Quote:
denk dat jij doller bent Anderé :D leek me meer wat voor jou , jij bent ook wat langer , pak je 2 euro in 1x Quote:
Quote:
:thumbup: |
wat hoor ik nu .....showroom vol Audi's :D
was vorige keer met het Audi treffen ook druk , zou mooi zijn als die mannen ook kwamen ;) |
Ik ben dit jaar ook weer aanwezig.
|
Woehoe!!!!!!!!!!!! :D
|
Quote:
mooi theo! ik neem aan met een stand? |
Quote:
Ik heb van de organisatie nog niets gehoord. :D |
Quote:
komt wel goed :D |
Ben benieuwd naar de nieuwe lokatie. Zal een stuk prettiger zijn voor de kater denk ik, ipv die stank van die paardenbak:D
Ik ben er zowiezo weer bij! |
Quote:
en je hebt ook zowiezo weer een kater :D |
Quote:
Daar ben ik ook bang voor ja :D |
ja eventueel standhouders kunnen zich melden bij bolfvariant :)
|
Quote:
Wij komen sowiesow... even een opsomming van de VAG'ers.. Audi 200 TQ, Audi Coupe Quattro 20V (type 85) Audi coupe Quattro 10V (Type 85) Audi Coupe GT 2.2 Type 85 Audi Cabriolet 2.6 V6 Ik met de GOLF TDI, en verders zal ik het doorgeven aan ons audi groepje, en daar zullen er ook een x aantal van meekomen.. :thumbup: Komt vast goed! |
Quote:
je zult iig niet de enige zijn:D...vorig jaar in burgum heeft mij en een maat 1 tree golden power gekost:P...maar we zullen er zijn.:D |
Quote:
2 jaar geleden ben ik gered door die gekoelde flesjes AA drink, vorig jaar waren die al op helaas... Dit jaar maar voorzorgsmaatregelen nemen voor het geval die weer op zijn:D |
idd..koelbox mee enzo:P...haha
|
Leeuwarden is wel dichterbij vanuit Hallum... :D
Is dan ook weer het dorpsfeest in Hallum?! |
Quote:
ja :D :beer2: :beer2: |
Daar ga ik ook naartoe
|
Ik heb er nou al weer helemaal zin in!! Ben er ook dit jaar weer ckerste weten weer bij :thumbup:
|
Quote:
Dan moeten we dat ook maar eens mee maken :thumbup: Vorig jaar de meet moeten missen, maar zie dit jaar geen reden om dat weer te doen! Hoe, wie ,wat slaapplek zien we tzt wel.... |
All times are GMT +1. The time now is 20:42. |