heel net !
Deze bolt over 25jaar zeker nog ;) En zeer apart die diesel motor. laat maar komen die update's |
lekker:tongue:
|
word grondig aangepakt! mooie kleur
|
Niet een kleur die iedereen gauw zou kiezen maar valt echt zéééér goed mee...
Vet bakje wordt dit! |
Had deze nog niet gezien, ziet er goed uit!
|
Even een sneak preview waar ik op dit moement mee bezig ben. alles aan de achterkant aan het passen voor het strak maken en diffuser in de maak.
Er zitten nu 4 carbon vinnen onder voor proef. Worden er straks 6 straks maar doos was niet breed genoeg om te passen :D Ik zit te twijfelen :rolleyes: om de plaat waar de vinnen op bevestigd worden(nu nog van karton) van carbon te maken of van aluminium. :cool: Mooi spul :thumbup: Dit was het weer even. Groete peter! |
Heel mooi project!
Ga je de bodem over de gehele lengte vlak maken en aansluiten op de diff? Dan zou ik gewoon voor een alu plaat gaan, in een paar grote stukken van voor tot achter. |
Quote:
Nee alleen van af de brandstof tank. Dit puur omdat de reservewielbak weg gehaald is en er dus iets moet komen. Heb nog niet veel met carbon gewerkt dus leek me tof om de diff hier van te maken. de vinnen heb ik al zoals je kunt zien, de bodum plaat zal binnen kort ook in carbon verschijnen als het een beetje mee zit. :D Groete Peter |
vet man,dat gaat er echt ziek uitzien:cool:
|
hoi, ik volg je verhaal een beetje omdat ik mijn type 1 in de loop van dit jaar met een zelfde dieselblok maar dan met autommaat wil gaan ombouwen.
ik heb eind 2009 de buitenkant van de auto klaargemaakt, binnenkort wil ok gaan beginnen aan de remmen. deze wil ik erop gaan bouwen van een 911 voor en van een scirocco of corrado achter, ik weet nog niet wat pas te maken is. ik ben erg benieuwd hoever je bent met het technische gedeelte motorisch en wat betreft remmen, wielophanging enz. groeten tim |
Heel mooi project hoor.
Ik ben eens benieuwd hoe die gaat uitzien als die helemaal is gespoten, want het lijkt me best een mooie kleur. Gr Ronnie |
Ik ben juist benieuwd hoe de achterkant eruit gaat zien met die diffuser!
Verder ben je wel heel goed bezig zeg. dat gaat een fijne wagen worden! :thumbup: |
Geweldig project man!
|
Quote:
Ben druk bezig geweest! Met strak maken van de achter kant én de diffuser natuurlijk. Binnen paar dagen meer hier over. Tim: tof dat je ook iets met ene diesel wild gaan doen ik heb zelf aandrijf assen op maat, origineel Mk1 fusees, Brembo 305mm 4 pots remmen, golf2 astappen achter met golf3 remklauwen, stabilisatoren van gti rondom en nog wat dingen. Verder heb ik alles mechanisch al werkend gehad alleen compleet RvS in en uitlaat traject moeten nog gelast worden en rolkooi moet nog gebogen worden. Verder moet de kabelboom nog volledig op maat gemaakt worden. Binnen kort foto’s van de vorderingen! Groete Peter |
leuk hoor dit word een top auto!!!
|
echt een heel gaaf project had hem al is eerder geheel zitte bekijke en nu weer
diff is ook een leuk item ben benieuwd waar de looks van de golf heen gaan.. project word grondig beet gepakt |
pff serieus project zo.. Mooi man!
|
Dikke shit man!
Ben zelf van plan een tdi blokje te gaan inbouwen in m'n '78er en dit topic inspireerd me enorm! Ga zo verder man(Maar dat zal je vast wel doen :P ) en ik ga je volgen! Groeten, Jacco. |
Jow weer tijd voor ene update!
Helaas loop is een stuk achter met het updaten omdat ik wel veel aan de auto gewerkt heb maar daardoor niet veel tijd het gehad om achter de pc te zitten! Ik heb besloten om de onderplaat van de diff. van carbon te maken, heb een plaat laten maken die sterk genoeg is en de goede maten heeft. de plaat is ongeveer 10mm dik. hier een snelle foto er van, heb nog peer pic. maar moet nog op mijn pc zetten! |
Jow weer tijd voor een update!
Sorry voor het langen wachten! Helaas loop is een stuk achter met het updaten omdat ik wel veel aan de auto gewerkt heb maar daardoor niet veel tijd heb gehad om achter de pc te zitten! Ik heb besloten om de onderplaat van de diff. van carbon te maken, heb een plaat laten maken die sterk genoeg is en de goede maten heeft. de plaat is ongeveer 10mm dik. hier een snelle foto er van, heb nog meer pic. maar moet nog op mijn pc zetten! hier nog wat extra foto;s van de diff. in de maak met even een proef opstelling: Hier onder nog foto's van het polyspuiten het strak maken kost erg veel tijd. ik zal deze post later nog aanvullen met meer foto's zodra ik deze op mijn pc heb staan. Ook heb ik nog wat plekjes op het dak strak gemaak en deze moeten dan weer ik de epoxy primer: Ook de enkele wisser kan niet missen op mijn auto, ik doe het tenslotten in 1 keer goed. hier onder nog wat foto;s van de in middels strakke achterschermen en het ahcter paneer wat in de epoxy gespoten gaat worden, en het werk aan de motorkap. zow dit was het weer even ik zal het snel aanvullen met meer foto;'s Groete! |
All times are GMT +1. The time now is 17:05. |