|
staan heeeeeeeeeeeel gaaf die velgen !
|
Quote:
dankje :) |
Errug goed bezig Dimi ! dat gaat heel mooi staan !
|
nice baas:)
|
Merci manne :)
nog geen update ivm de velgen maar daarnet een pakje in ontvangst mogen nemen.. :D :D hiernaar was ik meer dan een jaar op zoek dus ben wel redelijk tevreden nu :cool: |
wat veel moois! Zo'n uitlaat wil ik ook wel...!!!
|
Quote:
dankje, gewoon geluk gehad met deze! :D |
Verzamelen is leuk vind ik.. :cool:
|
lekker bezig Dimi !
|
dikke velgen! en ook die uitlaat ziet er strak uit! Keep it up;)
|
mooi die zender wielen
gaan hem zeker erg goed staan nette jetta trouwens vooral dat wit vind ik geweldig heb zelf ook zo'n witte rakker |
bedankt!
ik had een 2de GL interieur gekocht zoals die van mij omdat daar een hoedenplank zonder boxgaten bij was... :cool: heb een hele poos terug een radio gescoord en die zit er nu in na 2j radioloos rond te knotsen :D nu de radio er in zit moet ik natuurlijk weer boxen hebben :rolleyes: :rolleyes: de originele waren niet meer de beste en grotere gaten in de hoedenplank maken is voor mij een 'no-go' !! dus heb ik wat zitten hobbyen met dit als resultaat... :D :cool: OEM :rolleyes: OEM+ :D en hier zit de radio dus (zoek nog zo eentje MET cassettendeck ;) ) |
Heb eindelijk een GAMMA radio/cassette gevonden zoals ik zocht !! :D :cool:
|
Hoe zit het nou met die velgen dan? :D
Die radio is ook wel cool, maar doe mij maar 1tje met Aux. :D Heb je überhaupt nog cassettebandjes? Ik heb er hier nog wel 1 van Sesamstraat liggen. :D |
Quote:
Aangezien mijn medische toestand zullen de velgen iets voor volgend jaar zijn. :rolleyes: En ja hoor heb nog dozen vol met cassetten van uit mijn jeugd!!! :D :thumbup: :cool: |
Nette Jetta heb je. Lekker retro!
Had nog een vraag, wat doe je met de Nothelle's? |
Quote:
Danku :thumbup: Mijn 9 stuks zijn al meer dan een jaar verkocht :rolleyes: Had beter 1 setje bijgehouden.. :( |
Quote:
Jammer, had er wel belang bij! Succes met je project verder. |
All times are GMT +1. The time now is 07:25. |