Mooie kapjes voor het hart, zou zeker niet mis staan op de velgen.
Weet je al iets meer van de stickers Rick? Zo ja, pb me maar dan kom ik wel even langs. |
Quote:
Heb je nog geen mail terug gehad van BBS? Ik geloof dat ze via hun iets van 2 euro per stuk kosten en ze zijn alleen verkrijgbaar in de wit/rode kleurstelling :thumbup: |
Die stickers kan ik je evt ook nog wel bestellen. Origineel van BBS, en kosten iets minder dan 2 euro per stuk.
Levertijd is gelijk aan die doppen, zoals ik je in het PB-tje vertelde. ps, kan ze je ook in zwart wit regelen. |
Hey,
@breadfan: je inbox is vol ik heb je een pbtje gestuurd! bestel die rode doppen met goude letters maar en dan zie ik wel wanneer ze binnen komen heb geen haast? Gr. Rick |
Komt in orde. Ik bestel ook een paar van die stickers reserve, dus mocht je daar nog een set van nodig hebben hoor ik dat tegen die tijd wel. ;)
|
ziet er goed uit ! velgen gaan hem goed staan ! :D
|
Hey,
@breadfan: de stickers heb ik al dus die heb ik niet meer nodig :thumbup: @garyvw: bedankt voor je reactie ik heb het totaalplaatje al in me hoofd en de wielen gaan zeker heel vet staan :D :thumbup: Gr. Rick |
Hey Rick,
Hoe is het met de Golf, zijn er nog vorderingen? Gr.Nigel |
vw
Beste Mensen,
Even een update, de steuntje's voor kooi zijn eindelijk klaar :thumbup: De koets kan dan eindelijk eind volgende week naar de spuiter toe :cool: Steunen kooi. en de koets in Candy red!!! ( hij wordt dus Deep Black Magic) |
Tering wat een kleurtje! Geweldig! :eek:
|
wat een heerlijk kleurtje:thumbup:
|
Ga je hem nou toch in dat candyred spuiten? Hele vette kleur alleen dacht ik dat je daar vanaf wilde...
|
Volgens mij wordt hij nog steeds zwart, maar je hebt wel gelijk: het topic wordt er op deze manier niet overzichtelijker op...
|
Posts inderdaad niet op chronologische volgorde lijkt me ;)
Wel een top project, uitstekend aangepakt :thumbup: |
vw
Hey Heren,
Inderdaad het zijn oude foto's!!! heb het erg druk gehad met mijn eigen bedrijf dus weinig tijd voor de golf helaas!!!!! Ik dacht laat ik maar weer eens wat foto's posten het zijn dus oude foto's maar de auto wordt inderdaar DEEP BLACK MAGIC gespoten voor de duidelijkheid :thumbup: Ik hoop morgen weer wat foto's te posten van de auto hoe hij er nu bij staat :cool: Gr, Rick :cool: |
Hé Rick, je eigen bedryf? Ben benieuwd naar je vorderingen aan de Golf, ga zo door ;)
Gr Pim |
dude, lees het nu pas... je pakt het iig grondig
en die kleur :rock: heul mooi |
vw
Hey Mensen,
Weer even een update over de golf!!! Heb het erg druk gehad met mijn eigen schildersbedrijf!!! Ik ga de koets de eerste zaterdag van juni naar de spuiter brengen eindelijk :D :D Dan wordt deze weer in DEEP BLACK MAGIC gespoten heerlijk gewoon. Ik hoop deze week weer even wat foto's te posten ik heb weer aardig wat spullen gekocht :rolleyes: Groeten, Rick |
Staat hij al in kleur?
;) |
Rick is er druk mee bezig, stond al wel by de spuiter...
Hy heeft t erg druk met zn zaak op t moment. Wordt zeker wat :thumbup: Gr Pim |
All times are GMT +1. The time now is 22:53. |