |
HE ZIJN ER NOG MENSEN DIE HIER HEEN GAAN ??
ik wil dit wel eens zien die SNC ik ga morgen (2 juli) maar eens een kijkje nemen, zonder de ijsbus :biggrin: |
Ja,ik ga ... samen met mijn zwager uit Apeldoorn (en zijn 1967 Pontiac Bonneville) en mijn broer.
Aanvang is zo rond een uurtje of 19:30. Industriegebied de Kerketuinen in Den Haag,lokatie;om en nabij de Zinkwerf. |
zo he , dat was inderdaad weer eens wat anders en ik heb nog een glimp van je busje gezien, toen je weg reed
ik ben ook erg gelukkig met mijn nieuwe aanwinst voor de ijsbus, het is wel geen hawaiigirl, maar wel erg fijn!!! :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: al met al een zeer geslaagd dagje, met een leuk avondje stappen in Den Haag |
ik vind deze erg mooi
|
is idd ook mooi! aparte kleur ook |
Amerikaanse autos... als ik ooit de kans nog eens krijg...:
Ford Mustang Shelby GT 500 (Eleanor :tongue: ) 1964 Ford Mustang Plymouth Barracuda Dodge Charger: |
Quote:
Had je maar moeten komen Henkie ... er was er eentje :tongue: (de enige in Nederland trouwens) (auto stond vorige maand in de Autovisie geloof ik) |
ff een âuwhú koe uit de sloot gehaald ...
|
Nette bak!
|
X en wat wassen .. dat zit in de familie
Gelukkig is hij dan de uitzondering :D |
mijn broertje heeft ook net een vette amerikaan gekocht.
Een Lincoln Continental Mark III uit 68. Groot ding man, bijna 6 meter lang en ruim 2 meter breed. Ook met een big-block erin. Hij is zwart met een paar vale sluitplekken in de lak. Dit model is het volgens mij, hij gaat hem zaterdag ophalen. |
|
Quote:
dikke shit! echt zo'n mafia bak! |
Quote:
zat in deze niet een 335i alpina? en geen 535i blokje.. foto van het blokje.. als het een koeiehoornkop is dan is het alpina |
|
das overduidelijk..:D.. .. dus 286 trappelende pk's.. dus nu nog een geblazen opzet..;)
|
Quote:
De vlekken zitten nog in mijn trui :D |
Quote:
286 pk is voor een 24-klepper... dit is 12-kleps, (220 pk maar) maar trappelt ook behoorlijk!! :D |
Quote:
UUSSEERRTTJJEEE, gozâh leef je nog.. lang niet geziennn.... :hug: |
All times are GMT +1. The time now is 14:55. |