Quote:
|
mijn buget rijkt nog tot maximaal 1 bus wd40 :D dus nee kan me geen gereviceerde dx veroorloven :D
|
Misschien nog wel beter idd met een sleutel op de krukas, de veren in je koppeling pakken wel wat torsie weg, maar forceren moet je het toch niet.
|
hallo mensen, nog maar eens even vertellen hoe het er nou voorstaat de zuigers zaten dus kompleet vast, na een tijd in de olie hebben gestaan nog niet los gekomen dus de kop eraf laten halen toen met een klos hout en een hamer de zuiger laten schrikken en toen kwam die los maar helaas was de roest flink te keer gegaan resultaat cilinderwand veroest zuigerveren zaten vastgekoekt aan de zuiger, dus zuigers er uitgehaald boel laten honen en nieuwe zuigerveren en olieschrapers erin de boel weer in elkaar en starten nou mooi niet dus, startmotor was ook kapot dus ook vervangen, jettronic was ook heengegaan dus nieuwe halen en ook de stappenmoter was kapot enz enz nou eindelijk liep die stukje gereden en ja hoor koppakking lek :eek: nu alles weer los getrokken en kop laten vlakken morgen gaat alles weer inelkaar nou maar hopen dat er niet meer verassingen komen dus ...wordt vervolgt
|
eindelijk is de golf helemaal nou ja bijna helemaal klaar start alleen nog niet goed met een warme motor maar het resultaat mag er zeker zijn dacht ik :D
[IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] |
Wow!!
|
deze is zekers netjes geworden!
|
:thanks: volgende week laten taxeren en dan nog ff genieten van het mooie weer :D
|
Zoals een MK1 GTI moet zijn :cool:
|
soo dat ziet er goed uit erg netjes geworden dikke :thumbup:
|
Quote:
+1 :thumbup: Heel netjes |
mooie wagen man!! :)
|
Dik ding!
|
"ff" je topic doorgebladert, maar petje af :thumbup:
Wat een mooie auto geworden super :eek: |
Quote:
dankje leuk om te horen ;) ben er ook zeer blij mee :D vooral de eerste km waren best spannend goed luisteren of ik geen gekke dingen hoorde rustig met een gangetje van 80 ff in de rondte getoert en moet zeggen dat beviel best :D totdat hij begon te stotteren probleem brandstof pomp kapot dus nieuwe gemonteerd en rijden 60km verder zelfde probleem pomp weer verwijderd en wat bleek straalzand in de pomp ik had mijn tank laten stralen en laten spuiten alleen is er toch zand in de tank gekomen en blijven zitten na het schoonspoellen maar dat is opgelost met een nieuwe tank en weer een nieuwe pomp verder geen probleemen meer gehad maar toch ieder ritje blijft voorlopig wel ff spannend :D |
All times are GMT +1. The time now is 23:25. |